[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:24

Oyeru schreef:
Ja ik heb dat ook Uhnee, vooral met mijn haar.

En ja echt 18 denk ik, anders 15. Als ik er met een meetlintje langs ga is het bijna 2 cm.

Suliko die tactieken heb ik ook toegepast maar blijf het toch voelen..

Teruggaan naar de shop ga ik liever niet. Vond ze daar achteraf gezien niet bepaald klantvriendelijk. Tot nu toe is ie zo rustig geweest dat ik de neiging heb om het zelf te gaan wisselen :=

dat is echt veeeeeeeeel te lang
Ik zou naar een andere piercer gaan en het staafje laten verwisselen. anders ga je nog ongelukken doen (uitscheuren...)
normaal hoort het rond de 6-8 mm te zijn

Suliko

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 15:55

Bizar slechte shop dan inderdaad.
Dan zou ik ook aanraden om naar een andere piercer te gaan, het is beter om het door een piercer te laten verwisselen dan zelf ermee aanklooien.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:22

Oyeru schreef:
Ja ik heb dat ook Uhnee, vooral met mijn haar.

En ja echt 18 denk ik, anders 15. Als ik er met een meetlintje langs ga is het bijna 2 cm.

Suliko die tactieken heb ik ook toegepast maar blijf het toch voelen..

Teruggaan naar de shop ga ik liever niet. Vond ze daar achteraf gezien niet bepaald klantvriendelijk. Tot nu toe is ie zo rustig geweest dat ik de neiging heb om het zelf te gaan wisselen :=

ik zou hem wisselen voor een ringetje ookal is het nog te vroeg. want nu kan het ook niet genezen en je kan hem debk ik beter wisselen zodat het dan wel weer kan genezen, maar dat is wat ik zou doen. neem het mij niet kwalijk als je hem wisselt en het gaat compleet verkeerd :+

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:39

Waarom zou jij 'm wisselen voor een ringetje ipv een kleiner beter passend staafje? Ringetjes staan er om bekend dat ze de genezing juist langer laten duren (uitzonderingen daar gelaten).

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:42

Waarschijnlijk omdat je met een ringetje meestal geen last hebt met slapen. :)
En met staafjes hebben veel mensen nog wel blijvende last met slapen.

Al zou ik het eigenlijk niet doen en nog zeker een maand wachten voor je er een ringetje in doet, ringetjes zijn veel te beweeglijk en kunnen dus juist in het begin voor meer pijn gaan zorgen als het de genezing in de weg zit en dan ben je er nog langer zoet mee. :P

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:48

_Ekenna schreef:
Waarom zou jij 'm wisselen voor een ringetje ipv een kleiner beter passend staafje? Ringetjes staan er om bekend dat ze de genezing juist langer laten duren (uitzonderingen daar gelaten).

ik dacht dat ze er een ringetje in wilde.. maar als ze een staafje wilt moet ze dat vooral doen! ik begreep dat een ringetje fijner is om op te liggen.. maar als ze m wil wisselen moet ze hem gewoon wisselen in een staafje of ringetje, net wat ze wil

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 16:59

Het liefst wil ik wel een staafje houden ja.
Dan ga ik deze week maar eens bellen met een andere piercer, want dingen als uitscheuren wil ik al helemaal niet hebben.

Had geen idee dat deze veel te lang was. Bedankt iedereen ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 18:13

Oyeru schreef:
Wat mooi die septum, staat je echt mooi! Ik zou er ook ooit wel een willen <3

Ik heb wel een vraagje. Sinds eind augustus heb ik nu een helix. Heb er op dat ene vochtbultje toen nooit ergens last van gehad.

Ik heb alleen nu nog dat wanneer ik er op lig ik een soort zeurderige pijn voel, alsof er een blauwe plek zit.

Ik zat zelf te denken dat het misschien aan het lange staafje ligt ( 18mm ongeveer). Dan raakt ie steeds scheef gedrukt zeg maar.

Zou dat kunnen? Vind het alleen nog wat te vroeg om het staafje te gaan wisselen..

In mijn helix zit 8 mm en er zou zelfs een 7 mm in kunnen (bij mij dan). Maar 18 mm is wel heel erg lang. Doordat het staafje dan blijft bewegen, geneest het niet. Ik zou er zelf geen ringetje in doen, want dat beweegt nu ook nog teveel. Eerst laten genezen met een aanzienlijk korter staafje, minimaal de helft en dan eens kijken wat je er in wilt hebben.

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:30

Ik kan me eigenlijk bijna niet voorstellen dat ie daadwerkelijk 18 mm is.. := dan issie bijna 2 x zo lang als mn navelpiercing. Dus ik gok dat je een beetje verkeerd gemeten hebt. Misschien heb je er grote balletjes op zitten en heb je die mee gemeten? Of heb je zelf gemeten met een meetlint terwijl hij nog in je oor zat? Das wel lastig natuurlijk.. dan kan je 'm er niet precies langs houden. Zo'n 2 mm speling moet je wel houden bij een verse/vervelende piercing, dus als je het niet vertrouwd zou ik er wel even mee naar een andere piercer gaan. Die kan er dan een goed passend sieraad in doen.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 20:58

Jaa heb wel gemeten terwijl hij in mijn oor zat, daarom weet ik het niet zeker. Dat ik de balletjes heb meegemeten zou best kunnen :)*. Ik een van mijn vorige posts staat een foto daar kun je zien hoe ver hij uit steekt.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-15 22:27

Heb je foto gezien en hij is idd wel erg lang. Zou m wisselen voor n 8 mm staafje. Wisselen is trouwens hartstikke makkelijk. Ik zou er niet voor naar een shop gaan tenminste :=

Overigens zou ik wel echt wachten met wisselen tot je vocht bultje weg is.

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:12

ik zie nergens een foto, zou je hem nog eens willen plaatsen?

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:18

Het vochtbultje is gelukkig al weg :) Afbeelding

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 00:22

jeetje die is echt heel lang! ik heb er zelf een labret in zitten geloof ik.. is met een platte achterkant.. krijg dat rotding niet eens open om eindelijk een ringetje in te doen hahah

_Ekenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 06:55

Holy oliebol!!!
Even ergens een 8 mm titanium piercing kopen en die er in doen! Of even naar een shop en dan doen zij 't.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 08:56

Allemachtig, wat een lang ding joh! Idd terug naar 8mm ongeveer, met zo'n lange staaf erin is t wachten op irritaties

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:01

Bizar hoe lang dat ding is zeg! Raar dat de piercer dat heeft gedaan. Zo zie je maar dat de kwaliteit ervan dus echt overal verschilt.

Ik had 18 mm in m'n tong. Toch een stuk dikker om te piercen dan daar in je oor.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 09:17

Wat een onkunde zeg, ja, een piercing hoort ietsjes langer vanwege zwelling, maar als je oor zo kan opzwellen is er sowieso al iets niet goed. :')
En zo'n lang staafje zit het genezingsproces alleen maar in de weg.

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 11:42

Bedankt allemaal,
Nu achteraf heb ik ook spijt dat ik daarheen ben gegaan. Maar kende dit topic toen niet. Hier staan ook enkele slechte ervaringen met betreffende shop. Had ik dat eerder gelezen was ik er sowieso niet heen gegaan.

Wat vinden jullie van Bioplast? zou dat ook een optie zijn?

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:05

Ik heb mijn helix ook na 3 maanden zelf gewisseld voor een korter staafje, sindsdien kan ik er eindelijk op slapen.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 12:28

Bioplast zou ik nu nog niet doen. Je kan t beste nog titanium er in houden.

UhNee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-15 14:27

Die is wel lang idd.... Volgens mij is die van mij wel iets korter, zouden jullie misschien willen oordelen? :o Let niet op de vochtbultjes, gisteren is er een stok van een bezem tegen aan gekomen waardoor 'ie nu weer een beetje geïrriteerd is....

Afbeelding

Afbeelding

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 17:08

Het is gelukt +:)+ Afbeelding

Wel meteen kneiter rood.. :=

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:07

oooh mn piercing is van de 1 op de andere dag ineens ontstoken :(
heb maar even zoutoplossing gehaald bij de drogist, iemand verder nog een tip tegen de pijn?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 18:11

UhNee schreef:
Die is wel lang idd.... Volgens mij is die van mij wel iets korter, zouden jullie misschien willen oordelen? :o Let niet op de vochtbultjes, gisteren is er een stok van een bezem tegen aan gekomen waardoor 'ie nu weer een beetje geïrriteerd is....

ik vind die van jou ook heel lang ogen !

maar hij is zeker niet zo lang als die van Oyeru