En oh zelfgemaakte chocoladekoekjes, daar kan je me echt voor wakker maken
@Maanlicht, Ik vond mijn eerste hap optimel koffie ook blegh, maar kan het nu wel waarderen op een of andere manier haha

@Travel_me, Leuk dat je toch bent gaan kickboksen. Zo te horen geslaagd! Misschien heb ik eroverheen gelezen, maar wil je beide blijven doen of ga je de keuze maken tussen Crossfit en boksen? Wat betreft whey heb je je keuze volgens mij al gemaakt, maar ik zou het ook zeker niet aanschaffen als je al genoeg eiwitten binnenkrijgt

@Twilight, Slim gepland inderdaad! Ik vind het altijd fijn om in de ochtend te sporten. Voel ik me de rest van de dag beter

@Kimmie, Je hebt goede stappen gemaakt dus! Fijn dat je veel gehad hebt aan je afspraak bij de cesartherapeut en zowel de decaan als psychosomatisch therapeut lijken me goede stappen voor je! Fijn dat je ook weer het gevoel hebt je eten in eigen hand te hebben

@Linoleum, Heerlijk joh, die drukke werkdagen! Krijg je juist energie van vind ik altijd. Zalm met asperges, lekker!

@Fading, Lekker lijstje! Eierkoek heb ik ook wel weer eens zin in. Ik ben benieuwd hoe eten zonder te tracken voor je uitpakt

@Dilan, Netjes hoor, 5km hardgelopen zonder wandelen

Gisteren bij mijn ouders alleen wat druiven extra gepakt, dus dat was geen probleem! Gisteren ook voor het eerst sinds mega lang weer eens een cardio training gedaan (daar heb ik echt een hekel aan) en ik moet zeggen dat dat me toch ook een stuk makkelijker afging dan een tijd geleden.
Vandaag heb ik even een dagje terug op 1650 kcal. Dit wil ik eens per week blijven doen omdat ik het idee heb dat dat mijn lichaam toch een soort wakker houdt, in plaats van elke dag op hetzelfde kcal aantal te blijven. Zit waarschijnlijk tussen mijn oren, maar ach

Planning:
O: 30gr havermout met 50gr kersen, 1 blokje 99% chocolade en 10gr whey crispy
T: Smart bar crunchy, een perzik en een halve peer
L: 2 kwarkbollen met 100gr cottage cheese
T: Stukje gezonde chocoladecake + 20gr pure chocolade
D: Udon Noodles met pindasausje, tauge, kipfilet, cashew en zoetzure komkommer
T: 200gr magere kwark met 5gr whey crispy
Totaal 1645 kcal