Chrizta schreef:Bellatrix schreef:Wow! Maar je hebt zeker geen foto zonder verband?
Ik moet het verband er een aantal dagen ophouden nu. Ben benieuwd wat er straks onder weg komt![]()
Het plakje huid/vlees wat ik er af gesneden had kon ik wel zo oppakken en ik de prullenbak gooien. Dat vond ik nog het ergste: "neeeeee, daar gaat een stuk van mij!!!"
Dat laatste heb ik ook altijd!!
Tijdje geleden hetzelfde akkefietje gehad met een mes en een stuk duim, maar heb dat ook met bloedprikken (oh help MIJN bloed ergens rondzwervend in een ziekenhuis), na m’n bevalling met m’n placenta (wilde dat ding ook niet mee naar huis ofzo maar toch, dat ding ergens bij een patholoog anatoom op een ijzeren tafeltje…) en 4 weken terug aan m’n oor geopereerd en onverwachts 2,5 van de 3 gehoorbeentjes verwijderd (als ik dat had geweten had ik ze mee naar huis gewild!)

ik heb heel snel blaren

helaas bekend met dystrofie en ik zei al tegen mijn moeder vanaf moment 1 ik had mij voorbereid op pijn maar zo heftig en de kramp die ik bij de wissel voelde.. ik ben tijdens het gips wisselen onwel geworden 4 weken terug. Ik heb eerder gips gehad en nooit problemen gehad met een wissel daarom had ik zoiets van vreemd. Wilde graag positief blijven maar hoe langer het duurt hoe meer dystrofie waarschijnlijk lijkt.