BiBiQ schreef:Mij werd verteld dat ze levenslang mee kunnen. Ik heb polytech, ook Amerikaans goedgekeurd. Misschien dat het nog per merk scheelt?
@BiBiQ Zijn dat die met polyurethaan coating?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rebel_Jits schreef:Ik denk alleen de lelijke, want de mooie ziet ze het niet aan. Tot zo ver haar geloofwaardigheid.
Talietjuh schreef:Rebel_Jits schreef:Ik denk alleen de lelijke, want de mooie ziet ze het niet aan. Tot zo ver haar geloofwaardigheid.
Niet banketstaaf bedoeld maar van ieder mens gaat de huid hangen, dan zie je ze gewoon zitten. Soms eerder bij jongere mensen zelfs.
Het is ook een kwestie van smaak. Zelfs is het goed gelukt vind ik het maar raar staan, zo nep ook! Je komt nooit in de buurt van een echte borst.
Talietjuh schreef:Oké dus jij bent iemand die zegt mensen kijk ik heb een vergroting uit jezelf dus...omdat mensen t anders niet weten en uiteraard willen ze dan gelijk de chirurg weten voor andere klanten![]()
Wat een gedrag
Ondertussen heb ik nog geen enkele naam van een chirurg gehoord
loez schreef:Helaas! Heb ik destijds ook geprobeerd. Nog vanaf mijn 17e tot 21e ofzo, maar niks nada noppes... dus uiteindelijk zelf betaald. Ik had ook 0,0. Zo plat als een plankje... AA of zelfs nog kleiner was te groot.
Kaygee schreef:Wat beweegt mensen om te reageren in een topic waar zij helemaal niks mee hebben om mensen en de keuzes die zij maken omlaag te halen... Ik snap het niet. Leven en laten leven. Fijn dat jullie wel blij met jullie lijf zijn, geeft alleen maar weer dat jullie niet snappen hoe het wel voelt om met grote onzekerheid naar jezelf te moeten kijken in de spiegel. Na het voeden van 3 kinderen kan ik elke dag wel janken om mijn spiegelbeeld. En als ik daar iets aan wil laten doen is dat mijn keuze. Zo jammer dit.
Rebel_Jits schreef:Kaygee schreef:Wat beweegt mensen om te reageren in een topic waar zij helemaal niks mee hebben om mensen en de keuzes die zij maken omlaag te halen... Ik snap het niet. Leven en laten leven. Fijn dat jullie wel blij met jullie lijf zijn, geeft alleen maar weer dat jullie niet snappen hoe het wel voelt om met grote onzekerheid naar jezelf te moeten kijken in de spiegel. Na het voeden van 3 kinderen kan ik elke dag wel janken om mijn spiegelbeeld. En als ik daar iets aan wil laten doen is dat mijn keuze. Zo jammer dit.
Mijn gedachte precies.
Ik ben door dr. Verdonck geopereerd in de Wellnesskliniek in Genk, Belgie. Nu werkt hij alleen nog in z'n eigen kliniek, geloof ik. Topresultaat, ben nog elke dag blij dat ik het liet doen. Van 70B (pushups!) naar 70E/F![]()
Ben trouwens nog op zoek naar een lingeriemerk waarbij de cups kleiner zijn in beugel, maar wel de projectie hebben, zegmaar. Nu heb ik teveel borst voor een E, maar een F zit te ver in m'n oksel met de beugel. Een 65 past niet in omvang