Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Ik heb net tapers in mijn oren gepropt, dat was op zich niet fijn. Ze zijn aan het uiteinde 1.6, maar zit nu halverwege ergens geloof ikMaar goed, op het gemak. Misschien later op de dag weer een stukje verder proberen.
marsyl schreef:oliebol.. Kijk net in de spiegel, voorkantje van m'n conch eraf.. Zit er 5 maanden in. Kan woensdag of donderdag pas naar de piercereruit halen of zonder bolletje laten zitten? Wat zouden jullie doen?
alano schreef:Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik van jullie advies heb gekregen. Zoals je adviseerde BiBiQ heb ik mn gaatje met rust gelaten en het is nu weken verder maar er komt met vlagen pus uit.. soms dagen heel rustig rond het gaatje (alsof het er al jaren zit) en dan ineens pijn en komt er pus uit en wordt mn oor rood.. (voorkant ziet er trouwens prima uit het is puur de achterkant) Het is nu 7 weken geleden.
Hebben jullie advies? tips? Ipv staafje een ringetje of tea tree olie?
edit: ik heb een piercing in mn oorlel, oftewel een tweede gaatje
BiBiQ schreef:alano schreef:Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik van jullie advies heb gekregen. Zoals je adviseerde BiBiQ heb ik mn gaatje met rust gelaten en het is nu weken verder maar er komt met vlagen pus uit.. soms dagen heel rustig rond het gaatje (alsof het er al jaren zit) en dan ineens pijn en komt er pus uit en wordt mn oor rood.. (voorkant ziet er trouwens prima uit het is puur de achterkant) Het is nu 7 weken geleden.
Hebben jullie advies? tips? Ipv staafje een ringetje of tea tree olie?
edit: ik heb een piercing in mn oorlel, oftewel een tweede gaatje
Zou geen ringetjes doen. Dan irriteert het nog meer doordat dat meer beweegt.
Pus is niet goed hoor. Ga eens bij je piercer langs zou ik zeggen