Huertecilla schreef:Achterom schreef:Mijn schoonmoeder kwam met de opmerking dat ze drie kinderen en er dit jaar eigenlijk 3 kerstdagen. Dus iedere kerstdag zien ze een van hun kinderen (en gezin/partner). Ik vind dat een prima idee.
Eerste kerstdag vieren we zoals altijd met mijn moeder en zusje met haar gezin. Dat past allemaal prima binnen de regels
Per kéér ja maar denk éven na...
Ik kan prima nadenken, dank je.
En weet je wat het is? Ik maak een persoonlijke afweging. Net zoals jij dat ook continu doet. Zoals bijvoorbeeld dat je zoon thuis komt uit een andere regio? Was het niet de bedoeling dat er zo min mogelijk tussen regio's gereisd werd?
Mijn familie woont allemaal in deze regio.
En nee, ik laat mijn moeder niet alleen zitten op 1e kerstdag. En mijn schoonmoeder wil gewoon heel graag haar kinderen zien met kerst, ik zit er zelf niet perse op te wachten, maar ik gun het haar gewoon.
Verder leef ik gezond, ik sport 4x per week, eet gezond. Ik zie weinig mensen: ik werk thuis, mijn man ook. We hebben geen kinderen.
Het komt voor dat ik in een week alleen mijn man zie en een keer per week de supermarkt om de weekboodschappen te doen.
Jij maakt jouw keuzes, ik maak de mijne.
Trouwens: ik bevind me in goed gezelschap https://www.ad.nl/show/amalia-mag-verja ... gle.com%2F