Zou echt niet weten hoe ik dat allemaal zou moeten doen, nu moet
ik ook zeggen dat mijn beweging seizoensgebonden is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IMANDRA schreef:Haha dan kan ik begrijpen dat je haar niet zomaar mee kan slepen op een wandeling, te oud om in de buggy te zitten en te jong om mee te laten lopen, denk ik?
Geen tijd voor jezelf waarin je een lekker stuk kan wandelen/hardlopen/fitnessen?
Dragan2008 schreef:Ik zie serieus wel eens vrouwen met een buggy hardlopenkrijgt t kindje het iig met de paplepel ingegoten
BloemBloem schreef:IMANDRA schreef:Haha dan kan ik begrijpen dat je haar niet zomaar mee kan slepen op een wandeling, te oud om in de buggy te zitten en te jong om mee te laten lopen, denk ik?
Geen tijd voor jezelf waarin je een lekker stuk kan wandelen/hardlopen/fitnessen?
Jawel, de maandagavond is van mij, dinsdag werk ik, woensdag ben ik druk in het huishouden en is minimein de middag vrij, dus dan doen we vaak wat leuks, donderdag werk ik, vrijdag ben ik druk met de boodschappen, en minime van en naar school brengen, en aan het eind van de dag gaan we meestal een buitenrit maken met de pony
. Zaterdag en zondag besteed ik met mijn gezin.
Nogmaals het is geen excuus natuurlijk, maar nu kan ik mij er ook niet zo goed toe zetten. Straks als de temperaturen weer wat lekkerder zijn en het langer licht is vinden we het altijd fijn om te lopen na het eten.
Farjen schreef:Gepland lijstje:
O: vezelrijke kwarktaart, appel, theeT: gevulde wasa koek en/of fibre koek (ik begin op mijn nieuwe werk dus even kijken wanneer ik tijd heb en wanneer ik kan lunchen )
L: 3 sneden liefde en passi roggebrood met kaas
A: ga bij mijn ouders eten, iets met pasta
pasta met falafel
Elena, je ziet er inderdaad geen 80kg uitmaar succes met afvallen!
Hopelijk iedereen blij met het resultaat op de weegschaal vandaag
_Caitlinnn schreef:Hoeveel willen jullie graag afvallen?
Nibbit schreef:Wandelen werkt erg goed, ik loop zo'n 4x per week 8-8,5 km met de app Endomondo aan.
Ik loop echt pittig door, soort powerwalken
Op een langzame dag (soms wil het tempo gewoon echt niet omhoog) 6,5 km per uur, maar mijn doel is 7 - 7,3 km per uur.
Het kost niets, je bent heerlijk buiten en je kunt het overal doen!
Endomondo vind ik echt een aanrader en ook een stok achter de deur en je kunt na afloop ook kijken waar je tempo het hoogst (laagst) lag.
lillytjuh schreef:@bloembloem: ik ben ook mama (vind het nogsteeds gek klinken hahaha).
Nu ze met de pot mee-eet eten we gezonder. En overdag eet ik als zij ook eet.
BloemBloem schreef:IMANDRA schreef:Haha klinkt wel handig als motivatie Bloem
Is het ook, en zij vindt het heeeeeeeeul stoerom mij te checken
Blijf alleen maar honger houden, dat vind ik zo vervelend....
elenaMM77 schreef:Nibbit schreef:Wandelen werkt erg goed, ik loop zo'n 4x per week 8-8,5 km met de app Endomondo aan.
Ik loop echt pittig door, soort powerwalken
Op een langzame dag (soms wil het tempo gewoon echt niet omhoog) 6,5 km per uur, maar mijn doel is 7 - 7,3 km per uur.
Het kost niets, je bent heerlijk buiten en je kunt het overal doen!
Endomondo vind ik echt een aanrader en ook een stok achter de deur en je kunt na afloop ook kijken waar je tempo het hoogst (laagst) lag.
heb je van die lange stelten Nibbit? Wow, als je langzame dag 6.5 is.
bij mij is dat mijn normale snelheid exclusief pauzes of wandelpauzes, ik kan dat onder invloed van bewegingsdrang of versnelling wel tijdelijk omhooggooien. maar dat houd ik dan niet erg lang vol.
of geld dat alleen voor de blokken van 1.5 uur en nooit langer Nibbit?
heb zelf in het verleden veel lange afstandswandelingen gedaan
ooit een Kennedymars gelopen..
eerste 60km kwam ik rond in iets meer dan 11 uur dus net geen 5.5 km/h.. waar ik super trots op was, immers dat is inclusief de pauzes.. tijdens de laatste 20 kilometer klapte ik door mijn enkels en bij gebrek aan goede tak, liep ik met een soort veredelde boomstam verder.. Daar ging mijn mooie gemiddelde.. maar uiteindelijk 16uur55 min.. nog ruim 3 uur binnen de limiet.
moet er nu niet aan denken om dat soort dingen te gaan doen, denk dat ik na zo'n 40 kilometer ergens langs de kant van de weg af geschraapt kan worden
ik ga binnenkort wel in het weekend een wandeltocht meepikken van http://wandelkalender.nl/
wandelen bij een tocht gaan de uurtjes toch ongemerkt voorbij.. zeker als het nog ergens langs een cafeetje leidt waar je een bakje thee of zo kunt doen.