Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingedebruijn schreef:Relaxed schreef:Dat vind ik dus echt zoiets doms.. smeer je in, je kunt blijven liggen én wordt gewoon bruin
Insmeren betekent niet dat je dan niet meer kunt verbranden hoor. Ik smeer dus wel maar voel het nog altijd als het gaat verbranden en dan ga ik er gewoon uit.
Relaxed schreef:Natuurlijk betekent insmeren niet dat je oneindig in de zon kan liggen, daarom blijf ik me ook steeds regelmatig insmeren en uiteindelijk idd uit de zon.. Maar niet insmeren vind ik gewoon dom en achterhaald, men zou beter moeten weten onderhand.
ingedebruijn schreef:Relaxed schreef:Natuurlijk betekent insmeren niet dat je oneindig in de zon kan liggen, daarom blijf ik me ook steeds regelmatig insmeren en uiteindelijk idd uit de zon.. Maar niet insmeren vind ik gewoon dom en achterhaald, men zou beter moeten weten onderhand.
Dat snap ik maar dat stond er niet. Vandaar.
Shenavallie schreef:Dat dus: ik voel het ook als het zonnetje sterk is en ga dan even naar binnen om het later nog eens te proberen.
Biks2 schreef:Hi allemaal,
Ik kom graag ook even meelezen en een vraag stellen..
Heeft iemand hier ook last van eczeem en welke zonnebrandcrème werkt goed voor jou?
Ik heb nu Nivea protect & hydrate en La Roche-Posay Anthelios Hydraterende Melk. Beide factor 30 en beide niet te verdragenkrijg er een nog drogere huid door met alle gevolgen van dien.
Suzanne F. schreef:Roosch schreef:Ik heb goede timing met mijn vakantie
[ [url=m/mPynlZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker hoor, waar zit je?