Marietje: dat is wel wat anders hoor. Het is een highliter oogschaduw. Dit lift je wenkbrauw en maakt de look 'af'
Glossi
Geplaatst: 27-01-13 22:29
Josien, ik heb 2 real techniques kwasten. De stippling brush vind ik te hard en daardoor niet fijn. Kan ook komen omdat ik een erg gevoelige huid heb. En de face expert brush. Deze vond ik wel erg fijn maar gebruik hem niet meer. Hij dronk de foundation op. Na 1x gebruiken was hij al vies en moest ik hem wassen. En ik gebruikte 1 tot 1,5 pompje meer foundation. Normaal gebruik ik maar 1 tot 1,5 pompje.
Er was iemand in dit topic die een foundation kwast van Leco had gekocht. Maar weet niet meer wie.
Djilna
Geplaatst: 28-01-13 01:18
Ja, ik Maar omdat ik heel veel andere merken langs zie komen en tot nu toe niemand over Leco verbaasde me dat wel. Is dat vanwege de prijs, of zijn ze niet fijn?
Niet? Van Leco van Zadelhoff, die man die de sterren opmaakt. Die heeft ook zijn eigen make-up tools. Zag nl bij Douglas 3 merken aan tools. Eigen merk Douglas, Bobbi Brown en die van Leco.
www.misslipgloss.nl heeft een goede review geschreven over de Real Techniques kwasten...wil ze ook graag bestellen. Ga ze wel in America bestellen, dat scheelt bijna de helft!
Dreamy
Geplaatst: 28-01-13 19:08
Hoi Bokkers,
Ik heb even een raar vraagje misschien, maar ik weet dat er in een make-up-achtig topic een bokker voorbij was gekomen die ook aan werd gesproken op haar hoeveelheid make-up. Zij is me bijgebleven (haar foto's dan) en nou kwam ik via FB iemand tegen die haar foto's gebruikt (maar zij is het dus niet, dat weet ik zeker!). Ik vroeg me af of iemand weet over wie ik het heb, daarom hier ook een link naar een foto: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 4462_n.jpg
Want dan kan ik haar waarschuwen dat haar foto's worden gebruikt
Wat aardig van je! Haar boktnaam ligt op het puntje van mijn tong *denk denk*
Loose
Geplaatst: 28-01-13 19:19
soulsister ofzo toch? volgensmij heb ik haar wel eens in het haarextensions topic gezien.
Dreamy
Geplaatst: 28-01-13 19:20
ja met een x ervoor volgensmij, dankjewel! Ik ga gelijk even PBen!
Hmmm nu weet ik het niet meer zeker! Dan gebruiken nog meer mensen haar foto's namelijk!! PB is verzonden, bedankt voor de moeite!
Glossi
Geplaatst: 28-01-13 20:47
Heb even gegooglet maar er is sowieso weinig te vinden over Leco. Kan nergens een duidelijke revieuw vinden. Best gek eigenlijk want het is wel een heel bekent merk. Ik hoop deze week mijn eerste Hakuhodo kwast te ontvangen
Haha ik kreeg een compliment van de docent over mijn make-up
Was een simpele look, een roestkleur op mijn ooglid en iets in de crease ook onderaan oog tot aan pupil. Heel smal lijntje eyeliner en 3 lagen mascara boven en 1 laag vanonder tot aan de pupil. Voel me nu zo trots
goh ja hoe moet ik het uitleggen Van het midden van je wimpers tot de buitenhoek dus van waar je pupil zit tot je ooghoek Net de buitenste helft, telt voor de onderste btw