[Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: [Centraal] Diëten en afvallen deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:08

Ik ben mijn caloriën aan het opkrikken van 1.100 naar 1.500, wat is dat MOEILIJK zeg om gezonde caloriën te vinden :s

Selka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:12

Een paar ideetjes Mi_Amore:
- Notenmuesli
- Snackgroentes (paprika, komkommer, tomaat etc.)
- Pompoenpitcrackers :9

Verstandig NonaWen, ik houd mezelf voor dat als je iedere dag gaat sporten je lichaam meer spieren aan gaat maken en die zijn zwaar. Ik wil niet zwaar zijn :P

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 10:56

Rauwe snackgroente inderdaad :j worteltjes :9
Pecannootjes
30 + kaas met komkommer of tomaat :9

Maar liever zwaar dmv spieropbouw dan door vetjes :o plus, je hebt dacht ik eerst spieropbouw, en dan vet-afbraak. Alleen, dat process snap ik nog steeds niet helemaal B-) Ik doe wel met name cardio oefeningen :) 2 x pw spieren :j

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:41

WHOOHOOOOOOO :D
Gisteren kreeg ik van 5! onafhankelijke mensen te horen dat ik afgevallen was! Najaaaaa.
En ik barst van de energie, echt ongelooflijk!
Gisteren weer heerlijke broodjes met tonijnsalade gemaakt als avondeten.
Wat zal ik vanavond eens eten :D

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 12:44

Nice! :) fijn gevoel is dat :D
Hier nog maar 1 persoon die het gezegd heeft :') terwijl het volgens m'n vriend heel duidelijk te zien is. Had een gaatje extra bij m'n riem gemaakt ong. een maand geleden, en hij is nu alweer te groot :D

@Mi amore: ik vind het ook moeilijk om gezonde calorieën te vinden.. komkommer/tomaat/sla enzo is allemaal heel gezond, maar er zitten amper calorieën in. :))

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 14:15

goed bezig iedereen hier

hier op moment erg druk vorige week nieuwe spiraal laten zetten
ff minder gesport en gewoon 1,5 kilo aangekomen weer bleee ;(
nu ben ik vrijdag wel na de snackbar geweest en gisteren uit eten dus ja dat wil wel

maar ja door spiraal kom je ook weer wat aan heb nu en nieuwe dus ja zal wel weer wat aan komen nu geloof

vanavond maar weer is na de sportschool voor lesje bodypump

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 14:39

Mijn 'self esteem' heeft weer een enorme dreun gekregen.. :(
Nog afgezien van het feit dat er weer stiekem een kilo bij gesmokkeld is ( voelde me zo goed, extra hapje kan wel dacht ik).. kreeg ik gisteren van iemand een foto gemaakt terwijl ik met een van m'n paarden aan het werk was..
Hebben jullie dat nou ook dat het beeld 'in je hoofd' nog steeds het beeld van jezelf was toen je maatje 36 had? Au! Au! Au! Ik zag mezelf opeens als een klein, dik, monster.. ik 'herkende' mezelf niet eens, bah!heb nu wel een fijne dip!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:40

Na al die kilo's zie ik mezelf nog steeds als 'die dikke van over de 150 kilo'.
Daar geraak ik maar niet over.

Ook als ik een foto van nu zie denk ik: daar en daar en daar moet nog véééél vet af.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:42

Idd JP, ik schrik daar elke keer van ...

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:48

dat is voor de reden geweest dat ik het nu echt volhoud. Ik zag mijn vakantie fotos en dacht, dit is echt niet mooi meer! Die mensen zien mij ook maar 1 á 2 x per jaar en die zeiden het ook gewoon. Niks subtiels, gewoon, sow jou kont is echt dik geworden! Nah lekker dan... Volgende keer dat ik ga is het er lekker af ;)

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:51

Hoeveel wil je nog afvallen Leonie87? Als ik in je profiel kijk zie ik een hele slanke meid.. :) (of zijn dat oude foto's?)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:52

.. maar ik raakte wel erg ontmoedigd hoor.. ik dacht echt van 'als iedereen mij zo ziet, kruip ik liever onder een steen..' - ik moet mezelf nu echt aanpraten wat ik moet doen.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:54

Ik wil nog 3,5 kg kwijt/ ik wil een strakkere kont/bovenbenen.ben er nu 2,5 kwijt in iets meer als een maand.

Foto s met het onderste paard zijn niet heel oud en ik ben ook echt niet super dik, maar het is wel een heel verschil met 1/2 jaar geleden. Om erger te voorkomen, besloten NU aan de bel te trekken en er dus nu iets aan te doen.
Voor sommige hier waarschijnlijk het droom figuur, voor mij een grote frustratie.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 16:13

Ik vind het vooral erg vervelend als mijn familieleden het zeggen. Het is namelijk élke keer als ik ze zie.
Vroeger (10 jaar terug) was ik namelijk een bloedfanatieke danser en had ook blokjes. Vergeleken daarmee ben ik nu echt een dikke papzak :+

Wil wel terug naar een figuur zonder lovehandles, die vind ik het vervelendst.
Maar vanochtend was ik weer een cm kwijt rond mijn taille, dus gaat erg goed.
Ik zweer bij mn clean 9. Houd er overigens ook een blog over bij: www.facebook.com/aloedieet

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:07

Hier gaat het goed :).
Naast medicatie waar ik van aankom nu ook begonnen met medicatie waar ik ws van afval, dus dat is mooi meegenomen ;).

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 18:13

Mi_Amore schreef:
Na al die kilo's zie ik mezelf nog steeds als 'die dikke van over de 150 kilo'.
Daar geraak ik maar niet over.

Ook als ik een foto van nu zie denk ik: daar en daar en daar moet nog véééél vet af.

dat heb ik ook ook al ben ik ruim 16 kilo kwijt vind me zelf nog altijd dik

of dat ooit weg zag gaan weet niet denk dat veel mensen daar last van hebben ook wel

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:03

leonie87 schreef:
Ik wil nog 3,5 kg kwijt/ ik wil een strakkere kont/bovenbenen.ben er nu 2,5 kwijt in iets meer als een maand.

Foto s met het onderste paard zijn niet heel oud en ik ben ook echt niet super dik, maar het is wel een heel verschil met 1/2 jaar geleden. Om erger te voorkomen, besloten NU aan de bel te trekken en er dus nu iets aan te doen.
Voor sommige hier waarschijnlijk het droom figuur, voor mij een grote frustratie.

Oké! Snap dat het een frustratie is, was gewoon benieuwd :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 20:05

Selka schreef:
Een paar ideetjes Mi_Amore:
- Notenmuesli
- Snackgroentes (paprika, komkommer, tomaat etc.)
- Pompoenpitcrackers :9

Verstandig NonaWen, ik houd mezelf voor dat als je iedere dag gaat sporten je lichaam meer spieren aan gaat maken en die zijn zwaar. Ik wil niet zwaar zijn :P

Ik ben liever zwaar en strak en gespierd dan skinny-fat..

Ik heb bijvoorbeeld best wel (hele) gespierde bovenbenen, maar dat vind ik mooier dan dunnere benen die totaaal geen bespiering hebben..

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 21:48

Samiyah schreef:
leonie87 schreef:

Oké! Snap dat het een frustratie is, was gewoon benieuwd :)

Dat mag hoor :). Heb geen anorexia beeld of zo. Alleen die kilos wat er zo snel is aangekomen nadat mijn eetpatroon is aangepast vanwege mijn lactose intolerantie, wil ik er weer af hebben.

Dame23

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 04:19

Je ziet er inderdaad gewoon slank uit op de foto's leonie, eigenlijk niet eens IETSJES te zwaar haha. Het is meer voor je eigen zelfbeeld dan natuurlijk en waar jij je fijn bij voelt want uiteindelijk is dat natuurlijk het belangrijkste. :)

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 08:09

Ik denk erover na om naar de diëtiste te gaan.

Ik ben helemaal het noorden kwijt :')

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 08:59

Wat houd je tegen?

Leonie, jij moet je goed voelen in je lijf en al heb je miss voor andere het perfecte figuur, jij moet er mee rondlopen en jij moet er gelukkig mee zijn ;) Zolang je niet doorslaat naar té mager dan hoor je mij niks zeggen hoor :n

Maandag was ik 100 gram aangekomen, niet heel dramatisch, maar leuk is anders.
Vandaag was er 1200 gram af.. Die stomme maandelijkse ellende doet je gewicht zo schommelen!

Vandaag krijg ik als het goed is de uitslag van de dokter wbt schouder (speciaal vroeg uit bed, mag over 20 minuten bellen :D ) en dan hoop ik weer wat te mogen gaan doen :j Ben er aan toe :j

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:18

:oo Dank jullie wel hoor, maar ook bedankt voor het begrip dat ik er toch echt wat af wil hebben :)
Ik ben 168 en heb altijd 60 gewogen. Dat is dus opgelopen naar 66 en bij 65 heb ik gezegd, dat is de max. Dus op weg terug naar de 60 of naar strakkere billen/benen.
Ook geen zwaar dieet voor mij, gewoon wat meer opletten en wat meer sporten. En tot nu toe werkt het prima met 1600/1800 kcal per dag :). Ik zat op 2100/2300 kcal dus het maakt een groot verschil.

Ow ik duim met je mee Dais!

Gewoon doen dan mi amore, maar ik dacht dat je juist op het goede pad zat?

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:23

Mi Amore: ik zou het gewoon doen, het kan je altijd helpen...

Leonie87: Ik wil ook weer naar de 60 toe (ben 169). Maar ben wel iets meer te zwaar dan jou, maar niet officieel overgewicht meer.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 09:24

En Dais: we duimen voor een goede uitslag :). Succes!!