Ik vind dat plaatje ook ontzettend gaaf! Heb toen wel bewust m'n rook in m'n rechter oor laten zetten omdat ik links dus idd al een tragus heb en ik 't daar dan te druk vond worden..
My god, ik kom net thuis.. Doe de deur open, vliegt m'n huisgenootje naar me toe, trekt d'r shirt omhoog : KIJK EENS WAT IK HEB *Wijst naar d'r tepel* Ik kwam niet meer bij hahahaha
Mars
Geplaatst: 06-03-15 17:51
Das leuk thuiskomen MaartJ! Hmm door jullie praatjes wil ik nu ook een rook! Kunnen we er geen Rook Boktmeeting van maken? Met een stevige lunch vooraf en dan elkaars handje vasthouden in de shop Nemen we Dextro's mee en water
Ik heb m'n rechter oor weer helemaal leeg sinds ik m'n dubbele conch er uit heb gehaald. Denk dat ik er een rook of een daith laat piercen, vind 'm nu zo leeg. Maar ik wil ook zooo graag een tattoo.. Waarom is 't toch allemaal zo duur.
Corelli
Geplaatst: 06-03-15 19:34
Iemand ervaring met een lage snug zoals hier?
Zodat hij precies in dat "kuiltje" valt zeg maar Ik zit er over te denken om die rechts te nemen, of evt een lage helix (halverwege oor). Heb in mijn linkeroor twee gewone gaatjes en rechts 2 gaatjes en een tragus waar ik helemaal blij mee ben
Ik bedoel echt de onderste ja, die rechts naast de tunnel
Skessa_
Geplaatst: 06-03-15 20:00
Die van jou is ook gaaf hoor Donja!!!
Klis
Geplaatst: 06-03-15 20:11
Is dat geen anti tragus? Vind ik ook erg gaaf
Ik ben door dit topic fan geworden van de tongue web waarom is het zo verslavend haha!
Corelli
Geplaatst: 06-03-15 20:39
Volgens mij gaat een anti-tragus door het "hoge stukje" kraakbeen dat daar zit en ik wil hem juist wat verder naar boven, in het kuiltje dat daarna volgt.. Snappen jullie 'm?
Rook-meting? Ik zeg doen! Hoef ik niet alleen Anti-tragus vind ik iets minder Het is dat ik geen mooi stukje oor heb daar waar de tragus doorheen moet, anders was die er ook al geweest
Mars
Geplaatst: 06-03-15 22:22
Spruitjee schreef:
Rook-meting? Ik zeg doen! Hoef ik niet alleen
Ik vind het ook een strak plan Zelf ben ik tegenwoordig totaal niet meer bang of zenuwachtig om piercings te laten zetten, dus hou met liefde handjes van anderen vast
Ik heb een tragus en drie standaard oorbellen gaatjes aan iedere kant maar draag momenteel de derde niet. Wil mijn oor niet te vol eigenlijk, ik vind een MD ook gaaf maar weet niet waar ik die zou willen haha.