Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mi_Amore schreef:Na al die kilo's zie ik mezelf nog steeds als 'die dikke van over de 150 kilo'.
Daar geraak ik maar niet over.
Ook als ik een foto van nu zie denk ik: daar en daar en daar moet nog véééél vet af.
leonie87 schreef:Ik wil nog 3,5 kg kwijt/ ik wil een strakkere kont/bovenbenen.ben er nu 2,5 kwijt in iets meer als een maand.
Foto s met het onderste paard zijn niet heel oud en ik ben ook echt niet super dik, maar het is wel een heel verschil met 1/2 jaar geleden. Om erger te voorkomen, besloten NU aan de bel te trekken en er dus nu iets aan te doen.
Voor sommige hier waarschijnlijk het droom figuur, voor mij een grote frustratie.
Selka schreef:Een paar ideetjes Mi_Amore:
- Notenmuesli
- Snackgroentes (paprika, komkommer, tomaat etc.)
- Pompoenpitcrackers![]()
Verstandig NonaWen, ik houd mezelf voor dat als je iedere dag gaat sporten je lichaam meer spieren aan gaat maken en die zijn zwaar. Ik wil niet zwaar zijn
Samiyah schreef:leonie87 schreef:Ik wil nog 3,5 kg kwijt/ ik wil een strakkere kont/bovenbenen.ben er nu 2,5 kwijt in iets meer als een maand.
Foto s met het onderste paard zijn niet heel oud en ik ben ook echt niet super dik, maar het is wel een heel verschil met 1/2 jaar geleden. Om erger te voorkomen, besloten NU aan de bel te trekken en er dus nu iets aan te doen.
Voor sommige hier waarschijnlijk het droom figuur, voor mij een grote frustratie.
Oké! Snap dat het een frustratie is, was gewoon benieuwd