Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Momo2 schreef:Nee dat herken ik hoor.. maar dan van de artsen in het ziekenhuis.. had een foto laten maken, maar het kon niet gebroken zijn want er zat geen vocht in (mijn knie was 3x zo dik) daarbij zij hij wel dat hij mij best door wou sturen naar de spoed voor een mri etc, maar dat zou verspilde tijd zijn want dan zou ik 5uren moeten wachten en krijg ik dezelfde uitslag.. volgens hem. Nouja je gaat er van uit dat hij het wel zou weten.. hij heeft er immers voor geleerd, 2 dagen later staat mijn huisarts aan de deur ze had de foto's toe gestuurd gekregen en had ze ook even bekeken.. ze had met spoed een mri aangevraagd en kon diezelfde middag nog terecht. Paar weken later liep ik op krukken want ik mocht absoluut niet meer mijn knie buigen/strekken want daarmee zou ik meer schade aanrichten.. ben op de spoedlijst gezet voor een operatie waar ik alsnog 6weken op heb moeten wachten.. vanaf toen werd het het circkelrje operatie, revalideren, operatie, revlaideren...
Dus ik hoop echt dat er wat uit komt voor je, en je er niet mee blijft lopen terwijl er wel iets is..
(baal dat we de buitenlandse niet kunnen kijken, was de canadese paardenserie heartland aan het kijken tijdens de vorige operatie, maar die kan ik dus niet verder kijken nu
, en dan die val erachteraan is ook niet echt heel top. wel fijn dat bij jullie de mri meestal al op dezelfde dag kan. hopelijk weet je snel wat er echt aan de hand is. Probleem is voor een huisarts dat het wel gissen is vanaf de buitenkant, maar als jij duidelijk vermeld wat het zou kunnen zijn dan moeten ze dat el serieus nemen. mij was na 5 weken na mijn val door een huisarts verteld dat ze wel een doorverwijzing kon geven, maar dat ik toch zonder resultaat weer uit het ziekenhuis weggestuurd zou worden
en daarna duurde het nog een half jaar voor ik eindelijk heen kon (door een nieuwe huisarts heen gestuurd).
ik weer mag rijden pak ik het ook voorzichtig op. eerst met barebackpad paar weken opbouwen en dan met zadel. merkte voor de operatie dat ik met de barebackpad zoveel fijner zal dan in het zadel.
Als ik google kom ik alleen maar op dat monstertje van Lilo en Stitch

ik krijg dus lachgas, is al een ervaring opzich

wat is jou naam? ik weet niet of ik goed te vinden ben namelijk 
(en dan heb ik ene touchscreen laptop, gaat sneller haha)