Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:@Pien_2010: ja, is een leuk stukje TV waarin je vooral Jolien veel ziet. Eerst thuis terwijl zij wat uitleg geeft over wat ze gaan doen (stormchasen in Duitsland omdat zich daar 1 of 2 mooie cellen aan het ontwikkelen zijn) aan de hand van TV-beelden op een groot scherm in haar woonkamer en daarna ook een stukje uitleg van Hiraeth/Gilles bij haar in huis voordat ze in de auto stappen om naar het stormgebied te rijden.
Hiraeth/Gilles ziet er ook goed uit, gewoon een leuke gast (met 2 verschillende oorbellen in, een lange en een korte, viel mij op. Vind ik cool. Kan ik ook wel weer eens gaan doen.)
Daarna opname terwijl ze ergens in Duitsland op een mooi uitkijkpunt staan waar vandaan je de 2 cellen mooi ziet ontwikkelen en waar het enthousiasme aanstekelijk is.
Ibbel schreef:Blue_flower schreef:Misschien de update in het Stormchase topic ipv hier?
Waarom? Ik wil het best lezen, en ik lees niet mee in het stormchasetopic.
Hiraeth schreef:*knip*
En omdat ik vanwege Google niet zo'n zin heb om z'n naam hier te parkeren, drop ik even z'n IMDB link voor mensen die nieuwsgierig zijn.