Bhriseis schreef:Knap Sec dat je gaat eten op gevoel. Post je hier je updates? Vind dat mega interessant! Sta je elke dag lang in de keuken, of valt dat mee?
Downton Abbey is heel leuk! Ik vind die droge Britse dialogen heerlijk! Mad men is ook heel goed he!
En nee nog geen kindje hihi, ik zou toch maar zo'n vreselijke moederkloek zijn. Er komt nu al instinctief een leeuwin naar boven als mijn vriend de kat berispt terwijl ik weet dat hij gelijk heeft haha.
Ik sport trouwens zo fijn sinds ik eet op verbruik! Echt leuk zo. Alleen die honger op rustdagen he, maar dan plan ik mijn maaltijden wat vroeger en vaak is tegen de namiddag mijn trek dan weer normaal. En zit ik er op een rustdag eens 100 kcal over kan het me ook echt niet schelen, ik heb vaak uiteindelijk toch een klein tekort op trainingsdagen omdat ik het echt niet haal soms.
Trijnie, wat erg voor je vriend! Geen wonder dat ie er mee zit, ochaeme... Wanneer zie je hem weer? En niet te streng voor jezelf hoor, je onderneemt zo veel spannende dingen, logisch dat netjes eten moeilijker is dan.
ik zie hem normaal zaterdagavond. Hij is zo van slag