Ik ga vandaag eens even bij de hema bij die holo en glitterlakjes kijken.
Mooie lijstjes hebben jullie! Ik heb niet van die dure lakjes, vind ik zonde hihi. ik vind alleen die bond girls van OPI echt heel mooi dus die ben ik wel aan het overwegen!
Anoniem
Geplaatst: 02-06-13 11:22
Grappig dat iedereen OPI, China Glaze, Misa, etc. altijd als dure lakjes bestempeld... Ik betaal voor een China Glaze of Misa over het algemeen minder dan voor een Catrice lakje, wat toch gezien wordt als een budget lakje. Om nog maar te zwijgen over een Rimmel of Essie hier in de winkel bijvoorbeeld...
Ik wil ook wel eens een Opi aan mezelf cadeau doen
Anoniem
Geplaatst: 02-06-13 12:10
Je moet ook goed testen welk merk voor jou werkt, elke nagel reageert anders op een bepaalde lak. Ik hou van OPI, echt waar, de kleuren, het kwastje... alles! Maar ze blijven het slechts bij mij zitten, heb altijd vrij snel tipwear en het is het enige merk waarbij ik af en toe echt chips heb.
China Glaze is goedkoper, maar zit als een huis bij mij (enkele uitzonderingen die je bij elk merk hebt daargelaten).
Catrice vind ik bagger, dik, stroperig, klotenlak, klotenkwastje... vind het zelfs de 3 euro die ze tegenwoordig kosten niet waard... gratis zou ik ze nog niet mee nemen!
Maar het kan zijn dat iemand anders groot fan is. Hangt heel erg van je persoonlijke voorkeur af
De brede kwastjes van Essie zoals ze hier verkocht worden, vind ik ook totaal niet fijn, terwijl er meerdere mensen bij zweren omdat ze de kwastjes juist perfect vinden.
Ik zou zeggen, staar je niet blind op merken of prijzen, maar test gewoon verschillende lakjes en bekijk waar je eigen voorkeur naar uit gaat
Skessa_
Geplaatst: 02-06-13 12:10
Anthea schreef:
Als ik 5 kg ben afgevallen wil ik mezelf een cadeautje doen, de OPI 5 pc Couture de Minnie collection of 6 pc Stunning collection van Zoya?
Minnie Coutures
Enchantra heeft op dit moment oa nog een aantal CG voor € 3,50 en Color Clubs voor € 2,-
Heb een bestelling lopen bij enchantra, maar het duurt lang voor het verzonden word
Lous
Geplaatst: 02-06-13 12:16
Sorry heb geen foto´s van de Vinyllux meer kunnen plaatsen omdat mijn camera nog bij mijn schoonouders bleek te liggen .
Maar man wat een fijn spul!! Het droogt echt supersnel en heeft een hele mooie hoogglans afwerking die schittert in de zon. Een dag paarden overleeft hij met gemak alleen extreme schoonmaakwerkzaamheden niet echt. De randjes waren er aan het eind van de dag wel een beetje af. Maar dat zou ook best aan mijn nagels kunnen liggen. Ik werk in de schoonmaak en zit dan bijna de hele dag met mijn handen in het water met schoonmaakmiddel. Dus de randjes zijn wel wat dunner. Natuurlijk smeer in mijn handen meerdere malen per dag goed in.
Je kan gewoon een paypal account maken en die koppelen aan je rekening. Geen credit card nodig. En Ebay.nl is ook volledig Nederlands.
Georgette
Geplaatst: 02-06-13 13:54
Zo'n account zou ik inderdaad kunnen maken. Maar, tips? Spullen voor in de webshop komen bij Nederlandse leveranciers vandaan en betaal ik met Ideal.
Skessa_
Geplaatst: 02-06-13 14:02
Oooooh oke! Die sieraden rekjes zie ik namelijk ook regelmatig langs komen op Ebay
Zou eerst even op de site van Paypal kijken en alles doornemen. Ebay kun je gewoon zoek opdrachten geven. Want ik weet natuurlijk niet wat je allemaal precies wilt
Anoniem
Geplaatst: 02-06-13 14:07
Ik betaal altijd met creditcard of paypal. Bestel altijd bij NPC maar geen idee of ze buiten Canada versturen. Voor mij voordelig want het is CAD en geen USD, geen douane troubles en gratis shipping.
Ja maar ebay is veelal paypal betalen he. Ik heb ook een creditcard (idd aangevraagd nadat ik in USA een paar keer heeeeeel erg voor paal stond in winkels waar hij mijn Nederlandse bankpas niet pakte ), maar gebruik die eigenlijk nauwelijks voor internet aankopen.
Ja, bij iHerb, maar dat zijn geen nagellakjes dus daar hebben jullie niks aan .
Hij is toch wel errug gaaf Needje ! Zonde van je beschadiging!