HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: HELP! Kanker?? Ben pas begin 30!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 09:59

Wat fijn dat je hebt doorgeslapen! :)
En die IPad is dus echt het beste cadeautje wat bokt je had kunnen geven. :j

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:00

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* eindelijk lekker geslapen _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

heerlijk zeg!!!!!

hahaha en weer lekker op de bank bokken :D

lekker kalm aan doen vandaag....het is toch zondag :j

veel plezier met je bezoek....gezellie <3

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:01

Goed geslapen, daar rust een mens van uit. :j fijn dat de ipad je het gemakkelijker maakt al. Al bestaat nu wel get gevaar van later gaan slapen door bokken in je bed. :+ . En weer ern vriendin op bezoek. Je hebt het er maar druk mee.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:09

karuna schreef:
Ga naar je settingsicoontje op je ipad. Deze vindt je door je app pagina naar links of rechts te schuiven tot je een grijzig wielfiguurtje ziet. Daar druk je op, dan kom je bij je ipad instellingen.

Daar kies je in de linker kollom settings, dan keyboard en daar de autocorrect schuif naar off zetten. Wij hebben hem sinds kort eindelijk uit. Wat een rust geeft dat.

Kan trouwens zijn dat je paard erg reageert op je ziekzijn. Als ik weer eens het ziekenhuis lag of langer afwezig vanwege ziekte in waren de knollies ook van slag. Onze oude merrie was zowat bijna depressief en onze tinker nu is ook van de leg dan. Onrustiger en vaak extra blij lomp maar toch heel voorzichtig bij de eerste keer zien weer. Mij hielp altijd goed dat mijn mannetje naar knollie was geweest en een doekje of kledingstuk met paardenlucht meenam :o . Is misschien stom en verslaafd maar het hielp. En was voor mij altijd extra motivatie snel te revalideren. :j .

Moest even heeeeel goed zoeken, want het was voor mij nog niet eens jip en janneke taal genoeg :') , maaaaar hij staat uit die autocorrectie!!! Yeaaaaah.
Nog een vraagje. Hoe ga ik met de cursor door de tekst dieik getypt heb? Het lukt mij bijvoorbeeld nooit na quote te doen, om dan helemaal linksboven in de tekst te gaan staan en daarom ga ik nu ond de quote staan en anders vnaggel ik de quote bovenaan :') .

Geen idee of mijn paard het merkt dat ik er bijna niet meer ben of dat ik ziek ben.
Hij is wel een allemans vriend hoor! Iedereen die hij een paar x Zet en iets met hem doet, die gaat ie echt zien als maatje heb ik het idee. Weet recies wie wat van hem wil.
De staleigenaresse vind het altijd zo ontzettend grappig dat mijn paard z snel went aan structuren. In de ochtend krijgt ie hooi. Na 30 min eten moet ie zn hooi even laten voor wat het is, omdat ie dan een tijdje paddock plekje heeft en daar geen hooi mag liggen. Ze roept dus na precies een half uur zn naam, hij loopt naar 1 van de twee hekjes van zijn uitloop warvan ie weet hier moet ik door. Zonder halster loopt ie dan precies t parcour waar hij door hekjes moet zonder te morren en blijft staan in wat hij ziet als 'zijn' paddock. Terugweg precies t zelfde en in de middag gaat ie weer een tijd in de paddock (zodat ie tussendoor kan eten steeds) en gaat het weer van voor af aan.
Denk wel aan hem te merken, dat ie een beetje in de war raakt van die te weinig leiding tijdens het rijden. Maar volgens mijn vindt ie dat ook niet eens erg. Hij verzint dan gewoon grapjes en heeft dikke lol.. Stouttttttt peerd!!!! :')

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:13

SG wat super dat je goed geslapen hebt!
En fijn om te lezen dat je zo'n plezier hebt met de Ipad.
Fijne dag, hoop dat je er een beetje van kan genieten.

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:13

Bellatrix schreef:
Wat fijn dat je hebt doorgeslapen! :)
En die IPad is dus echt het beste cadeautje wat bokt je had kunnen geven. :j

Ja echt zeg.... Geweldige vandering!!! En dan straks in zkh!!! Geweldig!!!! Zometeen tijdens die 5 weken (of nog 2 langer dat ik nog niet ok ben) ga ik het echt niet redden van de bank af te komen steeds.. As het nu al zo voelt soms.. Kan alleen erger worden neem ik aan.
Gek genoeg ben ik dus nie zo van de gadgets, maar ben wel heeeel praktisch enne.. Dat is dit ding ook *\o/*

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:14

karuna schreef:
Goed geslapen, daar rust een mens van uit. :j fijn dat de ipad je het gemakkelijker maakt al. Al bestaat nu wel get gevaar van later gaan slapen door bokken in je bed. :+ . En weer ern vriendin op bezoek. Je hebt het er maar druk mee.

Heb niet heel veel bezoek hoor, hahaha. Maar in bed bokken ga ik s avonds nie doen hoor! Moet inderdaad slapen.... :j

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:15

Ziet lijst pb's weer en schrikt :')

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:23

Horse_lover9 schreef:
Hoe ga ik met de cursor door de tekst dieik getypt heb? Het lukt mij bijvoorbeeld nooit na quote te doen, om dan helemaal linksboven in de tekst te gaan staan en daarom ga ik nu ond de quote staan en anders vnaggel ik de quote bovenaan :') .

overigens vind ik dat wel fijner, eerst de quote en dan het antwoord daarop

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:24

Houd je van de straat moet je maar denken!!

Goede morge.....

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:25

Gaat even hard nadenken wat je bedoelt. Ik loop vaak ook nog te worstelen met dit ding. Als je quote kun je weinig kiezen welk stuk je wilt quoten, daar ben ik ook nog niet helemaal uit. Ik kan kiezen tussen 1 woord of de hele tekst met de ipad. Bij de pc is het makkelijk met een muis met het stokje en ipad lukt mij het dus ook niet.

Kiezen of op een plek gaan staan doe je doorlang op de plek in kwestie te duwen, of stokje te gebruiken die wij hebben. Dan komt de keuze select, select all of paste of copy te voorschijn. Ik zit er vaak een letter naast en voor mij is dan een pc handiger. Net als foto s plaatsen oid lukt me ook niet met ipad. Maar simpele tekst of doorlezen gaat goed, ook vanuit bed (ahum O:) )We hebben deze ipad in september of zo gewonnen anders is het voor mij ook pc en onhandig en vermoeiend zitten.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:28

Horse_lover9 schreef:
Ja echt zeg.... Geweldige vandering!!! En dan straks in zkh!!! Geweldig!!!! Zometeen tijdens die 5 weken (of nog 2 langer dat ik nog niet ok ben) ga ik het echt niet redden van de bank af te komen steeds.. As het nu al zo voelt soms.. Kan alleen erger worden neem ik aan.
Gek genoeg ben ik dus nie zo van de gadgets, maar ben wel heeeel praktisch enne.. Dat is dit ding ook *\o/*

Wat heeft een i-pad voor op een laptop?

Horse_lover9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-12 10:32

yvonnedv schreef:
Horse_lover9 schreef:

In gebruik wellicht iets onhandiger dan een pc, maar hij kan mee naar de bank, is licht, makkelijk mee te nemen naar het ziekenhuis, kan mee als ik in bed lig hier etc etc.
Het grote voordeel is, dat ik niet meer steeds de bank af hoef te komen om rechtop achter de pc te zitten. Dat kan bes vermoeiend Zijn... Al klinkt dat nu wellicht vreemd. Denk aan dat je griep hebt en heeeel moe bent en niet lekker. Dan lig je ook t liefste op de bank.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:33

Goedemorgen SG!

Wat fijn dat je zo goed geslapen hebt :)
Het zo graag zelf dingen willen kunnen en graag naar je paard willen, klinkt zo herkenbaar. Ook al kan je weinig met het paard, er gewoon even zijn en weer op stal bezig zijn kan heerlijk en gewoon genoeg zijn dan :j Wel fijn dat je paard zich zo makkelijk aanpast en in goede handen is, dat moet wel een prettig gevoel geven.

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:34

Goeiemorgen, mooi dat je lekker hebt geslapen en super dat je gister zo'n leuke dag hebt gehad. Koester die momenten, die geven je kracht als t circus straks begint. Zal ik voor de volgende keer een zacht (heeeeel zacht) gebakkie meenemen?

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:35

Kwarktaart :9

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:37

Horse_lover9 schreef:
yvonnedv schreef:

In gebruik wellicht iets onhandiger dan een pc, maar hij kan mee naar de bank, is licht, makkelijk mee te nemen naar het ziekenhuis, kan mee als ik in bed lig hier etc etc.
Het grote voordeel is, dat ik niet meer steeds de bank af hoef te komen om rechtop achter de pc te zitten. Dat kan bes vermoeiend Zijn... Al klinkt dat nu wellicht vreemd. Denk aan dat je griep hebt en heeeel moe bent en niet lekker. Dan lig je ook t liefste op de bank.

dat kan met een laptop ook allemaal

edit:quote hersteld
Laatst bijgewerkt door YvonneV op 22-01-12 11:00, in het totaal 3 keer bewerkt

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:38

Een i-pad is natuurlijk wel veel handzamer dan een laptop. Lijkt mij iig :)

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:38

Richtje schreef:

Neeeee, iets nog veel lekkerderders.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:40

Leliev schreef:
Richtje schreef:

Neeeee, iets nog veel lekkerderders.

Ooooooh dat klinkt nog beterderder *D

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:45

Chocolademoussetaart. :j
Las ik nu quarteltaart? >;)

Mogguh. Fijn dat je goed sliep!

Een iPad wordt niet heet als een laptop en is veel kleiner. Geen toetsenbord en geen externe schijf enz. Gewoon een grote iPhone. Je kan er ook muziek op zetten via je pc trouwens. Oordoppen mee en kun je kook je wat afsluiten in het zkh.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:46

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:46

Chocolademoussetaart klinkt ook lekker! Hoewel de witte chocolade kwarktaart ook wel erg goed is dan hoor :))

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:50

Chocolademoussetaart komt al in de buurt, maar nee. Ook niet.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 10:57

Eem iPad is heeeerlijk licht kan overal mee naar toe en is. Vele malen handzamer dan een lap top!