LadyMadonna schreef:Wat gebruik je onder de folie mantheo?
De polish die eronder hoort, die doorzichtige substantie. Heb het op verschillende manieren geprobeerd, iets meer drogen, iets minder drogen, toch hapt ie er steeds stukjes uit.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Ik kom me ook melden! Lees al maanden mee maar nooit zelf wat gedeeld terwijl ik toch erg vaak mijn nagels lak. Gebruik enkel Essie at the moment want die vind ik het fijnst.
[ [url=m/bBRWSS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag deze op, net nieuw gekregen van mijn vriend. Hij heet 'as if!'
LadyMadonna schreef:Als je vaak model zit kan je (tijdens trainingen) vragen of je styliste minx onder de kinstnagel zet, dan kan je ze er zonder beschadiging zo afwippen.
27D ken ik niet
Prachtige set!
A_nouk schreef:LadyMadonna schreef:Als je vaak model zit kan je (tijdens trainingen) vragen of je styliste minx onder de kinstnagel zet, dan kan je ze er zonder beschadiging zo afwippen.
27D ken ik niet
Prachtige set!
Ik weet niet of het specifiek Minx was maar bij de laatste trainingen hebben we een coat gebruikt waarbij de nagels na x vanzelf los moest komen helaas werkte dit niet. Trainster had het zelf ook aangebracht voor de nagel geplaatst was maar het komt bij mij dus niet van de nagel af.. bij de andere modellen wel...![]()
![]()
27D is als ik het goed zeg van nail artist.
Grappig dat jullie het allemaal wel mooie vinden. Ik ben plain Jane wat dat betreft
Yenni schreef:petravdmeerx schreef:Hi! Heb een vraag... Hoe verwijderen jullie je gellac?
Hoe ladymadonna het advieseerd kan, heb ik ook een tijd gedaan alleen werden mijn nagels daar zo slecht van dat ik daar mee ben gestopt. Ik vijl nu alles heel voorzichtig eraf. Tot nu toe gaat dit in combinatie met de dadi oil prima!
petravdmeerx schreef:Yenni schreef:
Hoe ladymadonna het advieseerd kan, heb ik ook een tijd gedaan alleen werden mijn nagels daar zo slecht van dat ik daar mee ben gestopt. Ik vijl nu alles heel voorzichtig eraf. Tot nu toe gaat dit in combinatie met de dadi oil prima!
LadyMadonna schreef:Hier meiden die het leuk vinden om eens te freubelen bij mij in de salon?
Niet als daadwerkelijke freubelen dag, maar gewoon samen freubelen, ideetjes uitwisselen, etc.
Vind alleen freubelen zo saai