Juist die eerste stapjes kun je beter rustig doen omdat in verhouding de stretch al snel vrij pittig is. Gaat vast goed komen hoor. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Juist die eerste stapjes kun je beter rustig doen omdat in verhouding de stretch al snel vrij pittig is. Gaat vast goed komen hoor.
haal ik ze eruit en doe ik even normale in. Ik haal anders ook wel van die nepperds, die zijn 1.2mm 
Dan denk ik toch maar dat ik voor nog een navelpiercing ga, aan de onderkant.
Bizzybijtje schreef:Ik heb net tapers in mijn oren gepropt, dat was op zich niet fijn. Ze zijn aan het uiteinde 1.6, maar zit nu halverwege ergens geloof ikMaar goed, op het gemak. Misschien later op de dag weer een stukje verder proberen.
Ik ga alleen twee dagen daarvoor bloed doneren. Weet iemand of dat een beetje een goed plan is wat betreft helen, of maakt het niks uit?
Ik wist alleen niet of het een probleem is als je lichaam nieuwe bloedcellen moet aanmaken maar tegelijkertijd ook een wond moet helen.
zo extreem veel halen ze niet weg gelukkig
eruit halen of zonder bolletje laten zitten? Wat zouden jullie doen?
Thanxx
marsyl schreef:oliebol.. Kijk net in de spiegel, voorkantje van m'n conch eraf.. Zit er 5 maanden in. Kan woensdag of donderdag pas naar de piercereruit halen of zonder bolletje laten zitten? Wat zouden jullie doen?

wat een topspel! Dus bedankt voor de tip
alano schreef:Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik van jullie advies heb gekregen. Zoals je adviseerde BiBiQ heb ik mn gaatje met rust gelaten en het is nu weken verder maar er komt met vlagen pus uit.. soms dagen heel rustig rond het gaatje (alsof het er al jaren zit) en dan ineens pijn en komt er pus uit en wordt mn oor rood.. (voorkant ziet er trouwens prima uit het is puur de achterkant) Het is nu 7 weken geleden.
Hebben jullie advies? tips? Ipv staafje een ringetje of tea tree olie?
edit: ik heb een piercing in mn oorlel, oftewel een tweede gaatje
BiBiQ schreef:alano schreef:Hoi allemaal,
Tijdje geleden dat ik van jullie advies heb gekregen. Zoals je adviseerde BiBiQ heb ik mn gaatje met rust gelaten en het is nu weken verder maar er komt met vlagen pus uit.. soms dagen heel rustig rond het gaatje (alsof het er al jaren zit) en dan ineens pijn en komt er pus uit en wordt mn oor rood.. (voorkant ziet er trouwens prima uit het is puur de achterkant) Het is nu 7 weken geleden.
Hebben jullie advies? tips? Ipv staafje een ringetje of tea tree olie?
edit: ik heb een piercing in mn oorlel, oftewel een tweede gaatje
Zou geen ringetjes doen. Dan irriteert het nog meer doordat dat meer beweegt.
Pus is niet goed hoor. Ga eens bij je piercer langs zou ik zeggen
bij iedereen pakt het anders uit
) Meestal heb ik er geen last van, soms een paar dagen gevoelig/vervelend met slapen. 
Ik wil in elk geval de conch in hetzelfde oor als de helix, dus wil proberen die wel even rustig te krijgen.