Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Karlijn schreef:Kunnen jullie mij een shop/artist aanraden omgeving Gelderland die een strak stukje tekst kan zetten? Ik wil graag een paar woorden aan de zijkant van mijn pols laten tatoeërenBen eventueel wel bereid om verder te rijden maar als het in de buurt zou kunnen zou het mooi zijn.
Yv_ schreef:Nou, ik ga er nu ondertussen gewoon maar vanuit dat ik doodga en dan op een of andere magische manier opsta, want dan kan het alleen maar meevallen.
maar ohw, naalden zijn echt drama. als ik nu weet dat ik volgende week een prik moet halen bij de dokter bijvoorbeeld, slaap ik 2 dagen niet! M'n vrienden zitten me ook onwijs te "pesten".
Joolien schreef:_Karlijn schreef:Kunnen jullie mij een shop/artist aanraden omgeving Gelderland die een strak stukje tekst kan zetten? Ik wil graag een paar woorden aan de zijkant van mijn pols laten tatoeërenBen eventueel wel bereid om verder te rijden maar als het in de buurt zou kunnen zou het mooi zijn.
Vincent bij Tatoomania in Apeldoorn? Of Sailors and Crooks in Almelo?
BarryPlopper schreef:Yv_ schreef:Nou, ik ga er nu ondertussen gewoon maar vanuit dat ik doodga en dan op een of andere magische manier opsta, want dan kan het alleen maar meevallen.
maar ohw, naalden zijn echt drama. als ik nu weet dat ik volgende week een prik moet halen bij de dokter bijvoorbeeld, slaap ik 2 dagen niet! M'n vrienden zitten me ook onwijs te "pesten".
zo erg is het ook weer niethet is gewoon extreem irriterend