Ja ik wist het toen ik het schreef dat het niet zo ideaal geformuleerd was. Bedoelde meer dat het feit dat het tot een gigantisch ei/zak uitloopt, misschien niet zo onschuldig is want niet elke blauwe plek creëert zoiets.
kosseh
Geplaatst: 05-08-25 22:38
Britta31 schreef:
[ Afbeelding ] Zo was het na een uur ongeveer.Het wordt ook dikker,ik ben benieuwd hoe het er morgenvroeg uitziet.Doet geen pijn.
Deze is zo herkenbaar! Nare plekken altijd.
Ik heb ze vaak met ook nog streepjes in het paars/rood waar de tanden m'n huid hebben geknepen. Jong paard dat heel graag wil kauwen als hij spanning heeft. Hij probeerd het halstertouw dan te pakken om te kauwen, maar mist wel eens en heeft dan m'n hand/arm die het touw vast heeft... verder is hij echt heel lief en schrikt ook elke keer als hij toch het verkeerde pakt. Ik reageer alleen heftig met blauwe plekken.
Deze 2 kan ik nu terug vinden in m'n foto's 5 minuten na dat het gebeurde was. Waar je de tand streepje goed ziet. Alles wat rood is is uiteindelijk blauw/paars geworden.
Na 2 a 3 weken ziet het er zo uit. Is ook een mooi ei geweest, met verschillende kleurtjes.
Liep ik voor een strandpaviljoen langs, stonden er van die kleine k*ttafeltjes waar ik natuurlijk vol tegenaan liep
denisesilver
Geplaatst: 07-08-25 09:51
Mijn ouders die hebben ook van die lage rottafeltjes staan. Heb daar al de nodige blauwe plekken van gehad.
Hier ondertussen nieuw gips gekregen voor nog eens twee weken. Tenen zien er nog steeds heel mooi uit. Gips is wat verder terug aangebracht, dus merk wel dat de verkleuring nu weg begint te trekken. Scheenbeen is goed geel. Denk dat de pees die daar loopt naar mijn voet toe een flinke snuk heeft gehad, maar aangezien de orthopeden doen aan natte vinger werk weet ik dat dus niet zeker.
maessie
Geplaatst: 08-08-25 21:17
Ik blijf altijd redelijk gespaard, maar heb nu wel een pareltje te pakken Iets met mijn merrie die een pasje opzij deed voor d'r veulen, net een halve hoef te ver.. wel jammer dat we nu net morgen naar de keuring moeten, en ik dus rondjes met haar moet gaan rennen.. het is inmiddels dubbel zo blauw en dik..
Au dat zal lastig rennen worden. Longeren in de ring is zeker geen optie?
maessie
Geplaatst: 09-08-25 21:17
Moet zeggen dat ik er vandaag toch weinig last van heb gehad nu ik zit is het wel stijf geworden, maar overdag hielp de beweging voor mijn gevoel juist wel wat. In het echt zien je de onderliggende blauwe gloed beter. Maar goed, hoe eerder het weer weg is hoe beter
Ik was gister toch wat te optimistisch geloof ik Keuring was top, veulen liet zich top zien, wel helaas een kleurbemerking en daardoor lagere klassering. Nou daar loopt ze niks minder om en de merrie een heel mooi afscheid samen met de fokker erbij
Kookaburra
Je hele voet is inmiddels blauw. Sjeemp! Fijn dat het veulen zich zo goed liet zien! Jammer van die bemerking wel. Had je dat al aan zien komen, of kwam het als verrassing?