[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 19:12

Ik heb het er voor over haha :P

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 20:46

Nou ik vond het helemaal niet zo'n horror hoor haha. Nu ligt mijn pijngrens vrij hoog en heb ik m laten zetten op mijn schouderblad. Daar was 1 wat pijnlijker punt maar dat viel ook alles mee (mijn moeder ging bijna onderuit op dat punt bij haar tattoo). Het verschild gewoon erg per persoon en wat voor een soort pijn je kunt handelen

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:23

Ik vind het ook krassen. Een beetje als kattennagels ofzo. Vooral heel erg geïrriteerd na een tijdje.
Vooral op m'n voet. Ribben was best te doen.

Djoena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:30

Mijn meest gevoelige plekje was gelukkig ook de kleinste, mijn ringvinger :') :))

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 21:59

Nou, ik ga er nu ondertussen gewoon maar vanuit dat ik doodga en dan op een of andere magische manier opsta, want dan kan het alleen maar meevallen :+.
maar ohw, naalden zijn echt drama. als ik nu weet dat ik volgende week een prik moet halen bij de dokter bijvoorbeeld, slaap ik 2 dagen niet! M'n vrienden zitten me ook onwijs te "pesten" :=.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:24

Naalden en prikjes zijn Zooo anders dan het apparaatje. Je ziet niks, alleen dat ze een blokje in haar/ zijn handen heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:27

_Karlijn schreef:
Kunnen jullie mij een shop/artist aanraden omgeving Gelderland die een strak stukje tekst kan zetten? Ik wil graag een paar woorden aan de zijkant van mijn pols laten tatoeëren :):) Ben eventueel wel bereid om verder te rijden maar als het in de buurt zou kunnen zou het mooi zijn.

Vincent bij Tatoomania in Apeldoorn? Of Sailors and Crooks in Almelo?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:51

Het gevoel dat ik het naarste vond was het feit dat je die vibratie van de naald op je ribben voelt echoën := Het zetten voelt inderdaad als een soort van krassen met een mes, maar op het bot van mijn ribben vond ik het gewoon naar omdat je je hele bot voelt meetrillen :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 22:58

Yv_ schreef:
Nou, ik ga er nu ondertussen gewoon maar vanuit dat ik doodga en dan op een of andere magische manier opsta, want dan kan het alleen maar meevallen :+.
maar ohw, naalden zijn echt drama. als ik nu weet dat ik volgende week een prik moet halen bij de dokter bijvoorbeeld, slaap ik 2 dagen niet! M'n vrienden zitten me ook onwijs te "pesten" :=.

zo erg is het ook weer niet :P het is gewoon extreem irriterend

NatassJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:10

Het meest irritante vond ik het geluid. :') Heb echt totaal geen pijn gevoeld!
Het is even vervelend, maar je went eraan. Inderdaad na een uur of 2/3 wordt het wel vervelend ;)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-14 23:25

Joolien schreef:
_Karlijn schreef:
Kunnen jullie mij een shop/artist aanraden omgeving Gelderland die een strak stukje tekst kan zetten? Ik wil graag een paar woorden aan de zijkant van mijn pols laten tatoeëren :):) Ben eventueel wel bereid om verder te rijden maar als het in de buurt zou kunnen zou het mooi zijn.

Vincent bij Tatoomania in Apeldoorn? Of Sailors and Crooks in Almelo?

Zijn de teksten bij tattoomania ook goed? Mijn moeder heeft daar jaaaaren geleden haar leeuwtje laten zetten en die was wel heel mooi (die van haar (ex)vriend was nog mooier). Maar dat is wel heel wat anders..

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 01:23

Ik merk gewoon een heel groot verschil tussen mensen. Dus ik denk dat ik maar gewoon moet afwachten en proberen me niet te druk te maken :P.. Eten ga ik ook proberen en tussendoor gewoon cola drinken denk ik. Vriendin is bij me om me af te leiden. Ik kan wel heel wat pijn verdragen, maar weet niet wat er precies gaat komen. In de lessen praktijk oefenden we bloed prikken en infuus plaatsen op elkaar :D dat deed behoorlijk pijn, 3 a 4 prikken in mn hand/arm op zoek naar aders :D.. Wil gewoon niet flauwvallen ofzo, ben ook wel bang dat ik me ga wegtrekken!

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 01:29

Waar gebruik je bepanthen baby zalf dan voor

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 08:24

IvysToeter schreef:
Waar gebruik je bepanthen baby zalf dan voor

Om je tattoo in t smeren nadat hij gezet is. Dan geneest je tattoo mooi snel en gelijkmatig.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 08:49

Die op mijn pols brandde een beetje maar was niet storend of iets.
Die op mijn schouder was eigenlijk zo klaar ik had er niet echt last van alleen het stukje op mijn bot.
Die op mijn been was heel goed uit te houden en sliep bijna, tot hij begon met de schaduwen ~~}>

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:53

huh? moet je nou de gewone zalf hebben of de babyzalf van bepanthen...? :P

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:56

BarryPlopper schreef:
Yv_ schreef:

zo erg is het ook weer niet :P het is gewoon extreem irriterend

Hahaha i know hoor :D. Maar als ik dat denk, valt het in elk geval mee :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 09:58

de tube. ik heb dacht ik de onderstaande omdat babyhuidjes ook heel soft zijn. ^^

Afbeelding

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:04

Ik heb de gewone bepanthen gebruikt :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:08

Ik heb ook altijd de gewone zalf van bepanthen gebruikt.

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:08

ohhhh ik dacht de gewone zalf haha. maar babyzalf zal misschien nog beter zijn :)
zal niet suuupuerveel uitmaken denk ik.

3bengels

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:17

Ik heb de babyzalf van bepanthen gebruikt op aanraden van de tattoo shop.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:27

Ik heb ook de baby zalf voor mijn tere huidje gebruikt :D

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:49

Bepanthen is fijn spul inderdaad!

Ik ben eruit wat ik wil. Een infinity teken met twee hondenpootjes welke symbool staan voor Rocky en Woody. Ik zal in mijn leven ongetwijfeld nog meer honden hebben, maar hun twee staan ook symbool voor mijn jeugd en veel belangrijke momenten (diplomering, rijbewijs, eerste vaste baan etc.) Ik wil het graag op een watercolour achtergrond en ben nog wel aan het nadenken over de kleuren. Waarschijnlijk paars en oranje. En ja, die kleuren zijn ook symbolisch :P. Het infinity teken staat overigens (in combi met de pootjes) ook symbool voor mijn eeuwige liefde voor dieren en hoe belangrijk ze voor mij zijn.
De plek ben ik echter nog niet over uit, wel een paar ideeën (wederom met een bepaalde betekenis of gevoel erachter) Ik wil het zelf kunnen zien, maar het mag niet in het zicht ivm mijn werk.

Jankeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-14 10:55

Ik moest gewone bodylotion gebruiken zonder parfum e.d. Heeft goed geholpen, is mooi genezen.