Luminozo is zo mooi! Mijn daily blush icm nars deep throat
Hele mooie look avelien
linoleum
Geplaatst: 03-03-17 08:55
Eline, gelukkig dat de schade meevalt. Al zal je er nog wel een tijd last van hebben denk ik. En snap dat je op zoek gaat naar een andere stal, dit soort ongelukken mogen niet gebeuren.
Avelien, vind bruin tinten jou toch het mooist staan. Zou denk ik wel je crease wat minder ver naar boven blenden.
Net voor naar werk een muted down smokey look gemaakt. Zal zo met telefoon even uploaden.
Basis is Urban Decay Naked 2 Foxy Ooglid is ColourPop in Midnight met in het midden Urban Decay Naked 2 Verve Crease en onderste wimperrand is Urban Decay Ultimate Basics Magnet Inner corner highlight is Bootycall uit Urban Decay Naked 2
ElineS
Geplaatst: 03-03-17 09:08
Mooie look voor de hele dag . Niet te zwaar, maar wel lekker aanwezig. Je ogen spatten zowat van het scherm af, zo groen.
Oh jeetje Eline Wat bizar dat de stalbaas er niks mee doet... de eigenaresse van dat paard ook niet ? Voor t zelfde geld verongeluk je Beterschap iig En ach als bijkomstigheid wel knap in t ziekenhuis haha.
Avelien die lipstick staat je super mooi En die blush laat je echt stralen Lino dit vind ik echt een ontzettend gave look !!! Prachtig !
Ik vandaag een bruin en oranje look. En weer aan de blistex Vanavond weer even goed scrubben. Ik merk wel dat ik voor een andere foundation moet gaan kijken..ik doe m gewoon niet meer op telkens omdat ik er niet happy mee ben. Nu is mijn huid redelijk rustig de laatste dagen dus dat scheelt wel.
Wimpers zijn hierna nog wat dichter naar mn eigen gezet, zie ik op de foto vaak net wat beter hoe het zit.
Ik heb een enorm moeilijke, super vettige huid waar echt van die troep op komt. Heb een uurtje na het reinigen alweer vette plekjes en verstopte poriën. Ben nu het regime aan het volgen dat hier aangeraden wordt en het gaat nu echt zò goed met mijn huid. Helderder, ziet er beter uit vooral. Mijn routine nu:
Ochtend: - Cerave foaming cleanser - Sebamed clear face gel (is een moisturizer maar niet zo baggervet) - Neutrogena ultra sheer dry touch sunscreen SPF 55
Avond: - Cerave reiniger - exfolieren met Stridex red box pads (is chemisch exfolieren, werkt voor mij 1000x beter dan Mn huid aan gort scrubben) - weer de sebamed gel.
Na het reinigen haal ik vaak nog even een watje met miscelair water over m'n gezicht om residu van de reiniger weg te halen
Mooie wimper keuze Mondy en die bronze kleur op je ogen is zo mooi!!
Eline wat heb jij geluk gehad! Een klap in het gezicht kan zomaar verkeerd aflopen! Beterschap. Wat blijf je ook heerlijk nuchter ik zou daar echt potje dramaqueen uithangen. Maar dat zou ook zijn omdat mijn liefde voor paarden redelijk weg is.
Avelien die lipkleur staat je inderdaad erg mooi
Over die spf in de conceale van mac. Het zit er inderdaad in, maar onthoud dat een gemengd product altijd een mindere werking heeft. Er zot spf 35 in vermengd, maar daardoor dus geen volledige bescherming. Een gezichtscreme met spf idem. Voor volledige bescherming is een spf creme altijd aan te raden!
Oh die truc van kleur blenden in je crease met bruin kende ik nog niet er gaat een wereld voor me open!
Flower mooie kleuren! Rebel is gaaf!
Mooie look Suus met rode lippen. Geeft je een warme uitstraling!
Donnar mooie look! Ook gaaf palette die 35F! De Heroïne staat je onwijs!
Mondy ook zo mooi weer!! Ik heb het freedom pro blush palette. Met verschillende tinten en ik vind ze ook fijn.
Oeh Djilna foto van je mac verzameling!
DnT mooie kleur, pumpkin pie. Ik vind donker haar je ook beter staan! Maar dat kan in de zomer ook zomaar weer anders zijn
Fair velvet teddy staat je mooi!
Tytonidae zijn je lipstick foto's al bokt waardig? Ben benieuwd!
DS super aankopen en mooi cadeau! Dat je groen zo goed kan hebben! Wauw!
Lino mooie looks! Je hebt echt zulke mooie ogen!
Joolien ik zou inderdaad ook voor het neutraler palette gaan! Die felle kleurtjes zijn leuk voor een keer maar zo'n palette heb je niet voor af en toe toch
Friemel jammer van je CP maar ik snap je helemaal. Ik gebruik die van mij ook zelden omdat het zo veel moeite kost om ze een beetje netjes aan te brengen.
Shizzel ik snap helemaal wat je bedoelt. De 3e look is prachtig maar de eyeliner die het "jou" maakt ontbreekt. Enorm gave kleur is Baewatch!
LM gaaf dat je zo snel leert!
MarlonFloris welke sleek paletten krijg je?
Mooie look Eline! Beetje jammer dat de houdbaarheid op die manier getest is. Gelukkig niets gebroken!
Mooie kleur op je lippen Avelien!
Mijn ooglook van vandaag, met sleek sunset palette.
Omg wat een mooie look Kaygee! Misschien toch het sunset palette maar weer eens pakken ±P
Mooie wimpers mondy, net ff meer maar niet teveel zeg maar.
En Lien ook al zo'n mooie look. Je shined echt en op een goede manier hoor
Eline wat een heftige klap zeg, moet jij ook net weer hebben he. Sterkte, hoop voor je dat je snel herstelt.
Avelien, ik ben benieuwd wat een pony bij jou zou doen, denk dat een pony je gezicht nog veel meer complentimeerd.
Ik werd net dood gemaakt met een blije mus, ik wacht nog steeds op mn pakketje van beautybay. Toen kwam er net een bezorgbusje voor de deur staan dus ik dacht JAAAAAAA! Bleek hij iets bij de buren te brengen. FML
Oef Eline, geluk gehad dat er niks gebroken is! Beterschap! En ik zou ook vertrekken bij die stal hoor, is toch geen doen om steeds door een ander weiland te moeten... En dan ook nog eens een waar je paard steeds opgejaagd wordt...
Kaygee, wat een prachtige look!
Lino, je ogen komen echt super mooi uit zo!
DnT, Instigator staat je echt zoo gaaf!
LadyMadonna, leuk om te zien hoe je zo snel vooruit gaat!
Mondy, mooie nepperds heb je op!
Avelien, ik vind deze lipkleur je heel gaaf staan!