Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_S schreef:Ben zo blij met dit topic hè, daar al die verhalen blijf ik helemaal enthousiast.![]()
Hoelang waren jullie zo ongeveer aan het lopen voordat je echte hardloopschoenen aanschafte? Ik zit er aan te denken om het te doen, loop nu nog steeds op gymschoenen van de middelbare school.Maakt het nou echt een groot verschil? En waar merken jullie dat aan?..
vuurneon schreef:Judie schreef:Net les 24 gelopen. Vond m zwaar! Gelukkig wel volgehouden alleen viel mn programma er nog een keer uit, dus toen ongeveer 1 minuutje snel gewandeld om m weer aan te krijgen.
ga je ook voor de volgende serie om de 10 kilometer te halen?
Ik heb les 4 gelopen, gaat super! Evy is wel apart in de tijd; nog een minuut wandelen, terwijl het om 30 seconden ging. Qua tijd klopt het gelukkig wel, na 30 seconden mocht ik weer rennen.
Stuk les 3 ook meegepakt, om weer thuis te komenal met al een half uur onderweg geweest, heerlijk!
Cellulitis neemt dus af? Zal eens naar mijn dijbenen kijken hihi
Femke_S schreef:Ben zo blij met dit topic hè, daar al die verhalen blijf ik helemaal enthousiast.![]()
Hoelang waren jullie zo ongeveer aan het lopen voordat je echte hardloopschoenen aanschafte? Ik zit er aan te denken om het te doen, loop nu nog steeds op gymschoenen van de middelbare school.Maakt het nou echt een groot verschil? En waar merken jullie dat aan?..
Judie schreef:Pooeh ik heb spierpijn van gisteren! Voel mn benen bij elke stap of als ik buk aj aj..
Aardig mn grenzen verlegd.. Moest les 24 lopen dus voor de eerste keer 20 miniten..
ellepel schreef:Judie schreef:Pooeh ik heb spierpijn van gisteren! Voel mn benen bij elke stap of als ik buk aj aj..
Aardig mn grenzen verlegd.. Moest les 24 lopen dus voor de eerste keer 20 miniten..
wow...20 minuten!
en ik vind mijn 3 minuten al helemaal top haha.
respect hoor!![]()
en danseresje dus 30 minuten lopen?
wauw zeg..dubbel respect hahaha![]()