Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Linda_Fleur schreef:Haha geweldig die saladebar! Ik hield nooit zo van salades maar begin het echt steeds meer te waarderen. Dus tegenwoordig eet ik haast geen brood meer en gewoon een lekkere salade. Vandaag in bedrijfskantine een heerlijke salade met perzik en serranoham op. Ik eet er nu zelfs geen brood meer bij, want heb mijn eiwitshake voor als ik de middag honger heb. Ik doe inspiratie op uit het body&fit slankplan en daar zou je de shake eigenlijk als lunch moeten nemen, maar dat zie ik mezelf niet doen in de kantine met al mijn collega's om me heen, dus nu zo en dat bevalt heel goed.
De normale B&F shakes hebben nog geen 100 kcal per beker, dus als ze dat als maaltijdvervanger aanprijzen zou dat toch wel heel gek zijn. Weet dat ze het in het verleden wel deden maar dat ze ermee gestopt zijn.. Ik zie die shakes echt als een supplement voor als ik laag in mijn eiwitten zit.
Es_ther schreef:Ik val gewoon niks af...
Weeg al 3 weken precies het zelfde, terwijl ik meer beweeg, niet meer snaai en veel gezonder eet..
Op dit soort momenten zakt mn motivatie tot aan Australië.
lovelys schreef:Ik heb mij vorige week woensdag gemeten en daarna elke dag en wat mij opviel was dat ik eerst behoorlijk aankwam (bijna 2kg erbij op zaterdag)en daarna ongeveer net zo snel er weer af. Ik was vanochtend net zo zwaar als vorige week. Echt heel raar. Ik heb de week wel veel gesport in vergelijking met anders. Ook heel veel spierpijn gehad. Ik laat mijn cm weer begin februari opmeten en dan kijken of ik daar wel afval,want dit is wel demotiverend.
Qua kcal zit ik ruim onder mijn doelen elke dag.