Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
poes schreef:Bovendien is chemo veel veranderd. Dat erg ziek zijn is nu gelukkig eerder uitzondering dan regel. Al heeft het wel nog steeds een enorme impact.
dito schreef:Wat fijn dat je het verteld hebt op je werk en er ook open over bent geweest. Iets wat voor die doelgroep wel belangrijk is. Kan me voorstellen dat je daarna bekaf was...wrs ook hoop vragen op je afgevuurd gekregen?
Iris82 schreef:Mag ik iets heel onnozels vragen?
Ik denk bij chemo altijd aan mensen die dagenlang overgeven en hun mond vol blaren hebben enzo.
Ik lees bij jou nog niet echt over bijwerkingen. Is dat 'geluk hebben' of is dat iets wat zich opbouwt? Of bijzonder afhankelijk van de soort therapie?
truus1957 schreef:Ja dat snap ik. Wilde ook niet suggereren dat jouw chemo minder bijwerkingen heeft of kan hebben. Het is voor iedereen weer anders. Wat ik me wel afvraag, zoals ik aangaf was ik de eerste week heel beroerd, ( op de eerste twee dagen na, dan was ik helemaal hyper en kon de hele wereld aan ) tweede week knapte ik langzaam op en de derde week ging het weer prima. Hoe is dat bij jou TS? Er zit maar een week tussen jouw chemo's, veel tijd om op te krabbelen krijg je dus niet.
gohya schreef:Het ligt idd. aan welke chemo je krijgt.Ik had gewoon simpele chemodruppels voor in me oog! en ik was er al die 6 weken doodziek van. Maar ik had de pech dat het door me keel mijn lijf in liep omdat ik geen traanbuis meer heb.
Ik ben superblij voor jou quera dat je niet ziek bent van jou chemo!
Ik begin vandaag voor 4 mnd. aan de chemodruppels.
Erg fijn dat je nog naar je werk kan,al is het maar ff!