ik heb echt een probleem met nagellak Ik heb nagellak van new york collor in de kleuren geel en groen! Echt mooi. Ik heb topcoat gellook van eccence maar als ik dat over die groene en gele lak heen smeer en het laat opdrogen gaat het aan alle kanten loszitten en kan ik het er als een plak nagellak vanaf halen... Als ik de topcoat over andere nagellakken heen doe gebeurt dit niet... Wat kan ik doen?
Heb ene nieuwe nailart liner gekocht, kan ik iets leuks mee gaan doen haha Overigens, ik heb nu zeg maar airbrush nepnagels gekocht, deze zijn dus doorzichtig. Heb ze eergister even opgedaan, alleen je zit dus de lijm tussen nagel en nepnagel iemand oplossing?
Nou, de glitters zitten zeg maar op het 'french manicure' stukje, en op de euh.. god weet nooit hoe die vingers heten, maar de vingers die geen duim, pink of middelvinger is ( ) zit een bloemetje op geairbrushed, snap je?
Ondertussen heb ik de set voor de gelnagellak aangekregen, en tijdens mijn lunchpauze ook laten uittesten door een collega op mijn nagels. Is op een 20 minuutjes gezet, en momenteel echt heel erg hard. Mooie kleur en blinkt ook mooi. Momenteel heel erg tevreden van Is zien hoe lang ze mooi blijven.