en daar lig ik dan.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LovingTweety

Re: en daar lig ik dan.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 08:44

Ik ga duimen dat je vandaag naar huis mag Ils!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 11:09

helaas weer een tegenslag gehad. hoofdpijn is weer net zo erg. jesse is naar de kinderafdeling en ligt onder de uv lamp omdat zijn bloedwaardes toch afweken. het is ons nu allemaal een beetje te veel.

Siepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 11:13

Ah wat een tegenslagen allemaal! Jullie krijgen t wel op je bord hoor... Ik wens jullie héél veel sterkte en duim voor jullie dat het snel goed gaat en dat jullie heerlijk thuis van elkaar kunnen genieten! :(:)

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 11:24

tjeetje meid, ene tegenslag na de andere....
Wel de moed houden hoor! komt echt allemaal goed :(:)

Ra_chel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:23

calice schreef:
ben net nagekeken door anesthesie ivm de erge hoofdpijn en kramp in mijn nek bij overeind komen.
helaas lekt mijn ruggenmergvocht dus heb weer een infuus en moet 4 liter vocht per dag. verder ziet het er naar uit dat ik hierdoor sowieso dit weekeinde nog niet naar huis mag. moet zeggen dat ik vrijwel tot niks in staat ben door de hoofdpijn en al heel blij ben dat de bv nog net lukt.

ik heb dat ook gehad , en het is vreselijk belangrijk dat je dus niet omhoog komt, anders sluit het gaatje niet.
ze hebben mij uiteindelijk een blood-patch gegeven , en t probleem was in 5 minuten verholpen!
er wordt dan door de anestesist bloed uit je elleboog gehaald, en vervolgens onmiddelijk in je rig ingespoten, daar stolt het als een bloeduitstorting, en drukt op die manier het gaatje dicht.
ik moest gelijk daarna rechtop gaan zitten, wat ik niet durfde vanwege de helse hoofdpijn, maar wonderbaarlijk genoeg was mn hoofdpijn direkt weg!

edit ; zie nu staan dat ze het geen optie vinden omdat ze bang zijn de het 2e gaatje niet sluit, wat mij heel erg verbaasd, want het bloed wordt niet IN het ruggemerg gespoten, maar ertegenaan ,dus het enige gaatje wat ontstaat is een gaatje in de huid, en wat betrefd moeilijk bloed prikken, een goede anesthesist heeft in recordtijd de ader te pakken , die weten precies hoe ze dat het makkelijkst kunnen doen , en wat mezelf betrefd, ze hadden me toen als speldenprikkussen mogen gebruiken, als ik maar van die hoofdpijn afkwam!
mij is toen ook verteld ,ik lag op de ""hersen"afdeling op verdenking van tia , dat hoe langer je de hoofdpijn hebt, en hoe meer je toch beweegt en omhoog komt, des te groter de kans is dat je er blijvende hoofdpijn aan over houdt. (een vage kennis van me loopt al 7 jaar met chronische hoofdpijn hierdoor)
ik heb daar 3 dagen plat gelegen met een catheter en werd in bed gewassen, kon mn hoofd nog niet optillen om wat te drinken, die pijn in je hoofd is niet te omschrijven zo erg, idd alsof je hoofd uit elkaar knalt , als ik jou was zou ik toch nog eens navraag doen over die bloodpatch ,want nu verandert je roze wolk toch wel in een onweerswolk.......
mijn zoontje zag ook wat geel , wij hadden geluk met het weer , de zon scheen , dus we mochten hem thuis bij het raam leggen , hij knapte heel snel op!

ik hoop dat jullie beide ook snel opknappen, en dan thuis van de kraamtijd kunnen gaan genieten , heel veel sterkte!!
Laatst bijgewerkt door Ra_chel op 12-05-12 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:30

Sjeempie....klinkt indd heel vervelend!!
En dat de bloedwaardes van Jesse ook snel op peil mogen zijn!!
Hou je taai he!

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:32

Pff het zit ook niet mee. Sterkte! :(:)

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 14:41

Ochjemiog meis..jullie hebben flinke opstartproblemen nu..gelukkig wordt je goed in de gaten gehouden (nu ze weten wat het is pff)..slaap jij ook wel tussrndoor, of lukt dat helemaal niet? Bedoel, we zijn erg blij met je updates hoor, hihi, maar wellicht kan wat extra rust ook geen kwaad?

Wens jullie sterkte en ik duim dat je gauw opknapt en Jesse ook, zodat jullie beide lekker naar huis kunnen! En top van de werkgever van je vriend, dat hij een weekje extra krijgT!

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 14:46

Ra_chel; wanneer heb jij die blood-patch gekregen? Ik ben een half jaar geleden bevallen, 'mijn' anesthesist zijn dat die behandeling "achterhaald" was? Iets in die trant.
In ieder geval, hij deed het niet meer.

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 16:23

amy, ik slaap regelmatig tussendoor. al ben ik ook veel heen en weer aan het rijden tussen de afdeling verloskunde en de kinderafdeling om jesse te voeden.

pfff maar toen michel vandaag met de tranen over zijn wangen stond door alles toen deed het zo'n pijn. hij is super sterk steeds en echt een super papa.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:37

Je wordt vervoerd met bed en al denk ik Calice?

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 16:40

ja klopt ga er met bedtransport naartoe. trek het niet om elke voeding zelf te gaan dus voed en kolf om en om en als hij mijn gekolfde bv krijgt dan geeft michel dat met een flesje.

Meloen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 16:42

Dat snap ik heel goed Calice. Jouw verhaal doet mij heel veel aan het mijne denken. Weet wat je doorgaat.
:(:)
Hoofdpijn is nu heel hevig denk ik? Hoe gaat het met infuus en krijg je ook pijnstilling?

Patsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 17:37

Wat een ellende zeg! Hoop voor jullie dat het allemaal wat beter gaat.
Mijn zoontje heeft destijds ook op de kinderafdeling gelegen, 8 dagen, waarvan ik zelf na 4 dagen naar huis ben gegaan. De dagen in het ziekenhuis heb ik 's nachts geen enkele voeding gedaan, ik ging overdag 3 x voeden en de rest liet ik aan de verpleging over. De eerste dagen heeft hij poedermelk bij gekregen, daarna was mijn productie zo hoog dat ik ook 's nachts niet hoefde te kolven maar om 11 uur nog kolfde en dan om 7 uur zelf ging voeden. Dat geeft je een hoop rust als je 's nachts door kan slapen (bijkomend voordeel: toen hij na een week thuiskwam zat mijn vriezer al vol borstboeding, dus ik kon uiteindelijk weken eerder stoppen dan de kleine)

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:34

Hoe gaat het nu met jullie Calice?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:39

Meisje toch, zo hadden jullie je de kraam week niet voorgesteld.....

dianalamboo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:09

wat een pech. Hopelijk kan je snel volledig genieten van jullie kleine vent

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 06:36

wederom weer heel erg bedankt voor al jullie steun!

toen ik net wakker werd stond mn infuus droog en heb meteen weer knallende hoofpijn en kramp in mn nek ;( .

maaarr heb wel een moederdag cadeatje van jesse gehad. ze hebben op de afdeling een verfafdruk met zijn voetje op een tegel gedaan :+: .

Lisetj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 07:22

Wat balen.. ;( sterkte, maar ik denk dat je moederdagcadeautje een hoop goedmaakt!!
Probeer van je eerste moederdag te genieten! :) je hebt t verdient!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:03

Wat lief dat ze daaraan denken!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:06

Ah Ils ik ben een tijdje niet in je topic geweest maar jeetje wat een tegenslagen :(:) Ik wil je even een dikke knuffel geven en je bent echt wel heel sterk al die tijd geweest dus dit halen jullie ook nog. Doe in ieder geval wel rustig aan en het komt allemaal goed.

Wat lief trouwens je Moederdag kadotje! Geniet van je eerste Moederdag <3

ShirleyM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 09:49

Fijne eerste moederdag vandaag! Ik hoop dat je er een beetje van kan genieten!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 12:46

Even snel vanaf mijn laptop, pijnstillers werken op het moment goed dus ben even de foto's van de camera aan het overzetten.
Jesse is weer terug bij ons :D , bloeduitslagen waren goed en morgen prikken ze hem even voor de zerkerheid over.

Nog 2 foto's <3 .
Afbeelding

Afbeelding

Owja toeter, vind het lied geweldig :')

PINK

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:48

Ah wat is het een lekker mannetje zeg! <3

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:49

Wat een lekker ventje :+:
En wat lief van het cadeautje!!