Anders zegt Mn lichaam; doei, was gezellig en leuk dat sporten, maar dat kleine lijfje wil ook rust op n dag
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Neverland schreef:xxxmh schreef:Uit mijn werk gaat niet lukken. Ik woon nog thuis en moet gewoon mee eten met de rest van het gezin.
Oh mag je dat zelf niet bepalen dan? Ik eet ook altijd later of eerder dan de rest, ben blij dat mijn familie daar niet moeilijk over doet.
Neverland schreef:xxxmh schreef:Uit mijn werk gaat niet lukken. Ik woon nog thuis en moet gewoon mee eten met de rest van het gezin.
Oh mag je dat zelf niet bepalen dan? Ik eet ook altijd later of eerder dan de rest, ben blij dat mijn familie daar niet moeilijk over doet.
!
Ik ben eerder 29 kilo afgevallen. Een deel ook doordat ik slecht in mn vel zat en weinig at. Van de zomer ging ik weer meer eten en vaak op stap. Resultaat weer 9 kilo erbij. Inmiddels 2 weer van kwijt maar ik moet zeggen dat ik het echt lastig vindt.. Probeer nu ook alcohol zoveel mogelijk te schrappen omdat dat echt een boosdoener is, maar dat gaat wel tenkoste van mijn sociale leven en dat vind ik wel jammer. Hoorde laatst dat ik beter rond de 1600 kcal kan eten maar ik hou nu 1800 aan en daar heb ik vaak al echt moeite mee. Ik hou mijn eten via een app bij en sport tussen de 3-5 keer per week.