Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:50mg is idd heel stevig.
Traumadol doet voor mij helemaal niks trouwens.
Andere mensen worden er suf van of zelfs "stoned". Ik heb niet meer of minder pijn.
Eerst begin je meestal met 5 of 10 mg.
genja schreef:Peelie schreef:50mg is idd heel stevig.
Traumadol doet voor mij helemaal niks trouwens.
Andere mensen worden er suf van of zelfs "stoned". Ik heb niet meer of minder pijn.
Eerst begin je meestal met 5 of 10 mg.
nee hoor 50mg is een hele normale dosering. En als het 1 x daags is eerder laag als hoog!
5 of 10mg is echt heel laag dan zou je druppels moeten hebben die zijn 2,5mg per druppel maar dat is een lage kinder dosering
genja schreef:
Vala schreef:Welkom Rocymax. Je klachten zijn, helaas heel herkenbaar. Balen dat je die kloteziekte ook hebt...
Ik heb besloten de Tramadol niet te gaan proberen, ben al die troep en dan vooral de sufmakende troep hartstikke zat. Dan maar pijn, dan maar kapot.
Ik heb 11 juli een afspraak bij een natuurarts, ik ga het nu maar eens over die boeg gooien, wie weet of het wat brengt...
Vala schreef:Welkom Rocymax. Je klachten zijn, helaas heel herkenbaar. Balen dat je die kloteziekte ook hebt...
Ik heb besloten de Tramadol niet te gaan proberen, ben al die troep en dan vooral de sufmakende troep hartstikke zat. Dan maar pijn, dan maar kapot.
Ik heb 11 juli een afspraak bij een natuurarts, ik ga het nu maar eens over die boeg gooien, wie weet of het wat brengt...