Ik doe er altijd lekker lang mee.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sokje_6 schreef:Ik dacht ik begin lekker simpel met de Kruidvat eigen Perfect Curls lijn maar die shampoo is kennelijk tóch niet CG (staat er wel op), de conditioner en leave-in heb ik voor nu wel, om mee te beginnen. Twijfel nog of ik een mousse of ander styling product wil. Ik ben een vrij lui persoon als het gaat om haarverzorging, dus ik zie een 5-stappen-plan nog niet helemaal gebeuren.
Evelyne79 schreef:Sokje_6 schreef:Ik dacht ik begin lekker simpel met de Kruidvat eigen Perfect Curls lijn maar die shampoo is kennelijk tóch niet CG (staat er wel op), de conditioner en leave-in heb ik voor nu wel, om mee te beginnen. Twijfel nog of ik een mousse of ander styling product wil. Ik ben een vrij lui persoon als het gaat om haarverzorging, dus ik zie een 5-stappen-plan nog niet helemaal gebeuren.
de nieuwe verpakkingen waar het op staat zijn wel cg, de oude lijn waar het niet op staat is niet cg.
Sokje_6 schreef:Ik ben me ook aan het inlezen. Over 2 weken bezoek aan een krullenkapper gepland, zit te bedenken of ik tot die tijd juist wel al iets wil proberen of juist nog niet. Het helpt niet mee dat ik nog 2 flessen shampoo heb staan die niet CG zijn (Andrélon).Zo zonde om die weg te gooien..
Ik wil in ieder geval lichte producten, want lage porositeit (denk ik) en ik zit ergens tussen 2C en 3A in. In principe hebben de meeste plukken duidelijk een spiraal, maar ik vlecht het vaak en een aantal plukken blijven nu liever recht![]()
Vind Yari niet zo aantrekkelijk omdat de meningen in dit topic zo verdeeld zijn, en het schijnt een wat zwaarder product te zijn. Ik twijfel nu een beetje tussen de Love Beauty & Planet sulfaatvrije shampoos en de Moistful Curls lijn. Van beide helaas geen proefverpakking te verkrijgen voor zover ik kan vinden, tenzij dat iemand anders hier wel gelukt is?
Ik dacht ik begin lekker simpel met de Kruidvat eigen Perfect Curls lijn maar die shampoo is kennelijk tóch niet CG (staat er wel op), de conditioner en leave-in heb ik voor nu wel, om mee te beginnen. Twijfel nog of ik een mousse of ander styling product wil. Ik ben een vrij lui persoon als het gaat om haarverzorging, dus ik zie een 5-stappen-plan nog niet helemaal gebeuren.
poes schreef:Krult dat een beetje?
Ik moet het mijne wassen maar eigenlijk zo stom om dat in de avond te doen altijd. Soms zit het ‘s morgens dan super en soms helaas niet haha.
Maar ‘s morgens zo vroeg opstaan is de hel
poes schreef:Nee nog niet. De gel die ik momenteel heb geeft geen cast, werkt verder wel erg goed.
En het assortiment in het Kruidvat in België is ook een pak anders en minder helaas