Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bzoem schreef:Ik vind plannen verschrikkelijk. Omdat ik er altijd langer over doe dan ik van te voren denk en dat is zwaar frustrerend.
Net heb ik wel een hoofdstuk gelezen, maar heb nu al geen idee meer wat er stond. En dan moet ik het opnieuw lezen. Of ik lees per ongeluk een pagina voor de 2e keer want halverwege heb ik dan een oja momentje.
(typisch dat ze ook echt een blauwe aura hebben. Ik riep maar wat. Onbewust toch wat blijven hangenCitaat:Enkele jaren geleden begon Kryon te spreken over de Indigo-kinderen die momenteel massaal naar de aarde komen. Zij zijn vernoemd naar de donkerblauwe kleur van hun aura. Deze kinderen zijn hier met een speciale missie. Ze ondersteunen de overgang naar een hoger vibratieniveau en bereiden ons voor op een nieuwe tijd waarin hun bijzondere kwaliteiten op de voorgrond zullen staan. Zij zijn de voorlopers van een evolutionaire stap in de geschiedenis van de mensheid, de transformatie naar de spirituele en intuïtieve mens. Ze zijn onze hoop voor de toekomst als leiders van een liefdevolle en rechtvaardige wereld zonder geweld en concurrentie. De Indigo's beschikken reeds over het nieuwe bewustzijn. Vaak zijn het 'oude zielen' die al vele levens achter zich hebben en de wijsheid van Atlantis of van het oude Egypte nog met zich meedragen. Er zijn ook Indigo's die uit een ander zonnestelsel of uit een hogere dimensie komen.
Menino schreef:Laatst faal-angst rij-examen gehad, en voor de 4e (!) x gezakt. Instructeur met handen in het haar, want hij wist ook niet meer wat 'ie moest doen aangezien de lessen gewoon prima gaan en daar niet het probleem ligt. Maar tijdens de examens gaat er gewoon een lampje uit en kan ik niet meer nadenken (ben van te voren niet eens extreem zenuwachtig. Mja). Het advies van mijn examinatrice was dan ook dat ik maar een psych moest zoeken
En mijn instructeur was het er mee eens dat ik maar beter terug kon komen als ik dat gedaan had, want hij wist het verder ook niet meer
. Beetje kak
Dus als iemand een goeden tip heeft