Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 08:00

Gewonnen zie ik Arja? Lekker bezig! Lekker gespeeld?

Wat is die 2 punten in mindering bij jullie? :oo

Jij nog gespeeld Angel?

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-22 12:55

2 punten in mindering?? :oo

Ik heb niet gespeeld, mijn vader was jarig en we zouden uit eten gaan, maar toen belde hij dat hij corona had en ging alles niet door. Dus toen maar lekker rustig aan thuis.

Heb jij nog gespeeld?

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-22 12:58

Flying_Angel schreef:
2 punten in mindering?? :oo

Ik heb niet gespeeld, mijn vader was jarig en we zouden uit eten gaan, maar toen belde hij dat hij corona had en ging alles niet door. Dus toen maar lekker rustig aan thuis.

Heb jij nog gespeeld?


Ah dat is balen! Wel gefeliciteerd met je vader dan Y)(^)

Ben nog een wedstrijdje met 1 meegeweest. 15-13 gewonnen, maakte de 15-13 met een onehander doorloopbal :+

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 11:32

Lekker, Dide, eindelijk winst! Valt het mee of tegen in de 3e klasse? Hoe was de wedstrijd verder? En ga je dinsdag mee naar Nieuwegein? Ik ben heel benieuwd hoe die dame die bij ons vandaan komt het nou echt doet daar..

Wij hebben weer gewonnen, maar het ging niet gemakkelijk. 1e helft ging gelijk op. 2e helft waren wij beter, maar toch bleef het spannend. Het werd de 2e helft ook wel erg fysiek, wat jammer was. Was totaal niet nodig. 1 doelpuntje meegepakt, na 8 seconden 1e helft, 1e balcontact kansje achter de korf in 8 seconden. Heerlijk gespeeld.
Ja die 2 punten in mindering zijn balen. Een voorbeeld waarbij een kleine vereniging te zwaar gestraft wordt. Wij hadden maar 3 heren beschikbaar, dus konden niet spelen. We hebben al weinig heren en bij de 2e competitiewedstrijd hadden er een paar Corona. En onze tegenstanders wilden niet mee werken om doordeweeks te spelen. En laat die tegenstander nou net een van onze concurrenten voor het kampioenschap zijn.. Dus volgde een schikking vanuit de KNKV, een boete en -2. Echt heel erg balen!

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 18:25

arjaaaaa schreef:
Lekker, Dide, eindelijk winst! Valt het mee of tegen in de 3e klasse? Hoe was de wedstrijd verder? En ga je dinsdag mee naar Nieuwegein? Ik ben heel benieuwd hoe die dame die bij ons vandaan komt het nou echt doet daar..

Wij hebben weer gewonnen, maar het ging niet gemakkelijk. 1e helft ging gelijk op. 2e helft waren wij beter, maar toch bleef het spannend. Het werd de 2e helft ook wel erg fysiek, wat jammer was. Was totaal niet nodig. 1 doelpuntje meegepakt, na 8 seconden 1e helft, 1e balcontact kansje achter de korf in 8 seconden. Heerlijk gespeeld.
Ja die 2 punten in mindering zijn balen. Een voorbeeld waarbij een kleine vereniging te zwaar gestraft wordt. Wij hadden maar 3 heren beschikbaar, dus konden niet spelen. We hebben al weinig heren en bij de 2e competitiewedstrijd hadden er een paar Corona. En onze tegenstanders wilden niet mee werken om doordeweeks te spelen. En laat die tegenstander nou net een van onze concurrenten voor het kampioenschap zijn.. Dus volgde een schikking vanuit de KNKV, een boete en -2. Echt heel erg balen!


Ohhh wat balen dat ze je dan zo pakken! Gelukkig heb je wel lekker gespeeld en wederom een doelpuntje! Lekker bezig! Gewoon lekker alles winnen en dan alsnog het kampioenschap pakken!

Die wedstrijd tegen koveni is op ons verzoek verplaatst, gelukkig wilden die wel meewerken. Wij gingen dit seizoen is met 12 dames voor 3 teams, toen raakte er direct 3 geblesseerd in de voorbereiding en konden we het 3e dus terug gaan trekken, want dat kregen we ook niet opgevuld met AR's :+

Ik ben er morgen inderdaad bij. 1 dame is nog steeds geblesseerd, dus ik speel op haar plek. Op wie moet ik letten bij Koveni? :D nog inside info over wat ze doet? ;)

Nu 3 wedstrijden in 1 gespeeld. Mijn persoonlijk doelsaldo staat op 14 momenteel, dus gaat nog niet slecht :')
Komende week evalueren hoe we het nou voor ons zien de rest van het seizoen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-22 19:26

Wat ik heb begrepen is dat ze met een duidelijke puntspeler spelen en de rest ter ondersteuning. De dame die bij ons speelde heet Tess en zij is in haar vak de puntspeler.

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-22 20:00

arjaaaaa schreef:
Wat ik heb begrepen is dat ze met een duidelijke puntspeler spelen en de rest ter ondersteuning. De dame die bij ons speelde heet Tess en zij is in haar vak de puntspeler.


Oh een dame als echte puntspeler dus, hoor je niet heel vaak. Ben benieuwd! Zal je updaten over hoe ze het deed als het lukt haar te lokaliseren ;)

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-22 23:20

Helaas verloren, andere vak speelde echt als een slappe vaatdoek waardoor we binnen een kwartier 9-3 achter stonden #) uiteindelijk nog tot 16-14 teruggekomen en toen verpestte het andere vak het weer {:)-:(

Tess is inderdaad wel echt puntspeler. Ze is wel een paar keer geblokt door een dame van ons, maar ze heeft er wel een aantal gemaakt. Andere vak denk ik dat mijn dame dezelfde rol had moeten hebben, maar die maakte ze niet, op 1 afstandschot zonder rebound na. Die heeft wel een boel schoten gelost onder volle druk vanaf ongeveer de zij- en achterlijnen :o?

Eerste aanval van ons stond mijn dame meteen volle bak druk te geven op mij. Ik tegen een heer van ons "snij je de volgende aanval even in vanuit de ruimte?". En zo geschiedde, toedelsss, one hander doorloopbal :evaw:

Nog een aantal daarna gescoord, doelsaldo weer opgekrikt _O-

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 12:42

Balen zeg! Wel lekker dat jij tenminste wel blijft scoren, ook al loopt het andere vak niet lekker. Heeft het nog een specifieke oorzaak dat het andere vak niet loopt?

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 17:03

Ze leken geen vertrouwen te hebben, dus schieten om te schieten en niet om te scoren. Onze aanvallende heer daar is best jong, had het er ook met hem over na de wedstrijd, maar hij zit dan teveel in zn hoofd als hij er een aantal mist. Super zonde!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-22 17:12

Ja echt zonde! Hopelijk weet hij zich te herpakken, ik denk dat jullie wel iets anders hadden gehoopt van de competitie..

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-22 21:05

arjaaaaa schreef:
Ja echt zonde! Hopelijk weet hij zich te herpakken, ik denk dat jullie wel iets anders hadden gehoopt van de competitie..


Gelukkig doet 2 het nog dramatischer dan 1 :') Die maken echt geen schijn van kans. Heb toenstraks gesprekje gehad met TC en coach. Hebben nu afgesproken dat ik rest van veld ook nog bij 1 speel. Coach wilde mijn doelpunten er te graag bijhouden, dus nu compromis dat ik zelf bepaal welke trainingen ik er wel/niet ben. Team is daarmee ook akkoord (vond ik wel voorwaarde voor deze constructie).
In de zaal komt er als het goed is weer een 3e bij en dan worden de teams weer herverdeeld. Dan dus weer opnieuw in gesprek.

Hoorde trouwens nog van dame waar ik gister mee stond dat ze van de coach van koveni complimenten had gehad voor de dameskwaliteiten in ons vak :D
Als ik naar binnen racede en ze namen over kon ik haar mooi vrij spelen en zij die balletjes lekker afmaken, dus dat was ook goede wisselwerking :)

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 06:33

Jullie wedstrijden op het programma dit weekend?

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 06:34

Ik speel weer mee! :D

Jij ook?

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 06:37

Flying_Angel schreef:
Ik speel weer mee! :D

Jij ook?


Leuk! Zin in? Kansen?

Ik ook :j Spelen tegen KCD. Ken ze. Ken ze niet dus laat me verrassen.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 14:28

Wij mogen morgen ook weer, tegen de nummer 2 en wij zijn nummer 3. Ben benieuwd. Ik begin op de bank.

Ben benieuwd naar KCD, 2 of 3 jaar geleden speelde we gelijk tegen hen.

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 20:54

Succes alvast voor allebei!

Op dit niveau kan iedereen in principe van iedereen winnen. Tegenstander heeft er wel een handje van spelers uit hoger team opeens erin te zetten terwijl er eigen wissels zijn 8)7

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-22 21:02

arjaaaaa schreef:
Wij mogen morgen ook weer, tegen de nummer 2 en wij zijn nummer 3. Ben benieuwd. Ik begin op de bank.

Ben benieuwd naar KCD, 2 of 3 jaar geleden speelde we gelijk tegen hen.


Ah spannend de pot dus! Succes, hopelijk kunnen jullie een plekje stijgen op de ranglijst!

We hebben begrepen dat er bij KCD wat mensen op het nest zijn teruggekeerd vanuit MIA (1e klasser). Ben benieuwd! Was wat namen van KNKV app aan het googlen en krijg inderdaad hits op spelers van het eerste van MIA 2 jaar terug. We gaan het meemaken!

Jij ook veel succes Angel! Hopelijk vast het wisselbeleid bij de tegenstander mee

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-22 21:03

Benieuwd hoe het gaat verlopen dan!!

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 08:50

Succes allebei vandaag! *\%/*

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 15:52

Hier een beetje een zooitje. Wij hadden geen wissels en ik nam een doorloop maar mijn dame hield me aan mijn arm tegen waardoor ik verder ging, maar mijn schouder niet. Even doorgegaan, maar bleef zeuren. Toch maar eruit gegaan, onze heer erin als dame. Eindstand 8-9 voor ons gelukkig!

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-22 18:34

Flying_Angel schreef:
Hier een beetje een zooitje. Wij hadden geen wissels en ik nam een doorloop maar mijn dame hield me aan mijn arm tegen waardoor ik verder ging, maar mijn schouder niet. Even doorgegaan, maar bleef zeuren. Toch maar eruit gegaan, onze heer erin als dame. Eindstand 8-9 voor ons gelukkig!


Oei… niet teveel last van nu? Kreeg je wel een stipje mee? Wel fijn van de puntjes!

Ik ben 5 minuten voor tijd ook uitgevallen. Botsing op het blok waarbij mijn nek kraakte. Even op de grond blijven liggen omdat het duizelde. Arts die er vaak bij is bij ons team drukte op een wervel en dat was echt niet fijn. Die zei ook: jij gaat er nu uit.
Is nu superstijf dus doe het even rustig aan.

Uiteindelijk 15-16 verloren.
Was echt niet mijn wedstrijd. Stond tegen die dame van MIA, maar kreeg echt alsnog zoveel kansen, maar liep me alleen maar te ergeren aan ons vak. Echt een hele rare opstelling en niemand sloot tijdig aan. Uiteindelijk maar eentje gemaakt, beetje stom.

Flying_Angel

Berichten: 15756
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-22 20:17

Geen stip, geen fluitsignaal, helemaal niks. Eerste stuk had ik een kleine dame, ging gewoon prima. Daarna kwam er een dame in die nogal lichamelijk was. Maar op dit niveau is dat lomp. Tegenhouden bij doorloopbal, echt te lichamelijk onder de kort, maar scheidsrechter liet echt alles doorgaan. 1 vrije bal in de hele wedstrijd := gelukkig puntjes mee terug naar huis.

Gelukkig niet heel veel last nu! Beetje stijf.

Wat ruk van je nek :oo hopelijk houd je er niet te lang last van! :(:) ook echt zonde van de punten. Jammer ook van het vak, speel je vaak met hen in een vak?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:50

Toch lekker gewonnen Angel, maar balen van je tegenstander. Hoe is het nu?

Ah Dide, balen! Nog steeds stijf?

Wij hebben verloren. Ik begon aan de kant, samen met 2 heren. Na 15 min stonden we 1-5 achter, wij alle 3 erin, ruststand 5-5. Dat was wel lekker. 2e helft helaas uit handen gegeven en niet meer kunnen herpakken. De scheids die we hadden is erg bijzonder, maakt dubieuze beslissingen en ziet ze soms vliegen. Een heer van de tegenstander kreeg onterecht geel. Onze coach heeft nog geprobeerd bij de scheids om die kaart eraf te halen, maar is niet gelukt. Wel nog een doelpuntje meegepakt, maar toch een erg ontevreden gevoel. We lieten ons gewoon van de wijs brengen door ze. Een duur leermoment..

DideH
Berichten: 7034
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-22 20:26

arjaaaaa schreef:
Toch lekker gewonnen Angel, maar balen van je tegenstander. Hoe is het nu?

Ah Dide, balen! Nog steeds stijf?

Wij hebben verloren. Ik begon aan de kant, samen met 2 heren. Na 15 min stonden we 1-5 achter, wij alle 3 erin, ruststand 5-5. Dat was wel lekker. 2e helft helaas uit handen gegeven en niet meer kunnen herpakken. De scheids die we hadden is erg bijzonder, maakt dubieuze beslissingen en ziet ze soms vliegen. Een heer van de tegenstander kreeg onterecht geel. Onze coach heeft nog geprobeerd bij de scheids om die kaart eraf te halen, maar is niet gelukt. Wel nog een doelpuntje meegepakt, maar toch een erg ontevreden gevoel. We lieten ons gewoon van de wijs brengen door ze. Een duur leermoment..


Oh wat jammer! Jullie gingen zo lekker! Waar lag het aan dat het gister niet liep? Alleen de scheids?

Helaas zit alles echt compleet vast. Had vandaag plannen om te gaan paardrijden, maar moeten cancellen. Hoofd optillen vanuit liggen is al een behoorlijke opgave, dus dat leek me niet zo verstandig om te gaan doen.
Hoop dat ik deze week bij fysio terecht kan.