Tanya schreef:Lijkt me dat als ze geen ervaring hebben in het tekenen van een one-line tattoo, dat ze ook geen ervaring hebben in het zetten ervan. Kun je dan niet beter zoeken naar een shop die dat vaker doen?
Nou dit dus!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tanya schreef:Lijkt me dat als ze geen ervaring hebben in het tekenen van een one-line tattoo, dat ze ook geen ervaring hebben in het zetten ervan. Kun je dan niet beter zoeken naar een shop die dat vaker doen?
Juliette schreef:Hij staat erop.Was echt een hele fijne ervaring en mijn tatoeëerder was heel aardig en rustig, dat hielp ook zeker! Heb uiteindelijk helemaal niks van pijnstilling oid gebruikt. Ik vond de pijn reuze meevallen dus dat was een grote opluchting!
![]()
[ [url=m/wFo8nH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Juliette schreef:Hij staat erop.Was echt een hele fijne ervaring en mijn tatoeëerder was heel aardig en rustig, dat hielp ook zeker! Heb uiteindelijk helemaal niks van pijnstilling oid gebruikt. Ik vond de pijn reuze meevallen dus dat was een grote opluchting!
![]()
Imre schreef:Juliette schreef:Hij staat erop.Was echt een hele fijne ervaring en mijn tatoeëerder was heel aardig en rustig, dat hielp ook zeker! Heb uiteindelijk helemaal niks van pijnstilling oid gebruikt. Ik vond de pijn reuze meevallen dus dat was een grote opluchting!
![]()
Leuk!!! Ik heb ook een zeilbootje op de binnenkant van mijn enkel!
[ [url=m/jOq2Kp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ash_ schreef:Goedemiddag,
Lees al lang mee en lange tijd geleden praten ik ook actief mee. Ik heb al 6 jaar een tattoo welke helemaal uit uitgelopen helaas. Het is/ was een teken van vriendschap met een hoefijzer erbij. Deze 2 zijn in elkaar gelopen.
Nu heb ik een intake afspraak om te kijken of het te coveren is. Alleen heb ik geen idee voor wat.
Wie helpt mij de goede richting op. (uiteraard weet ik dat de mogelijkheid er niet is dat het niet te coveren is)
Willl65 schreef:Ash_ schreef:Ow wat gek, die had ik dacht ik wel bijgevoegd. Nieuwe poging!
Zo was die:
[ [url=m/s6OEdU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zo is die nu:
[ [url=m/2Q0N10.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wauw wat een verschil! Zonde zeg
Ash_ schreef:Ow wat gek, die had ik dacht ik wel bijgevoegd. Nieuwe poging!
Zo was die:
Zo is die nu:
Juliette schreef:Ash_ schreef:Ow wat gek, die had ik dacht ik wel bijgevoegd. Nieuwe poging!
Zo was die:
Zo is die nu:
Wat zonde zeg! Ik vind het eerste design wel mooi en uniek.Heb je enig idee hoe dit is gebeurd?