Kan helaas de fotos niet zien jody
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus___ schreef:Die komt vast nog wel los gok ik
Kan helaas de fotos niet zien jody
Shizzel schreef:M'n highlighter. En dan zoveel op m'n gezicht doen dat ze me overal kunnen zien en zo snel mogelijk van dat verrekt eiland halen.![]()
fetisje schreef:Ik merk dat mijn mascara na een paar uurtjes uitgaan onder mijn ogen zit. Iemand tips om dit te vermijden?
Venthe schreef:Haha friemel voor die sproeten hoef ik dan weer niks te doen, ik vind ze ook altijd wel leuk.
Fair nog gefeliciteerd! Wat heb jij een lief koppie. Je 50’s look staat je echt goed, heel gaaf!
Iris82, bedankt voor de tips. Is potlood bij de wimperrand te streng zo? Er zit inderdaad wel een sponsje op de achterkant van het potlood dus volgens mij is het wel de bedoeling ja :’) En mijn wenkbrauwen tekenen dat zou ik graag eens proberen maar geen idee hoe ik dat aanpak.
Jodie wat een mooi effect geeft die mascara zeg en dat voor 1 laagje!
Sharmilla hele gave stahs! Vooral je lipsticks
Afgelopen week was ik in de douglas opzoek naar een leuke zomerse kleur lippenstift. De verkoopster had me toen All fired up van MAC gegeven en die stond echt gaaf (vond ik zelf). Maar pff zooo droog, wen je daar aan? Of weet iemand een kleur die erop lijkt maar minder droog aanvoelt?