Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Lol [naam] op zulke dagen eet ik ook altijd veel minderop een werkdag eet ik t liefst 3 of 4 boterhammen maar als ik thuis ben en laat m'n bed uit kom blijft het altijd bij 2 steken
Danique schreef:Afvallen is nou eenmaal minder eten en meer bewegen. Zolang jij je geen moment flauw voelt is er niks aan de hand hoor. Je kan beter 500 calorieen aan gezond eten/gebalanceerd eten binnen krijgen dan 1700 calorieen aan bv. chocola en chips.
Gianti schreef:Je moet je lichaam niet op een te kort zetten... Dus geen van beide ia gezond
Emmaa_ schreef:Gianti schreef:Je moet je lichaam niet op een te kort zetten... Dus geen van beide ia gezond
Ben ik het ook weer niet mee eens. Als je wilt afvallen moet je je lichaam op een tekort zetten, als je aan wilt komen moet je 'te veel' eten. Je gaat niet afvallen als je je lichaam niet op een tekort gaat zetten, tenzij je heel veel gaat sporten.
Gianti schreef:Emmaa_ schreef:Ben ik het ook weer niet mee eens. Als je wilt afvallen moet je je lichaam op een tekort zetten, als je aan wilt komen moet je 'te veel' eten. Je gaat niet afvallen als je je lichaam niet op een tekort gaat zetten, tenzij je heel veel gaat sporten.
Niet op tekort dat je niet genoeg hebt om uberhaupt je organen voor energie te voorzien van energie
_sharonnn schreef:Is het dan slim om een glas water te drinken als je denkt honger te hebben?