Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eva_D schreef:Mannen met tongpiercing waren al zeldzaam =P
baalde er echt van dat ik er met geen gezoent had,
want heb er zelf 1 en wilde weten hoe het is haha maar helaas
Myryana schreef:Eva_D schreef:Wat voor persoon heeft die tongsplit eigenlijk gedaan?
Mag je dat uitvoeren met alleen een piercingopleiding?
Want een arts doet het niet neem ik aan...
En het lijkt me niet handig dat een "gewone' piercer dit mag doen.
Ookal zou je ongetwijfels mensen met ervaring hebben gekozen
Diegene die dat gedaan heeft is een bodymodification artist van Paradigm Bodyart. Hij is origineel piercer maar doet dus ook al jaren bodymodification
Ayasha schreef:2 tongpiercings, komt dat niet in de knoop?
Ex had een tong piercing en ik vond het een ondingZowel tijdens het zoenen als bij de andere eh contacten
Nee mijn huidige vriend moet echt geen tongpiercing laten zetten van mij.
xTammyy schreef:Mochten er hier ook mensen zijn met een tongpiercing en zich zorgen maken over je 1e bezoekje aan de tandarts, vandaag moest ik er voor t eerst mee naar de tandarts, en hij heeft er niks van gezegd! Dus het kan ook heel erg mee vallen
Je kan het beste twee weken wachten, je denkt misschien nu dat je tong niet dik is, maar als je over twee weken kijkt en het vergelijkt met nu (foto is dan handig) dan zie je toch dat je tong nu wss wel wat dikker is!En die korte is dan opeens ook best wel kort!
Mariettjj schreef:bedankt voor je reactie, ik ben een beetje laat met reageren..
Ik heb gister een kortere gekregen. Er zit nu 12 mm in, best wel kort maar heb wel genoeg ruimte over. Mijn tong is echt bijna niet gezwollen geweest, heb idd foto's gemaakt.
Mijn nicht is tandarts en ik denk niet dat ik haar blij ga maken, maar goed.. Als ik met iedereen rekening moet houden kan je op een end niks meer doen wat je leuk vind! Moet je hem er eigenlijk uithalen? Is het niet irritant als ze met allemaal dingen in je mond gaan? En als je hem eruit haald zien ze het even goed wel denk, of valt t gaatje niet zo er op? (wat aanvragen weer :p )