Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lynnepinny schreef:Ja ik! Ik vind hem erg fijn, in ieder geval goed stevig. Bij mij klapt hij met wat gefrunnik gewoon uit. Enige nadeel is dat het steeltje soms wat kan prikken als hij nog laag hangt. Heb verder geen vergelijkingsmateriaal, maar ik ben er wel tevreden mee.
Ik weet ook niet of het nog steeds zo is, maar volgensmij kan je hem ook (goedkoper dan online) bij kruidvat kopen!
kijk ook of dat je misschien nog iets ruimte over hebt en wellicht naar een wat grotere kijken. De reden waarom ik doorlekte was omdat ze allemaal ietswat te klein waren. Cute cutton gaf me dat advies
ben nu op zoek naar een met een minder harde rand. Tara_13 schreef:Ik heb ook de meluna classic s en ik heb dezelfde problemen als bambi1995.
ik heb op aanraden van cutecotton een mamicup maat m aangeschaft.
deze drukt op mijn blaas en voelt pijnlijk, dus ben na maanden toch maar weer terug gestapt op de meluna, maar deze is het ook niet 100%... ik heb cutecotton maar weer gemaild.
hebben jullie nog tips?
Bambi1995 schreef:Heeft iemand ervaring met de organicup?
ik ga een Me Luna shorty bestellen, die is wat zachter en kleiner.
Maar er zat wel voor 1/3 bloed in de cup! En lijkt me niet dat dit met eruit halen toevallig in één keer in de cup viel. Dus waarschijnlijk zat ie toch goed?!
Die heb ik geleegd in de wc en omgespoeld onder het kraantje maar als je elders bent?! Hoe dan? Je wil ook je handen wassen voor inbrengen (althans ik wel) Naja opnieuw erin ging al makkelijker ook even gevoeld of ie nog ingeklapt zat, maar vind het nog lastig voelen... cup is rond maar je vagina natuurlijk niet! Dus het voelt een beetje als een slinger die cup... dus nou ja ik ben heeeel benieuwd!
Ik leeg hem s'ochtends als ik wakker word en s'avonds voor het slapen gaan (soms onder de douche, dan spoelt alles meteen weg
). En als er echt nood aan de zang is dan probeer ik een moment te kiezen dat ik vrij zeker weet dat ik alleen op de wc ben, en anders een flesje water mee de wc in nemen. Dit is me overigens nog maar 1x overkomen en toen was er niemand gelukkig, dus kon snel onder de kraan afspoelen.
Wat zou ze wel niet gedacht hebben haha.