Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remember schreef:Wauw, heel goed zeg!!
Yes, level 1 zit erop! Ging echt heel fijn vandaag, alleen die push-ups willen 'normale' manier echt niet werken. Nu had een collega van me het erover dat dat komt omdat ik zo lang ben (1,83) en het dan gewoon ónwijs zwaar is. Andere lange mensen hier ook problemen mee of ben ik gewoon de loser
? De Anita's gaan me echt heel goed af, bijna 'makkelijk', het verschil met de Nathalies is voor mij echt onwijs groot. Ik doe er altijd 3, hooguit 4 en dan stort ik echt ter aarde
![]()
Heb m'n cardio ook nog een flinke boost gegeven door bij het touwtje springen de dubbele uit level 2 te doen en boksen doe ik 2x zo snel en wissel ik af (2x links, 1x rechts, 1x links, 3x rechts etc etc). Laatste rondje buikspieren door gegaan toen ze aan het stretchen waren, echt lekker! Laat m'n matje vandaag maar even uit liggen, kan 'ie opdrogen
Berdien schreef:Wel pas ik weer in een broek van 2 jaar en 2 maten geleden![]()
Remember schreef:s1993 schreef:Haha, dit vind ik echt geweldig om te horen! Nu heb ik een goed excuus waarom mijn pushups niet lukken
Ik voelde me ook meteen minder 'loserig', ik ben 1,82/1,83 dus heb een héél goed excuus haha!
phormicola schreef:Interessant stuk zeg over lengte en push ups! Heb dezelfde lengte als Phor en vind push ups ook nog steeds moeilijk hoorAh, nu snap ik waarom pushups zo moeilijk zijnIk ben 1,78m, dat is niet reuze lang, maar wel langer dan gemiddeld
_Priscilla schreef:Ik zit nu lekker aan mijn lunch:
[ Afbeelding ]
omelet, tomaatjes en courgette.
ga ondertussen even bijlezen!
Neroo schreef:Goed bezig Benthe!
Ik heb inmiddels dag 8 erop zitten. Pff wel dikke zweetaanval gehad haha!
Kijk erg uit naar level 2!