[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 12:25

laughterline schreef:
T is m'n tweede :oo

Vorige is gezet met emla zalf, omdat ik toen erg veel last had van paniekaanvallen. Nu weet ik hoe ik er uit moet komen maar t is nogsteeds erg klote. Dus ben eerder bang dat ik door de pijn/schrik of weet ik t in een aanval schiet, dan dat ik bang ben voor de pijn zelf. Want t is maar een half uurtje... Maar omdat de vorige is gezet met emla zalf weet ik nog niet helemaal hoe t voelt :') wel echt gekozen voor zonder nu, want hoe trots ben ik dan straks *\o/* en de artiest raadde t sterk af, en ik kan beter met m'n aanvallen omgaan dus laten we t gewoon gaan proberen :)

Edit: 5!! Uur :oo wow haha. Ben wel benieuwd wat er weer bijkomt!

Ik heb zelf ook een tijd last gehad van paniekaanvallen, en ik dacht ook van te voren dat ik in een aanval zou schieten op de stoel. Daarom had ik helemaal van te voren gecalculeerd wanneer ik anti-paniek medicijnen zou gaan nemen := Uiteindelijk heb ik helemaal niks genomen! Ik was zo geconcentreerd op het gevoel en mijn ademhaling dat ik echt 0,0 last had van paniek. Het komt goed! Je kunt inderdaad trots op jezelf zijn achteraf :D Succes!

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 12:26

Placebo valt sowieso 'weg' zodra je bewust bent geworden dat het niks gaat doen dus daar is het ook te laat voor.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 12:43

Ah wat goed van je Uhnee! Dank je wel!!

Ik heb valeriaan waar ik (een beetje) rustiger van word, die nam ik toendertijd ook in als ik iets spannend ging doen of als ik onrustig was. Dus dat zal ik innemen :) Thanks voor t meedenken!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 13:27

Maak het niet groter dan het is. Een tattoo laten zetten is hartstikke leuk *\o/* vooral door wat het op levert. Kopje kamille thee (of slaap thee van yogi, echt heel fijn) erin en gaan ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:12

Ash_ schreef:
Shenavallie schreef:

Mooi! En welke betekenis heeft deze tattoo voor jou? Dat vind ik doorgaans erg interessant. :o

Heb deze laten zetten voor mijn eerste hondje, daar staat het hart voor. Heb haar vorig jaar op een mooie leeftijd in moeten laten slapen. Het hart staat voor mij voor de liefde die je van een dier kan krijgen. De bloesem wilde ik er graag bij omdat ik het een mooie sierlijke bloem vind waarbij ik moet denken aan hoe mooi het leven is. Maar ook staat deze een beetje voor onze nieuwe hond (de eerste hond die ik heb met mijn vriend samen)

Mooie gedachte inderdaad! :j

__Sannne

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 14:16

Over verdovingen gesproken, ik moest daar gisteren toch stiekem wel om lachen :o

Terwijl ik getattooërd werd kwamen er 3 volwassen grote kerels binnen lopen. 1 van hen wilde een tattoo op zijn arm, hij was binnen 10 minuten gezet, maar meneer wilde van te voren toch wel echt even een verdovend zalfje :)) sta je daar als man van begin 40.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-16 14:30

:=
Het is maar goed dat mannen geen kinderen kunnen baren.
_O- Komt niet goed dan qua pijn.

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 15:53

Sjeeees stoere mannen :')

Afspraak staat!! 19 januari mag ik onder de naald

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:11

Succes Laughterline!

Pff vandaag maar weer gemaild naar the ink society. Nog wat vragen over hoe het nu precies ging. Even de volgorde op een rijtje gezet en gevraagd of dit klopt. En of de tattoo artiest met mij contact opneemt of ik met haar. Want er stond alleen maar 'de tattoo artiest neemt het contact verder over'. En had al een paar dagen niets gehoord.
Kon het niet laten om aan het einde neer te zetten 'het is een beetje onduidelijk, vandaar al mijn vragen'. Krijg ik wat antwoorden terug met aan het einde 'Lastig dat het zo onduidelijk voor je is. Alles staat uitgelegd in mijn eerste mail en de f.a.q.'. Krijg echt jeuk hiervan..

*Edit* Kon het niet laten en heb nog teruggemaild. Wacht nu mail van de tattoo artiest af.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 16:43

Brrrr als ik zo'n gevoel zou krijgen bij een shop zou ik er al echt niet meer heen gaan :=
Vind ze trouwens ook nogal duur, heb je op een ontwerp gereageerd van die schetsweek?

Ik heb contact gehad met Blackbear, ik wil graag een vliegtuig maar ik weet eigenlijk totaal niet hoe. Sketchy of juist heel erg geometrisch, nu denk ik wel dat ze dat kunnen maar natuurlijk niet voor 100% dat het een ontwerp is wat bij me past. Nu vragen ze een aanbetaling van 50 euro voor de schets, natuurlijk helemaal niet gek. Maar ik denk dat ik een beetje verwend ben en de laatste 4x bij geen enkele shop een aanbetaling heb hoeven doen. Helemaal nu omdat ik niet weet of het echt mijn ding gaat worden vind ik dat wel een beetje spannend om een aanbetaling te doen :=

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:03

Mijn idee begint steeds meer vorm te krijgen. Ben nu rustig portfolio's aan het bekijken.
Jullie nog tips voor artiesten als het gaat om linework? Dus tattoos gemaakt van lijnen, abstract, of zoals die van MO uit één lijn bestaand (zijn portfolio is het alleen net niet voor me).

Verder ga ik maar vast sparen. Mag van mezelf de tattoo als ik afgevallen ben, maar dat gaat goed :)

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:26

Micha, ik hoop dat het alleen de store manager is waarvan ik dit gevoel krijg, niet de tattoo shop/tattoo artiest zelf. En daar kan ik mij dan nog wel overheen zetten. Als mijn tattoo maar mooi is :D
Heb even gekeken, vind de prijzen wel wisselen. 400 is voor mij te duur, maar max.250 is nog wel te doen.
Wil er zelf een laten ontwerpen, een hondje van een paar cm, dus hoop voor 100-250 euro.
Hoewel die armbanden zijn al 175 zie ik.
Ik zie het wel :) Kan na de prijsopgave altijd besluiten om het niet te doen.

Spannend van die aanbetaling inderdaad. Als je vertrouwen hebt in de artiest zou ik het doen.

*Edit
Ze heeft net een aardig mailtje teruggestuurd, was niet de bedoeling zo over te komen.
Miscommunicatie door de drukte. Dus komt goed hoop ik.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:35

Safiera schreef:
Mijn idee begint steeds meer vorm te krijgen. Ben nu rustig portfolio's aan het bekijken.
Jullie nog tips voor artiesten als het gaat om linework? Dus tattoos gemaakt van lijnen, abstract, of zoals die van MO uit één lijn bestaand (zijn portfolio is het alleen net niet voor me).

Verder ga ik maar vast sparen. Mag van mezelf de tattoo als ik afgevallen ben, maar dat gaat goed :)

Robbin van Snip Art? Hij heeft mijn wolf gezet, alleen maar abstract en met lijnen. Staat als het goed is nog in m'n berichten. Anders even z'n insta checken! Hij is een hele toffe gast.

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:41

Zoooo hij staat. Ben er BLIJ mee!! :D ik liep de shop in en m'n spanning viel gewoon weg. Wat een heerlijke vibe in the ink society. Jammer dat je zo'n mail terug krijg eilish, snap je reactie wel en je moet je wel fijn er bij voelen.

De pijn viel me echt mee! Soms even op je tanden bijten maar omdat het steeds kleine lijntjes waren was t heel goed te doen! :D

Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:42

Erg gaaf Wilke! _O_

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 17:49

Alvast bedankt Judass! Ga even kijken :j

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:00

Goed om te horen dat er zo'n fijne sfeer hangt, laughterline. Door wie heb jij hem laten zetten?
Ziet er mooi uit!

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:09

Thanks! :)
Door Alex heb ik m laten zetten

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:14

Mooi hoor :j en fijn dat het zo mee viel!

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:33

Hij is mooi! Zal wel strak zijn als de zwelling weg is :D

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 18:40

laughterline schreef:
[ [url=m/mQq0ip.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heel gaaf! _/-\o_

Wat ga je laten zetten Eilish? Een eigen ontwerp of een van die schetsen?

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:17

laughterline schreef:
Zoooo hij staat. Ben er BLIJ mee!! :D ik liep de shop in en m'n spanning viel gewoon weg. Wat een heerlijke vibe in the ink society. Jammer dat je zo'n mail terug krijg eilish, snap je reactie wel en je moet je wel fijn er bij voelen.

De pijn viel me echt mee! Soms even op je tanden bijten maar omdat het steeds kleine lijntjes waren was t heel goed te doen! :D

Heel gaaf! Wat moest het voorstellen? Een diafragma oid toch? Gelukkig viel het allemaal mee! *\o/*

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 20:45

Dieuwke_ schreef:
laughterline schreef:

Heel gaaf! _/-\o_

Wat ga je laten zetten Eilish? Een eigen ontwerp of een van die schetsen?

Ik wil een eigen ontwerp laten maken. Een hondje in de buurt van mijn hart. Simpel, met watercolour. Beetje Spaans/Podenco qua ras.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:07

Afbeelding

Kwam deze tegen op insta, fijne stijl :)

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 23:18

Thanks allemaal! En waauw die is gaaf hierboven dat hondje!!

@uhnee het is idd een diafragma reeks! Zocht al heel lang naar een camera/fotografie tatoeage maar vond alles te...té! Dit vind ik heerlijk subtiel en ik weet wat 't betekend :) Ben er echt onwijs blij mee!!