Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
fanci_mike schreef:Suze geduld...jouw gijsje binnekort in productie toch
Lekker bekkie die Jen!
Doezel, op het gemakkie, stapje voor stapje. Als je straks (volgend jaar als ik je planning goed lees) alles voor elkaar hebt is er niemand die jullie er raar op aan zal kijken denk ik hoor, ook al heb je een beperking. Ik vind het kwalijker dat mensen die hun zaken niet voor elkaar hebben aan kindjes beginnen dan mensen met bv beperking maar die daat wel goed kunnen opvangen (omdat er over nagedacht is) Enne, je moeder, sorry, maar die heeft natuurlijk geen stem in jullie nageslacht he, dat is jullie zaak.
Joanne, vind de tatt's wel mooi, hou alleen niet zo van namen...Heb dat al té vaak mis zien gaan. Wij zijn meer van de symbolen, ik ben bij mijn man een bloem onder zijn koi. (hij is bij mij nog ff niks, was al zwanger toen de afspraak stond dus moet nog even wachten....)
MT en Tessie, spannend, walvissenraceWie gaat er eerst!
Sharmila, sommige vrouwen voelen hun ei, anderen niet en die bepalen het óf aan de hand van hun cyclus óf met testen.
Heeft er nog iemand een tip voor mij om me niet zo op te laten naaien door alle zwanger kwaaltjes?? Ik raak zo gefrustreerd van alles wat ik niet kan....En ik krijg die knop niet om.... HELP!!!!

.

ben benieuwd!