En die IPad is dus echt het beste cadeautje wat bokt je had kunnen geven.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
karuna schreef:Ga naar je settingsicoontje op je ipad. Deze vindt je door je app pagina naar links of rechts te schuiven tot je een grijzig wielfiguurtje ziet. Daar druk je op, dan kom je bij je ipad instellingen.
Daar kies je in de linker kollom settings, dan keyboard en daar de autocorrect schuif naar off zetten. Wij hebben hem sinds kort eindelijk uit. Wat een rust geeft dat.
Kan trouwens zijn dat je paard erg reageert op je ziekzijn. Als ik weer eens het ziekenhuis lag of langer afwezig vanwege ziekte in waren de knollies ook van slag. Onze oude merrie was zowat bijna depressief en onze tinker nu is ook van de leg dan. Onrustiger en vaak extra blij lomp maar toch heel voorzichtig bij de eerste keer zien weer. Mij hielp altijd goed dat mijn mannetje naar knollie was geweest en een doekje of kledingstuk met paardenlucht meenam. Is misschien stom en verslaafd maar het hielp. En was voor mij altijd extra motivatie snel te revalideren.
.
Bellatrix schreef:Wat fijn dat je hebt doorgeslapen!
En die IPad is dus echt het beste cadeautje wat bokt je had kunnen geven.
karuna schreef:Goed geslapen, daar rust een mens van uit.fijn dat de ipad je het gemakkelijker maakt al. Al bestaat nu wel get gevaar van later gaan slapen door bokken in je bed.
. En weer ern vriendin op bezoek. Je hebt het er maar druk mee.
Horse_lover9 schreef:Hoe ga ik met de cursor door de tekst dieik getypt heb? Het lukt mij bijvoorbeeld nooit na quote te doen, om dan helemaal linksboven in de tekst te gaan staan en daarom ga ik nu ond de quote staan en anders vnaggel ik de quote bovenaan.
Horse_lover9 schreef:Ja echt zeg.... Geweldige vandering!!! En dan straks in zkh!!! Geweldig!!!! Zometeen tijdens die 5 weken (of nog 2 langer dat ik nog niet ok ben) ga ik het echt niet redden van de bank af te komen steeds.. As het nu al zo voelt soms.. Kan alleen erger worden neem ik aan.
Gek genoeg ben ik dus nie zo van de gadgets, maar ben wel heeeel praktisch enne.. Dat is dit ding ook
yvonnedv schreef:Horse_lover9 schreef:Ja echt zeg.... Geweldige vandering!!! En dan straks in zkh!!! Geweldig!!!! Zometeen tijdens die 5 weken (of nog 2 langer dat ik nog niet ok ben) ga ik het echt niet redden van de bank af te komen steeds.. As het nu al zo voelt soms.. Kan alleen erger worden neem ik aan.
Gek genoeg ben ik dus nie zo van de gadgets, maar ben wel heeeel praktisch enne.. Dat is dit ding ook
Wat heeft een i-pad voor op een laptop?
Horse_lover9 schreef:yvonnedv schreef:Wat heeft een i-pad voor op een laptop?
In gebruik wellicht iets onhandiger dan een pc, maar hij kan mee naar de bank, is licht, makkelijk mee te nemen naar het ziekenhuis, kan mee als ik in bed lig hier etc etc.
Het grote voordeel is, dat ik niet meer steeds de bank af hoef te komen om rechtop achter de pc te zitten. Dat kan bes vermoeiend Zijn... Al klinkt dat nu wellicht vreemd. Denk aan dat je griep hebt en heeeel moe bent en niet lekker. Dan lig je ook t liefste op de bank.