Yv_ schreef:Ohja klopt Skessa, dan was ik effe in de war! Wat raar dat dat zo'n tijdelijke collectie is geweest zeg! QT vind ik trouwens ook echt helemaal geweldig!
QT heb ik niet, wel 5 of 6 andere die er super veel op lijken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yv_ schreef:QT:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9 ... OQTg_AAjhA
Natassja: Ik woon ook in een ieniemienie dorpje, maar hij is hier gewoon nog nooit in de collectie geweest. oOk niet bij de omliggende dorpen. Alleen bij de grote KV misschien, maar ik weet pas sinds een maand dat ze daar de grote collectie hebben en sinds ik dat weet ben ik al een paar keer naar binnen gelopen voor Forget Me Not, maar helaas pindakaas..
Marijke_1995 schreef:Vorige week heb ik Time for Romance van Essence gekocht,
is die zo gewoon mooi en dekt die fijn?
Of kan ik hem beter over een ander kleurtje doen en welk kleurtje raden jullie dan aan?
hestejente schreef:Marijke_1995 schreef:Vorige week heb ik Time for Romance van Essence gekocht,
is die zo gewoon mooi en dekt die fijn?
Of kan ik hem beter over een ander kleurtje doen en welk kleurtje raden jullie dan aan?
Mijne dekt voor geen meter... wil 'm eens een keer uitproberen met iets donkerroods eronder. Misschien is dat wat voor je?
runasays schreef:Ik liep na lang twijfelen vandaag toch de KV maar in, eentje die altijd een heel karig catrice schap heeft...
Compleet nieuw groot catrice & essence schap !!!
Heb mezelf ingehouden : snow motion, walk on air & gosh basecoat