Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Momo2 schreef:Nee dat herken ik hoor.. maar dan van de artsen in het ziekenhuis.. had een foto laten maken, maar het kon niet gebroken zijn want er zat geen vocht in (mijn knie was 3x zo dik) daarbij zij hij wel dat hij mij best door wou sturen naar de spoed voor een mri etc, maar dat zou verspilde tijd zijn want dan zou ik 5uren moeten wachten en krijg ik dezelfde uitslag.. volgens hem. Nouja je gaat er van uit dat hij het wel zou weten.. hij heeft er immers voor geleerd, 2 dagen later staat mijn huisarts aan de deur ze had de foto's toe gestuurd gekregen en had ze ook even bekeken.. ze had met spoed een mri aangevraagd en kon diezelfde middag nog terecht. Paar weken later liep ik op krukken want ik mocht absoluut niet meer mijn knie buigen/strekken want daarmee zou ik meer schade aanrichten.. ben op de spoedlijst gezet voor een operatie waar ik alsnog 6weken op heb moeten wachten.. vanaf toen werd het het circkelrje operatie, revalideren, operatie, revlaideren...
Dus ik hoop echt dat er wat uit komt voor je, en je er niet mee blijft lopen terwijl er wel iets is..