een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:41

friesiszwart schreef:
Vesceron schreef:
Wow destino, 59 kilo en 1.70 en niet tevreden over jezelf in bikini??? Ik ben 67 kilo en 1.68... volgens mij is jou beeld niet helemaal in orde van jezelf, want hoewel ik graag wat kilo's kwijt raak en ook niet erg blij wordt van de spiegel vindt ik niet dat ik dik ben, vindt alleen dat rolletje en die lovehandles zo jammer ;)
Jij met 8 kilo minder en 2 centimeter meer moet er toch in mijn ogen top uitzien!!

dit dacht ik ook direct.
en ik zou graag een kilo of 6 lichter willen zijn.

Dit hoeft niet! Ik ben 1.68 en weeg ook 56 en ben voorlopig nog niet strak :')

lauraP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:43

Destino schreef:
Heb je gelijk in hoor Fiffil! :j
Ik probeer het ook 1 of 2x in de week te doen, al is 1x wel beter :j
Maar best vaag toch, ik eet 1 avond eventjes wat snoep/chips en ik kom bijna een halve kg aan :+

Ik heb dit ook, altijd als ik wat lekkers neem, zie ik het driedubbel zo hard terug op de weegschaal. Maar zodra ik met 'gezonde dingen' over mn punten heen ga is het geen probleem..
Raar lichaam :')

Destino

Re: een betere conditie en een plattere buik... HOE?!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:44

Ohh ik heb het met gezonde dingen ook hoor :')

Wel apart, want als ik normaal gesproken altijd zoveel snoep dan blijf ik wel rond de 59 á 59,5 kg wegen :+

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:45

Nou dan lijkt het me toch dat het van wat anders komt als je er normaal geen last van hebt :)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:49

Normaal kom ik dan aan, tot 59 kg en daar blijf ik op hangen :)

Ik zat trouwens eens te zoeken op of je je stofwisseling/stoelgang kunt versnellen en dat kan wel :j
Goed ontbijten met vezels, regelmatig eten en genoeg drinken o.a.

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:50

Ik had net trouwens een jankbui op mn werk. :+ Zo beschamend :P
Kreeg weer eens te horen dat ik iets verkeerd gedaan had, en dat ik toch zeker wel wist hoe het beter moest. (Ik werk er pas 4 maanden en weet dus nog lang niet alles)
Dat hadden ze dus nog nooit uitgelegd en ze deden superboos.
Volgens mij schrokken ze er wel van.. Want daarna zei ze : "Zo erg was het ook weer niet.'

:')

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:51

Nou dan zullen ze het volgende keer misschien wat vriendelijker brengen. :P

En van dat versnellen, die manier waarop klinkt wel logisch :j

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:52

Dat mag ik hopen :')

Nozidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 09:53

Ik ben 1.74 en weeg 62 ongeveer, vind mezelf niet dik.. maar wat afgetrainder kan wel. :Y)
Vanmiddag hardlopen!! *\o/*

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:18

Lichamen zijn bij iedereen anders. Ik ben bijvoorbeeld 1.83 en sowieso al breed gebouwd. Ik ben bij 78 (wat ik nu weeg) echt niet dik te noemen! Het mag allemaal alleen net iets strakker :+ Als ik 70 weeg zie ik er niet uit..

Dus iedereen is anders gelukkig ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:26

Dat klopt, het ligt helemaal aan hoe je bouw is, hoeveelheid vet/spieren etc.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:51

Chantal :(:) Niet huilennnnn. Komt wel goed!

Ik ben ongesteld, bahh, voel me dan zo opgeblazen en zo :( Bah.

Heb zo eindgesprek stage, spannunddd.

Vandaag:

O: Glas halfvolle melk met een banaan
T: Niks i guess
L: Ga naar mn zus, dus weet niet wat ik neem.
T: Ben danbij de pony, denk een blikje cola light
A: Groente, vlees, aardappels
T: 2 crackers ossenworst

B: Vanmiddag uurtje paardrijden, misschien vanavond nog zumba.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 10:57

Fiffill schreef:
Ik vraag me echt af of dat daar van komt, want dat lijkt me wel heel sterk toch? Van wat snoepjes :=

Ms gewoon vocht?

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:00

Destino schreef:
Ik had net trouwens een jankbui op mn werk. :+ Zo beschamend :P
Kreeg weer eens te horen dat ik iets verkeerd gedaan had, en dat ik toch zeker wel wist hoe het beter moest. (Ik werk er pas 4 maanden en weet dus nog lang niet alles)
Dat hadden ze dus nog nooit uitgelegd en ze deden superboos.
Volgens mij schrokken ze er wel van.. Want daarna zei ze : "Zo erg was het ook weer niet.'

:')

*ag gut smiley* zit op mobiel en weet de tekens niet uit mn hoofd

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:02

Oh en ook nog even mee te praten over je bouw en spieren.. Ik ben 1.80 ongeveer, en weeg nu 73(wrs wel meer vanwege ongesteldheid) kg en ben echt nog niet slank hoor! Bovenlichaam wel, maar mn benen/heupen zijn gewoon groot/dik.. Toen ik 64 kg woog, was ik van boven een lijk, maar benen nog steeds dik. Heb ook wel veel spieren in benen/kuiten/armen, dus dat scheelt ook wel.. Daarbij ontzettend breed gebouwd, absoluut geen poppetjesfiguur. Geen borsten of kont.. Achja, ik moet het er maar mee doen. Verschilt enorm per persoon, de een heeft veel spieren, de anderis heel erg breed gebouwd, de ander is juist erg smal.. Zo heeft iedereen wel wat.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:05

Ik ga zo even bijlezen, maar ik zal eerst even m'n eetlijstje voor vandaag delen :) Gister had ik trouwens zo'n slechte dag, ik heb echte mega ongezond gegeten, maar het was echt zo lekker :oo

Vandaag:

O: 2 Volkoren boterhammen, 1 met honing, 1 met 20+ kaas en komkommer
T: Rauwe worteltjes
L: 2 Volkoren boterhammen, 1 met 20+ kaas en komkommer en 1 met wat zoets/pindakaas enz.
T: Kiwi en appel
A: 2 koppen zelfgemaakte vegetarische erwtensoep
T: ?

Beweging: 30/45 min. wandelen met pony, 35/45 min. trainen paard, 60 min. Zumba, 30 min. cardio

Ik kom nu alleen met calorieën nog niet eens op 900, beetje weinig, maar misschien wel een goede compensatie voor het teveel eten van gister.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:08

Goeiemorgen meisjes!

Sowieso denk ik dat ongeveer bij half europa het zelfbeeld niet meer in orde is :)!

Anyway ik heb gisteren voor het eerst better belly gedaan. Drie kwartier cardio-en met een hete band om je buik. Ik heb daarna ook nog even kracht gedaan (ja verkeerd om, I know). Maar vond het echt een eitje! Had lekker muziekje en een boekje mee en gaan met die banaan. Je merkt wel dat je eerder gaat zweten en het warmer is dan normaal. DUs qua vocht verbranden zet t vast zoden aan de dijk ;)! Maar ze vroegen me wat ik in godsnaam dacht te bereiken :O!
Maar ik ben iig weer lekker aan t sporten geslagen! Morgenochtend weer! Dit weekend op Texel laten we hopelijk de auto in den Helder en gaan we lekker 3 dagen fietsen :)!

Ik moet vanavond werken bij de Beekse Bergen als BBQ bakker, yuk! DUs vreemd eetlijstje vandaag!

O: volkoren bh slankie 20+
T: 2 mandarijntjes
L: 2 kampioentjes, eentje eiersalade light en een met kipfilet en likje pesto
T: -
D: (al om 15.45): boontjes, vissticks en pommes duchess
T: Mueslireep en appel en vast wat snackies vanuit de horeca

Beweging: 5 uur staand werken in de horeca :)!

Aaah kusje voor Destino. Soms wordt het allemaal te veel en dan voel je je daarna zo stom. Maar herken dit wel hoor!

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:08

Marijkjuh, Zou toch boven de 1000 proberen te komen hoor, onder de 1000 is gewoon superslecht voor je.

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:09

CCCCC schreef:
Oh en ook nog even mee te praten over je bouw en spieren.. Ik ben 1.80 ongeveer, en weeg nu 73(wrs wel meer vanwege ongesteldheid) kg en ben echt nog niet slank hoor! Bovenlichaam wel, maar mn benen/heupen zijn gewoon groot/dik.. Toen ik 64 kg woog, was ik van boven een lijk, maar benen nog steeds dik. Heb ook wel veel spieren in benen/kuiten/armen, dus dat scheelt ook wel.. Daarbij ontzettend breed gebouwd, absoluut geen poppetjesfiguur. Geen borsten of kont.. Achja, ik moet het er maar mee doen. Verschilt enorm per persoon, de een heeft veel spieren, de anderis heel erg breed gebouwd, de ander is juist erg smal.. Zo heeft iedereen wel wat.

Dit ken ik! Mijn lichaam boven mijn navel wordt echt te dun. Alsin ribben aan de voor en achterkant, sterk uitstekende jukbeenderen en vooral een heeeeeeeeeeulll dun muizengezichtje. Maar die onderbuik en benen, grrrr!

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:10

Coerien, zo is je figuur nu eenmaal, jij hebt wat stevigere benen, ik heb wat stevigere heupen.
Ik denk dat je dat ook nooit helemaal zou kunnen veranderen, net als ik mijn lovehandles nooit weg ga krijgen :)

Verder net lijstje! En veel succes met je eindgesprek! :)

@ Marijkjuh, ahjoh, volgende week een nieuwe week om goed te beginnen , of vandaag een nieuwe dag! :)

@ Loes, wat stom dat ze dat vroegen :oo Trainen kan toch altijd?
En je hebt zo te horen goed je best gedaan!
Wel balen dat je 5 uur in die vieze BBQ lucht staat.. :=
Enne waar heb je voor gekozen bij texel?
Laatst bijgewerkt door Destino op 12-01-12 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:12

Vooor Better Belly! Ben benieuwd of ik over 4 weken resultaat zie:
Afbeelding

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:13

Precies, sommige dingen zul je niet veranderen. Ik heb gewoon geluk dat ik eigenlijk op bijna geen enkele plek (overtollig) vet heb zitten, alleen nog wat op mijn buik, maar dat is er best makkelijk af te krijgen. Dat zit gewoon in de familie. Maar sommige dingen moet je gewoon accepteren.
Mijn benen zijn ook niet supermegadun (komt vooral door de spieren), maar daar ben ik juist blij mee! Ik vind van die dunne sprietjes onder zo'n kort broekje uit totaal niet mooi of vrouwelijk.

Loes, ik zie geen onderbuik? :+ Ziet er toch mooi slank uit!

Wat is een 'kampioentje' trouwens? :=

Edit: beetje lovehandles heb ik wel, maar dat hoort. Is vrouwelijk en wie dat niet heeft, heeft meestal uitstekende heupbotten en dat vind ik pas echt niet mooi :o accepteer dat laatste beetje "vet", dat hoort!
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 12-01-12 11:14, in het totaal 2 keer bewerkt

CCCCC

Bij mij kan je nu mn ribben al zien, mn nichtje (1,5) trekt zich altj op aan mn sleutelbenen :') Maar ik heb hetzelfde inderdaad, en dan kan je sporten wat je wilt, maar 't gaat er niet af! :')

Soms denk ik ook.. Je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt, maar ik kán dat gewoon (nog) niet op een of andere manier.

Destino

Wow je hebt echt een mooi figuur Loees! :) <3
Jij hebt ook ietsje lovehandles ofniet? (Niet storend trouwens!! )

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-12 11:14

CCCCC schreef:
Bij mij kan je nu mn ribben al zien, mn nichtje (1,5) trekt zich altj op aan mn sleutelbenen :') Maar ik heb hetzelfde inderdaad, en dan kan je sporten wat je wilt, maar 't gaat er niet af! :')

Soms denk ik ook.. Je moet gewoon tevreden zijn met wat je hebt, maar ik kán dat gewoon (nog) niet op een of andere manier.

Of je moet gewoon bedenken dat er vele zijn die veeeeel dikker zijn dan jij bent :')