karuna schreef:Misschien wel of niet van belang ivm merk verkopen of juist niet
om het virus?!?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blacky94 schreef:Ja maar wat ga je daar nu mee winnen dan? GGD is ook al bezig met zo'n onderzoek dus mocht het relevant zijn dan zal ze dat wel horen. Ik zou mij dan persoonlijk drukker maken om die carnavallers eigenlijk...
Storm schreef:Mag ik even komen klagen. Ondanks alles vind ik het best een beetje spannend. Deze man komt uit Loon op zand en werkt in de schoenenindustrie. Ik woon in Waalwijk en werk op cast schoenencentrum, een plek waar deze man zeker ook komt, het is het kloppende hart van de schoenen business met veel beurzen enz. Ik weet dat het niet zomaar gevaarlijk is, maar het komt best dichtbij nu... Ben alleenstaande moeder van 2 ukkies en moet er niet aan denken dat ik ziek zou worden, wie zorgt er dan voor mijn kinderen?
CharleyT schreef:Winged schreef:Wellicht verschillende fabrieken en merken?
Ja, dat kan, en dan...........?
Pocca_Locca schreef:@marjo interessant. Weer wat bijgeleerd, bedankt.
Maar ik begrijp dat Corona virussen bij zoogkalveren even vaak voorkomt als bij degene die gescheiden worden van de moeder, of zijn daar geen cijfers van bekend?
@Tienus bedankt voor de info!
secricible schreef:Storm schreef:Mag ik even komen klagen. Ondanks alles vind ik het best een beetje spannend. Deze man komt uit Loon op zand en werkt in de schoenenindustrie. Ik woon in Waalwijk en werk op cast schoenencentrum, een plek waar deze man zeker ook komt, het is het kloppende hart van de schoenen business met veel beurzen enz. Ik weet dat het niet zomaar gevaarlijk is, maar het komt best dichtbij nu... Ben alleenstaande moeder van 2 ukkies en moet er niet aan denken dat ik ziek zou worden, wie zorgt er dan voor mijn kinderen?CharleyT schreef:Ja, dat kan, en dan...........?
Ik neem aan hierom. Zodat storm voor zichzelf kan achtergalen welk risico ze loopt.
Pocca_Locca schreef:Pocca_Locca schreef:@marjo interessant. Weer wat bijgeleerd, bedankt.
Maar ik begrijp dat Corona virussen bij zoogkalveren even vaak voorkomt als bij degene die gescheiden worden van de moeder, of zijn daar geen cijfers van bekend?
@Tienus bedankt voor de info!
Ik plaats de vraag nog een keer, ik vind het wel interessant.
bigone schreef:Westhof schreef:
Zo zullen er nog wel meer volgen. Het is logisch dat een virus zich verspreid in de huidige tijd waarbij iedereen gewoon overal kan komen. Denk dat er binnen een week nog wel een stuk of 30, 40 gevallen bij komen.
Marcella schreef:Geen paniek hier, maar knijp hem wel een beetje met hypergevoeligheid voor luchtweginfectie. Handen wassen doe ik al veel, omdat ik daarmee een hoop onder controle kan houden.