Borstvergroting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 23:00

BiBiQ schreef:
Mij werd verteld dat ze levenslang mee kunnen. Ik heb polytech, ook Amerikaans goedgekeurd. Misschien dat het nog per merk scheelt?

@BiBiQ Zijn dat die met polyurethaan coating?

BiBiQ

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 23:08

Volgens mij wel. Maar de papieren ervan heb ik zo even niet bij de hand.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:13

Afblijven en blij zijn met wat je hebt geld natuurlijk niet voor iedereen. Ik kan als ik voor en na fotos bekijk bij vele klinieken wel begrijpen waarom veel vrouwen voor vergroting kiezen.
Zelf ben ik gezegend met kleine borsten die bij mijn lijf passen. Zijn mooi van vorm. Maar als deze borsten thee zakjes hadden geworden had ik er ook zeker voor gekozen protheses te nemen.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 10:25

Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Ik vraag mij altijd af hoeveel nep borsten iemand dan in het echt gezien heeft :)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 16:45

Ik denk alleen de lelijke, want de mooie ziet ze het niet aan. Tot zo ver haar geloofwaardigheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:30

BertBaley schreef:
Talietjuh schreef:
misschien kan jij een goede arts aanbevelen voor de topicstarter?

De ‘topicstarter’ ik dus :') heeft ze inmiddels alweer een jaar of 7 _O-

:') mijn excuus! Haha en welke arts was het? Ben je tevreden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 17:35

Rebel_Jits schreef:
Ik denk alleen de lelijke, want de mooie ziet ze het niet aan. Tot zo ver haar geloofwaardigheid.

Niet banketstaaf bedoeld maar van ieder mens gaat de huid hangen, dan zie je ze gewoon zitten. Soms eerder bij jongere mensen zelfs.

Het is ook een kwestie van smaak. Zelfs is het goed gelukt vind ik het maar raar staan, zo nep ook! Je komt nooit in de buurt van een echte borst.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 18:51

Nogmaals hoeveel neppe borsten heb je in het echt gezien?

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:10

Talietjuh schreef:
Rebel_Jits schreef:

Niet banketstaaf bedoeld maar van ieder mens gaat de huid hangen, dan zie je ze gewoon zitten. Soms eerder bij jongere mensen zelfs.

Het is ook een kwestie van smaak. Zelfs is het goed gelukt vind ik het maar raar staan, zo nep ook! Je komt nooit in de buurt van een echte borst.

Bijzonder dat niemand het bij mij ziet dan? Zelfs in de lingerie winkel niet en die mensen zien toch genoeg borsten.....

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:13

Puppetje schreef:
Bijzonder dat niemand het bij mij ziet dan? Zelfs in de lingerie winkel niet en die mensen zien toch genoeg borsten.....

Same here :)

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 19:33

Zijn er hier ook mensen die hun borstvergroting vergoed hebben gekregen door weinig tot geen borstontwikkeling? Ik blijf voor de zoveelste keer overwegen om het traject in gang te gaan zetten... ik weet vrijwel zeker dat ik er voor in aanmerking kom, helaas. ;(

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:08

Helaas! Heb ik destijds ook geprobeerd. Nog vanaf mijn 17e tot 21e ofzo, maar niks nada noppes... dus uiteindelijk zelf betaald. Ik had ook 0,0. Zo plat als een plankje... AA of zelfs nog kleiner was te groot.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 20:16

loez schreef:
Puppetje schreef:

Same here :)

Ja echt netjes zou t zijn om daar een opmerking van te maken als winkelmedewerker.

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:07

Als je het zelf aangeeft en men daarna de naam van je chirurg wil weten om door te geven aan andere klanten die graag een borstvergroting willen, omdat ze zo ontzettend mooi zijn en ze niet hadden verwacht dat het een borstvergroting was....

Maar goed ik ben er blij mee en daar gaat het om.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:14

Oké dus jij bent iemand die zegt mensen kijk ik heb een vergroting uit jezelf dus...omdat mensen t anders niet weten en uiteraard willen ze dan gelijk de chirurg weten voor andere klanten :O

Wat een gedrag

Ondertussen heb ik nog geen enkele naam van een chirurg gehoord _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:17

Nou, ik ben heel blij met Steven Klein. :+ Wat ga je nu met deze zeer belangrijke informatie doen? :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:22

Wat een gedrag zo makkelijk dingen veroordelen van achter je schermpje. Maar nogmaals, je hebt een zeer duidelijke mening over hoe nep borsten eruit zien. Hoeveel heb je er in het echt gezien? (En van hoeveel vrouwen waarvan je de borsten gezien hebt en mooi vond, heb je gevraagd of ze echt of nep zijn?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:23

Er zal ook vast veel van het klantenbestand overblijven als verkopers van de lingeriewinkels hun klanten een chirurg aanbevelen :=

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:25

Wat beweegt mensen om te reageren in een topic waar zij helemaal niks mee hebben om mensen en de keuzes die zij maken omlaag te halen... Ik snap het niet. Leven en laten leven. Fijn dat jullie wel blij met jullie lijf zijn, geeft alleen maar weer dat jullie niet snappen hoe het wel voelt om met grote onzekerheid naar jezelf te moeten kijken in de spiegel. Na het voeden van 3 kinderen kan ik elke dag wel janken om mijn spiegelbeeld. En als ik daar iets aan wil laten doen is dat mijn keuze. Zo jammer dit.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-20 21:39

Ik ben geholpen door meneer Harm Tits (ja echt!!!!) wij gingen ook stuk. In Velthuis in Eindhoven.
Beste man is dood gegaan tijdens het fietsen dus daar kan niemand meer heen :’)

Prima man had hem volgende keer alleen niet meer gekozen, kan dus ook niet meer :P

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 21:56

Talietjuh schreef:
Oké dus jij bent iemand die zegt mensen kijk ik heb een vergroting uit jezelf dus...omdat mensen t anders niet weten en uiteraard willen ze dan gelijk de chirurg weten voor andere klanten :O

Wat een gedrag

Ondertussen heb ik nog geen enkele naam van een chirurg gehoord _O-

Waarom zou ik er niet over praten. Moet ik me er voor schamen?
Bijzondere reactie van je.

Ik ben geopereerd door dr. Winters in het Jan van Goyen ziekenhuis in Amsterdam.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 22:16

loez schreef:
Helaas! Heb ik destijds ook geprobeerd. Nog vanaf mijn 17e tot 21e ofzo, maar niks nada noppes... dus uiteindelijk zelf betaald. Ik had ook 0,0. Zo plat als een plankje... AA of zelfs nog kleiner was te groot.

Heb je dan ook officieel een echo laten maken om het borstweefsel te laten meten?

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-20 22:48

Kaygee schreef:
Wat beweegt mensen om te reageren in een topic waar zij helemaal niks mee hebben om mensen en de keuzes die zij maken omlaag te halen... Ik snap het niet. Leven en laten leven. Fijn dat jullie wel blij met jullie lijf zijn, geeft alleen maar weer dat jullie niet snappen hoe het wel voelt om met grote onzekerheid naar jezelf te moeten kijken in de spiegel. Na het voeden van 3 kinderen kan ik elke dag wel janken om mijn spiegelbeeld. En als ik daar iets aan wil laten doen is dat mijn keuze. Zo jammer dit.

Mijn gedachte precies.

Ik ben door dr. Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek in Genk, Belgie. Nu werkt hij alleen nog in z'n eigen kliniek, geloof ik. Topresultaat, ben nog elke dag blij dat ik het liet doen. Van 70B (pushups!) naar 70E/F *\o/*

Ben trouwens nog op zoek naar een lingeriemerk waarbij de cups kleiner zijn in beugel, maar wel de projectie hebben, zegmaar. Nu heb ik teveel borst voor een E, maar een F zit te ver in m'n oksel met de beugel. Een 65 past niet in omvang :+

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 00:19

Mensen die niet weten dat mijn borsten nep zijn, zien en voelen het verschil niet eens :) ben blij voor jou Talie dat je zo ontzettend blij bent met je lijf, maar voor mij en vele andere meiden/vrouwen is dat helaas niet vanzelfsprekend ;) elke dag in de spiegel kijken en verdrietig worden is geestelijk heel zwaar, je niet uit durven kleden bij een partner, is ook niet bevordelijk voor de intimiteit samen, in de zomer ongelukkig zijn omdat die leuke jurkjes, bikini’s en hempjes je niet staan, werd ik ook erg verdrietig van.

Anyway, als ik het eerder had geweten dat het mijn leven zo positief zou veranderen, had ik het allang gedaan.

Ik ben trouwens geopereerd door dokter Hupkens, als je nog een goeie chirurg zoekt ;)

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-20 06:41

Rebel_Jits schreef:
Kaygee schreef:

Mijn gedachte precies.

Ik ben door dr. Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek in Genk, Belgie. Nu werkt hij alleen nog in z'n eigen kliniek, geloof ik. Topresultaat, ben nog elke dag blij dat ik het liet doen. Van 70B (pushups!) naar 70E/F *\o/*

Ben trouwens nog op zoek naar een lingeriemerk waarbij de cups kleiner zijn in beugel, maar wel de projectie hebben, zegmaar. Nu heb ik teveel borst voor een E, maar een F zit te ver in m'n oksel met de beugel. Een 65 past niet in omvang :+

Klinkt als niet natuurlijk. Jouw borsten zouden zelden of nooit in de natuur voor komen.
Lijkt me niet praktisch, maar dat schrijf jezelf ook al.

Mooie ‘natuurlijke’ nep borsten, die bij je lichaam passen, vind ik mooi. Je krijgt er een mooier en toch natuurlijk silhouet door.