Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Ekenna schreef:Die bultjes gaan normaal gesproken vanzelf weg. Ik denk dat hij nu gewoon een beetje aan het ontsteken is en je oor nu dus rood en gevoelig is. Je kan ook even naar een andere piercer gaan voor een second opinion. Welke regio woon je?
Wat ook mogelijk is is dat je niet tegen het titanium kan. Ik kan zelf ook heel slecht tegen titanium en chirurgisch staal bij piercings die nog inde genezingsfase zijn. Mijn eerste helix bleef ook maanden gevoelig en ontsteken (zowel bij titanium als chirurgisch staal), toen deed ik er een bioplast staafje in en was het over en is hij genezen. Nu kan er wel gewoon titanium en CS in.
Corelli schreef:Bloed is goed in dit geval, want dat reinigt. Opgedroogd bloed is ook zeker niet erg, dat kun je voorzichtig weghalen als je het schoonmaakt.
Het feit dat het is gaan bloeden is minder, want dat is een teken dat het wondje weer open is gegaan, maar goed, daar doe je nu niks meer aan. Heb je hem wel na het uitgaan even schoongemaakt? Want dat is niet de schoonste omgeving natuurlijk
michelle933 schreef:joyce2 schreef:Aften bedoel je? Dan heb je waarschijnlijk sowieso al een lage weerstand gehad en dat komt nu waarschijnlijk allemaal tot uiting, omdat je lijf bezig is met het helen van je piercing.
Ahaaa oke? Ik zit nu aan een raketje maar is gewoon geen doen!! Teveel pijn.