Ik probeer het echt elke dag te doen, maar ik ben ook gewoon heel erg druk met andere dingen. Dat is altijd zo deze maanden. Vanmorgen was ik al om 4 uur wakker en dan ook echt klaarwakker. Gewoon niet meer kunnen slapen, ook niet kunnen soezen ofzo.
Dus gewacht tot het kwart voor 6 was en maar gaan schredden, douchen en naar het werk.
Meestal ben ik er niet uit te krijgen 's morgens maar dit was wel weer het andere uiterste.
Ondertussen moet ik in oktober ook 6,4 km onder de 40 minuten kunnen hardlopen dus dat moet ik ook een beetje bijhouden. Ik hoop dus dat ik deze week ook nog 2 tot 3 keer kan gaan hardlopen. Nu wordt het wel heel erg warm deze week en ben ik totaal geen mooiweer sporten (snel benauwd), dus even kijken hoe dat gaat. Als ik nou steeds om 4 uur wakker wordt is er geen probleem natuurlijk
Was vanmorgen trouwens topzwaar
Maar goed ik ben wel echt cm kwijt sinds januari dus ik besteed maar niet te veel aandacht meer aan de weegschaal.
Ik val heel erg moeilijk af en hou snel vochtvast.... Dus ik ben maar weer gaan meten. Dat is een veel betere graadmeter dan die stomme weegschaal.
Wat voor weegschaal hebben jullie trouwens? Ik moet eigenlijk een nieuwe, die van mij is namelijk ook niet zo correct meer........... Ik weeg me vaker en als ik dan twee keer hetzelfde gewicht weeg ga ik er maar vanuit dat dit mijn gewicht is