Pleaassee kan iemand mij helpen? Morgen ga ik sinterklaas vieren , En ik wil graag iets met sinterklaas nagels maken... Maar ik ben de laatste tijd heeeeel erg inspratie loos.... hahahaha Kan iemand mij helpen?
Morrie
Geplaatst: 03-12-11 13:32
Anc schreef:
Oeh, mooi! Subtiel, niet iets wat ik vaak op mijn nagel smeer
Pleaassee kan iemand mij helpen? Morgen ga ik sinterklaas vieren , En ik wil graag iets met sinterklaas nagels maken... Maar ik ben de laatste tijd heeeeel erg inspratie loos.... hahahaha Kan iemand mij helpen?
Mijn moeder is helemaal verslaafd aan zwart met de blauwe flakies van GR . Heb nu in een week tijd al 3 keer haar nagels in dezelfde kleur moeten lakken .
Jeetje Astra.. Héél bijzonder!
lesilla
Geplaatst: 03-12-11 15:03
Erg mooi
nikkialex
Geplaatst: 03-12-11 16:25
astra4 schreef:
Hey, dit effect kende ik nog niet: croc nails! Variatie op crackle, maar deze vind ik eerlijk gezegd een stuk mooier
Wouww ff kijken of ik die ergens kan scoren
Glenda
Geplaatst: 03-12-11 16:28
Wow !die hierboven zijn zeker mooi!heb jij je nagels nu zo lesilla?
brenda_daisy
Geplaatst: 03-12-11 16:28
nikkialex schreef:
astra4 schreef:
Hey, dit effect kende ik nog niet: croc nails! Variatie op crackle, maar deze vind ik eerlijk gezegd een stuk mooier
Ik ben jaloerssss!!! Ik wil mijn BIIT ! Foto van RP graag !
Anoniem
Geplaatst: 03-12-11 16:41
Oké, ik hou niet van groene lak. Echt niet! Daarom blijf ik stug volhouden dat Choose me zeeblauw is
Heftig kleurtje, maar wel erg mooi. Zal zo nog een foto plaatsen.
Die remover pot van Sephora is trouwens briljant! Vinger er in, minuutje wachten, rondje draaien en je haalt je vinger brandschoon uit het potje. Ik ben om
Hoe gaat dat uiteindelijk met dat potje als je al een paar keer je (glitter)nagellak ermee hebt afgehaald? Lijkt mij dat de glitters dan vermengd zijn met de remover en je alsnog glittertjes op je nagels krijgt? Of...? Geen idee hoe het werkt .