Zwangerschap

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

BiBiQ

Re: Zwangerschap

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 10:07

Ik ben trouwens vandaag al 26 weken zwanger :)

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:08

Joehoe, er lijkt een doorbraakje te zijn! Het geel zijn wordt al iets minder dus mag ze vandaag of morgen onder de zonnenbank vandaan en uit de couveuse,.ze.zal dan ook weer alerter worden en wat beter gaan drinken gaan we dus vanuit. En als en een stijgende lijn in het drinken zit, dan is de enige reden dat ze daar nog ligt dat ze sondevoeding krijgt. Brutaal als ik ben had ik dat mezelf al aangeleerd uiteraard. Een van de verpleegkundigen is nu op de kinderarts gaan inpraten, heeft verteld over mijn kinderehbodiplomas, en de conclusie is nu duss dat als er een stijgende lijn in de bv komt ze rond het weekend mee naar huis mag en ik zelf sondevoeding mag geven! :D

Tequilaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:23

Heerlijk Odetteke! Dat is wel heel fijn dat je dat zelf allemaal redt!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:23

Gefeliciteerd Meloen!
Goed nieuws Odetteke! Altijd fijn om te horen!

Voor ons gisteren ook 'goed nieuws', ook in het Academisch ziekenhuis in Maastricht werd bevestigd dat het om een multicystenier gaat, maar dat dit verder geen gevolgen heeft voor de andere gezonde nier!
Natuurlijk moeten er nog wel controles etc plaatsvinden, maar wij zijn blij dat onze dochter voor de rest een heel gezond meidje is die de rest van de zwangerschap nog 19 weken in mama's buik kan doorbrengen!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:36

Ohh wat super zeg.

Iorrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 10:37

Super zeg Sypheron!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:19

Valeria

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:22

Lisch ben je al naar de DA geweest?
Odetteke fijn dat het zo goed gaat!
Sypheron wat een goed nieuws!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:23

Gefeliciteerd meloen! Kom maar lekker bij van de bevalling/ KS!
Odetteke: wat fijn! Wat een goed nieuws!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:30

ja gisteren avond en vanmorgen! maar vond wat de arst zei maar giswerk

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 11:43

Odetteke, wat fijn dat het al beter gaat!
Sypheron, wat fijn dat het niet allemaal negatief is!
Lisch, dan vraag je toch een second opinion bij een andere dierenarts?!

Ik zat hier net bijna te janken. Belt er een klant (transportwereld he, dus allemaal lompe boeren). Dat er een factuur niet goed is, blabla, ik moest het maar ff oplossen en niet zo vervelend doen blabla... En dat terwijl ik juist o zo rustig was en het probeerde te begrijpen WAT ik dan moest oplossen. Die vent begon het gesprek al gillend en pissed off terwijl ik gewoon netjes was.
Kon het echt niet hebben en zit nu meteen met barstende koppijn. Probeer het los te laten, maar raak zo gestresst van zulk oneerlijk gedrag tegenover me. Heb het overgedragen aan een collega die het nu uitzoekt voor me.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:49

Pff net controle gehad, alles was goed.
Verloskundige zit ook op mn hyves. Had van de week 1 klein glaasje wijn gedronken... Man man, alsof ik een fles achter over geslagen had....

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:49

Hey meiden..

Odetteke, fijn dat je kleine meid zo goed vooruit gaat, hopelijk mag ze snel mee naar huis!
Lisch ik zou inderdaad ook voor een second opinion gaan zoals bootjee zegt. Als je het echt niet vertrouwd beter een keer teveel naar een DA dan een keer te weinig toch?
Bootje een knuf..tis ook lastig met die hormonen. Zo zat ik vanmorgen naar Niels Holgerson te kijken op kindernet (tja er was niks anders en dat is echt jeugdsentiment :o ) en heb ik ook gehuild!! haha om een tekenfilm..
Ga nu even de strijk doen tis er weer voor...

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 11:51

Bo0tje: dat zijn dus de hormonen ;)

Ik heb vannacht gedroomd dat ik bevallen was van een 4-ling := Ben toch blij dat het er maar 1 is! :D

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:02

:wave:

Zo eindelijk echt thuis en hoop dat ik nu wat beter het topic kan bijhouden. Ik kan gelukkig de hele dag naar Wessel kijken als ik wil. Ze hebben een webcam op zijn couveuse gezet.

Odetteke, wat een verhaal. Wat fijn dat de "zonnebank" niet meer nodig is. Wessel is er helaas net onder gegaan. Hij heeft een masker opgekregen, maar vindt dat helemaal niets. Sinds dat ding over zijn hoofdje zit ligt hij niet meer stil.

Meloen en hubbie. Gefeliciteerd met Emma!!

Sypheron, wat een goed nieuws.

Net is de verloskundige langs geweest. Hechtingen zijn eruit *\o/* Is eindelijk de spanning eraf en kan ik redelijk normaal zitten. Blijkt overigens toch een totaal ruptuur te zijn. Gelukkig doen de paracetamolletjes hun werk.

Heb ook het bevallingsverslag gekregen. Blijkt dat er bloedvaten door de vliezen zaten. Heb dus nog geluk gehad dat er geen complicaties zijn opgetreden.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 12:14

Mistic, lekker thuis. Wat fijn! Rustig aan hoor! En wel fijn dat je naar Wessel kan kijken via de webcam!
Pubelia, lekkere droom, whaha.
Beccy, succes met de strijk!
Carina, zuiplad ;)

Ja zullen zeker de hormonen zijn. Maar al was ik niet zwanger, dan had die vent ook niet zo'n toon tegen me aan hoeven slaan hoor. Dan was ik alleen niet aangeslagen achteraf denk ik ;)

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:19

Mistic, fijn thuis, nu de kleine nog.
Bootjeee, je moest s weten... Lekker trouwens van die klant.

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-11 12:20

God hou op! Als hij nu nog een keer belt mag iemand anders lekker opbellen, vind het goed, haha.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:42

Zo zeg bo0tjeee, die had ik wel wat anders verteld! Of helemaal niet te woord gestaan! Ik heb zelf veel met klanten te maken gehad, en weet dus ook dat je altijd netjes moet blijven, maar als er niet eens normale communicatie mogelijk is dan gaat hij maar eerst even afkoelen!

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:43

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR mijn hele laptekst weg die ik net geschreven had met daarin reacties op iedereen!!!
Tel tot tien... Nog een keer dan maar!

@ Lisch: Vervelend dat de DA het niet serieus lijkt te nemen, terwijl het jou duidelijk niet lekker zit. Misschien inderdaad een second opinion elders. Is zo gek nog niet. Arm hondenkindje!

@ Bootje & Iorrr: Kon er zelf ook wel om lachen.. Haha stomme telefoon!

@ Meloen: gefeliciteerd met jullie dochter Emma (populaire naam :D). Van wat ik gelezen heb dus een heftige bevalling/KS. Hoop dat de kleine Emma snel uit de couveuse mag! En ben uiteraard benieuwd naar een foto!

@ Valeria: Zo dat is niet niks! Hoop dat de echo morgen uitwijst dat het al een stuk beter gaat! Heftig hoor! Sterkte!

@ Noviceh: Leuk Ikeaaa!! Ik wil meeee.. Lekker tatjes hmmmm! :D

@ BlackZelda: Wie weet.. Je lichaam is in ieder geval druk met de voorbereidingen zo te lezen. Misschien een rare vraag maar ben je je slijmprop al verloren?

@ Sypheron: Las het inderdaad in je topic waar ik ook gereageerd heb. Super nieuws en fijn dat het nu bevestigd is. Nu kun je misschien weer een beetje opgelucht adem halen! :)

@ Bootje: Goed dat je het aan je collega hebt overgedragen. je hebt er soms van die eikels tussen zitten inderdaad. Geef zijn nummer maar zal ik hem is lastig vallen!!! GRRRR! :( Stress is niet goed voor jou!

@ CarinaR: Je verloskundige op Hyves?? Foute boel!!! Ik zeg ontvrienden ;)

@ Beccy: haha bij Niels Holgerson, is soms ook heel heftig Niels Holgerson! Hormonen haha! Vind het gewoon schattig ;)

Goed om te lezen dat veel van jullie wat beter hebben geslapen vannacht!
Ik heb ook goed maar kort geslapen. Mocht uitslapen van vriendlief maar kwam 5 minuten later al weer boven om te vertellen dat er 2 paarden uit het land waren ''ontsnapt'' en dat ze in de akker van de buurman stonden.. En niet eens onze paarden! Gelukkig staan ze allemaal weer veilig binnen op het juiste land :D.
Laatst bijgewerkt door Caroline1985 op 18-10-11 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:45

@ Mistic: vervelend dat jou kleine mannetje nu onder de zonnebank moet met een masker!!! Kan me voorstellen dat je daar niet vrolijk van wordt ;(.. Hopelijk is het snel klaar en mag de kleine man lekker met paps en mams mee naar huis!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:46

pff wat heb ik toch een hekel aan strijken!! en waarom stapel ik het ook altijd zo op!!

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:48

Ik strijk niet, hang zoveel mogelijk strak op en strak opvouwen.

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 12:48

Strijken ja BAH!!!! Ik stapel het ook op! Gelukkig heb ik niet meer van die overhemden voor vriendlief te strijken. Dat was altijd zooo klote. Ene vouw eruit, hup aan de andere kant er weer in. Daar kon ík nou echt verdrietig van worden haha!

beccy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 13:04

ja het meeste strijk ik ook niet hoor.. maar mijn ventje werkt in de beveiliging en heeft veel pantalons en overhemden e.d. dus ja hij moet er natuurlijk wel een beetje verzorgd uitzien op zijn werk..