[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suus___

Re: Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:20

Die komt vast nog wel los gok ik :)
Kan helaas de fotos niet zien jody

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:25

Suus___ schreef:
Die komt vast nog wel los gok ik :)
Kan helaas de fotos niet zien jody

Ik denk t ook al werd er nu gesproken van niet, ging natuurlijk gelijk Googlen :')

Ik heb de mascara nu... 5 uurtjes op. Ik gebruik geen settingspray en draag ook geen foundation dat kan dus ook t smudgen tegenhouden schijnt maar voila:

Afbeelding

Zoals je ziet is m'n rechter oog (voor de foto) ook alweer goed uitgezakt ;(

Zal hem morgen met concealer proberen maar ik ben er eigenlijk al goed klaar mee. Zelfs m'n Feline van L'Oréal(?) maakt me niet zo'n panda.
Hij ging er gisteren wel echt razendsnel af, dat is tot nu toe t enige voordeel...

Mies als je wimpers gekruld blijven met normale mascara kan dit prima mascara zijn :j proberen kan geen kwaad, voor mij is het hem niet. *gooit in kast*
Laatst bijgewerkt door _Friemel op 29-05-16 15:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:26

die van mij blijven redelijk goed gekruld, zelfs zonder wimperkruller.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 15:49

Ahh balen Friemel! Ik heb overigens nooit mascara op mijn onderwimpers dus ik denk dat dat ook wel scheelt. Morgen weer een normale dag dus dan zal ik 'm sochtends eens opdoen en kijken hoe hij er 's avonds nog op zit. Het eraf halen vind ik tot nu toe ook 't meest fantastische aan de mascara haha, maar goed ik heb al jaren waterproof dus dat zal bij elke niet-waterproof mascara zo zijn gok ik.

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 16:11

Shizzel schreef:
M'n highlighter. En dan zoveel op m'n gezicht doen dat ze me overal kunnen zien en zo snel mogelijk van dat verrekt eiland halen. :') _O-

:')

Ik zou meenemen een eyeshadow palette met een grote spiegel en waar je dan ruimte hebt voor een kwastje. Dan zou ik het kwastje eruit gooien en mijn wenkbrauwpotlood erin stoppen. Telt dat ook? :D Dan kan ik oogschaduw doen met mijn vingers, heb ik een spiegel en een wenkbrauwpotlood :D In principe is een eyeshadow palette 1 make-up item toch :+ }:)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 16:21

Dankjulliwel voor de felicitaties :D

En ook bedankt voor de complimentjes. :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 17:53

Lino, jaaaa die bedoelde ik _O- _O-

Yltje, ja het is ook echt ideaal zo'n boekenkast, zag het bij een vriendin die dit met schoenen deed en voor mij is het zo makkelijker!

Venthe, mooie meid ben je! :)

Friemel, heb even een linkje gezocht, ik heb er zelf 3 naast elkaar staan ter vervanging van mijn bureau maar kan er inderdaad niet bij zitten, ik pak mijn hele mand vol en zit altijd op bed. _O- Wat je wel zou kunnen doen is misschien een stoeltje ervoor zetten en in 1 van de "plankdelen" een spiegel zetten!
Linkje is volgensmij niet 100% dezelfde maar ze hebben er nog meer als je op boekenkast zoekt!

Sharmila, Limbo staat je mooi! Is dat een ultramatte? Droogt ie bij jou niet ook enorm uit?

Fair, gefeliciteerd! En je fifties ziet er leuk uit!

Iertje, zou inderdaad ook een klein stukje aan de zijkant eraf halen. En je went er echt aan!! Ik kan niet meer zonder en voel ze totaal niet zitten. :)

Jodie, je gekrulde oog vind ik hem wel weer wat volume geven maar weet niet in hoeverre dit verschilt van je normale mascara. Ik ga hem niet bestellen in ieder geval, met of zonder krullen blijven die van mij zo recht als wat dus mascara geef ik al tijden niets meer om. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 18:04

Oude Dorp Kruidvat hier in Houten had de blogger-palettes ook al. Heb die van Serena meegenomen :D

Fair gefeliciteerd!

Ik heb al mn makeup inmiddels in een weekendtas zitten.. nu nog kiezen wat er mee gaat op vakantie, foto's maken van mn stash.. of maar gewoon die hele tas inchecken _O- (geintje die laatste natuurlijk _O- )

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 19:57

Jodie, je hebt echt van die voorbeeld ogen voor make up tutorials! Mooi man ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 20:34

Oh lord op insta swatches van rose matter en mannequin. Oh hemel <3

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 21:37

Alvast een gedeelte van mijn stash ik doe t ff in stukjes want het kost me veel tijd om alles uit de laatjes te halen en weer te ordenen.

Lipstick, alleen colorpop limbo ligt er niet bij. Die zat ergens nog in mijn tas.
Onderop Mac, midden drogisterij, boven andere high end.

Afbeelding

Lippotloden

Afbeelding

Lipgloss en lippenbalsem

Afbeelding

Oogschaduw grote Paletten

Afbeelding

Oogschaduw mono's, kleine paletten en onderop de pigmenten. Overigens is mica beauty echt een aanrader. Niet goedkoop, ongeveer 20/25 euro per potje. Maar zulke aparte kleuren en blijft muurvast zitten. Gouden doosje helemaal rechts bij de pigmenten is van een bekend merk uit Koeweit daar wonen mijn ouders af en aan. (Schipperen tussen Dubai en Koeweit) daar hebben ze ook zulke prachtige merken die zo onbekend zijn hier.
Afbeelding

fetisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-16 23:11

Ik merk dat mijn mascara na een paar uurtjes uitgaan onder mijn ogen zit. Iemand tips om dit te vermijden? :)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 06:11

fetisje schreef:
Ik merk dat mijn mascara na een paar uurtjes uitgaan onder mijn ogen zit. Iemand tips om dit te vermijden? :)

Gebruik je waterproof mascara of niet?

Niet waterproof mascara kan afgeven omdat je vaak toch wat zweet en het warm is met uitgaan. Waterproof mascara kan ook afgeven doordat je huid vettig is.

Zou als eerste proberen wat poeder onder je ogen te doen, helpt vaak al wat tegen het stempelen. Daarnaast kan een andere mascara ook helpen.

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 06:23

Haha friemel voor die sproeten hoef ik dan weer niks te doen, ik vind ze ook altijd wel leuk.

Fair nog gefeliciteerd! Wat heb jij een lief koppie. Je 50’s look staat je echt goed, heel gaaf!

Iris82, bedankt voor de tips. Is potlood bij de wimperrand te streng zo? Er zit inderdaad wel een sponsje op de achterkant van het potlood dus volgens mij is het wel de bedoeling ja :’) En mijn wenkbrauwen tekenen dat zou ik graag eens proberen maar geen idee hoe ik dat aanpak.

Jodie wat een mooi effect geeft die mascara zeg en dat voor 1 laagje!

Sharmilla hele gave stahs! Vooral je lipsticks

Afgelopen week was ik in de douglas opzoek naar een leuke zomerse kleur lippenstift. De verkoopster had me toen All fired up van MAC gegeven en die stond echt gaaf (vond ik zelf). Maar pff zooo droog, wen je daar aan? Of weet iemand een kleur die erop lijkt maar minder droog aanvoelt?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:44

Venthe schreef:
Haha friemel voor die sproeten hoef ik dan weer niks te doen, ik vind ze ook altijd wel leuk.

Fair nog gefeliciteerd! Wat heb jij een lief koppie. Je 50’s look staat je echt goed, heel gaaf!

Iris82, bedankt voor de tips. Is potlood bij de wimperrand te streng zo? Er zit inderdaad wel een sponsje op de achterkant van het potlood dus volgens mij is het wel de bedoeling ja :’) En mijn wenkbrauwen tekenen dat zou ik graag eens proberen maar geen idee hoe ik dat aanpak.

Jodie wat een mooi effect geeft die mascara zeg en dat voor 1 laagje!

Sharmilla hele gave stahs! Vooral je lipsticks

Afgelopen week was ik in de douglas opzoek naar een leuke zomerse kleur lippenstift. De verkoopster had me toen All fired up van MAC gegeven en die stond echt gaaf (vond ik zelf). Maar pff zooo droog, wen je daar aan? Of weet iemand een kleur die erop lijkt maar minder droog aanvoelt?

Gave kleur inderdaad! Lip primer eronder doen :j dan brengt ie ook veel makkelijker aan!
Het is een Matte, dus droog is wel normaal

Sharmila

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 07:55

Look vandaag. Geen foundation, Mac mineral powder wel een beetje als concealer gebruikt onder mijn ogen. Donkerrode lip stain die bij mij als natuurlijk oogt haha. Wenkbrauwen mascara, nars orgasm.

Afbeelding

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:09

Ah thanks velvetblack! Die kleur blijft echt hangen in mijn hoofd dus moet hem eigenlijk gewoon hebben.

Mooie look sharmilla, wat heb je mooie volle Lippen!

Zit nu op Utrecht centraal te wachten op een trein die nooit komen gaat dus denk dat ik gewoon straks ff naar de douglas ga zodra die open is. Hopelijk is het dan mooi rustig en ga ik eens om advies vragen voor een goede foundation kleur en om eens mijn wenkbrauwen te tekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 09:21

Gave stash foto's dames!
Zal die van mij ook eens op de foto zetten, maar ik moet eerst schoonmaken :')

Ik maak me altijd op boven mijn la met make up... die open staat... en dus beland er best veel poeder overal op :')

Sharmilla, die Lime Crime lipsticks, zijn dat echte?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:21

Sharmila, jij hebt helemaal geen foundation nodig joh! :oo

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 10:26

Volgens mij ben ik zeldzaam, vind All Fired Up dus echt niks :')

Via de blogsale van Beautycloud nog wel een nieuwe Kat von D Wonderchilde lipstick gescoord :D mijne is laatst gesneuveld.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:04

Al Fired up heb ik toen weggedaan, is retro matte toch? Ik werd gek zo droog voelde ie aan!

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:07

Ohh nu begin ik weer te twijfelen haha
Naja ben nu opweg naar de douglas probeer nog wel wat meer kleurtjes die nier retro matte zijn

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 11:29

Is een retro matte ja. De mattste ever ;) maar met de lip prep + prime eronder isse prima te doen

Venthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 12:15

Het is uiteindelijk de kleur; all fuchsia geworden!
En een foundation, rouge en wenkbrauwpotlood. Ze heeft me voor gedaan hoe ik het moet doen, nu thuis oefenen en misschien vanavond dan een foto!

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 13:24

Terugkomend op mascaras ik heb een tijdje geleden een tester gehad van de benefit roller lash en die vind ik erg fijn! Krult mooi blijft goed zitten en is er makkelijk af te krijgen!