Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Ik heb inmiddels nog steeds nergens last van. Alleen de arm voel ik nu een beetje maar ik lig er momenteel wel gewoon op.
Ik heb vannacht wel raar geslapen. Kan het niet echt uitleggen, best vaak wakker geweest en dan liggen draaien.Maar of dat daar mee te maken heeft weet ik niet.
karuna schreef:Zeker geen lopende band werk maar iedereen persoonlijke aandacht. Rustig zitten in een apart hokje per persoon en daarna door naar de wachtzaal waar de rode kruizers, beveiligers, vrijwilligers arts enz. Echt iedereen was ontspannen met elkaar aan het keuvelen.
bigone schreef:Morrie, bij ons was het praten minimaal, briefje afgeven, doorlopen, staand prik er in , kwartiertje wachten en naar huis.
Eleeke schreef:sureido schreef:Ik heb inmiddels nog steeds nergens last van. Alleen de arm voel ik nu een beetje maar ik lig er momenteel wel gewoon op.
Ik heb vannacht wel raar geslapen. Kan het niet echt uitleggen, best vaak wakker geweest en dan liggen draaien.Maar of dat daar mee te maken heeft weet ik niet.
Vast wel. Dat hoor ik van heel veel mensen. zweterig , onrustig, warm etc etc
Ik ook. m'n man ook.
Dagje vaag in het hoofd, beetje snel buiten adem , niet helemaal lekker.
En nu ( zondag gehad) weer helemaal de oude
Citaat:Ook na 26 juni blijft het noodzakelijk om op vaccinatie- en testlocaties van de GGD’en een mondkapje te dragen. De GGD’en volgen daarmee de richtlijn van het RIVM. Op de vaccinatie- en testlocaties kan niet worden gegarandeerd dat mensen 1,5 meter afstand houden. Bij het vaccineren en testen is afstand houden vanzelfsprekend niet mogelijk.
Op onze locaties komen mensen die logischerwijs nog niet volledig gevaccineerd zijn. Dat vraagt extra aandacht om eventuele besmettingen zoveel als mogelijk te beperken door het mondkapje op deze locaties te gebruiken.
Femke_Tweety schreef:Bij het 15 minuten wachten op 'mijn' locatie, een zéér grote, had eigenlijk iedereen hem juist gewoon op.
Morrie schreef:Femke_Tweety schreef:Bij het 15 minuten wachten op 'mijn' locatie, een zéér grote, had eigenlijk iedereen hem juist gewoon op.
bij ons ook, mondkapje ophouden, niet praten met andere mensen en telefoon uit. Mijn man maar appen waar hij me op moest komen halen en kreeg geen antwoord, hij dacht al dat ik afgevoerd was
Winged schreef:Telefoon uit? Waarom?