[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kYliieJ

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:04

wow als je echt extreme dingen wilt zien moet je google op bodymodification artist afbeeldingen.
wow

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:07

Haha ja ik zit ook net te kijken!
Ik ben trouwens best benieuwd hoe dat zoent, een tongsplit.
Maar goed vind er maar een xD

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:09

Sommige dingen zijn wel een beetje extreem hoor..

En ik denk dat de kans dat je iemand vind die een tongsplit heeft heel klein is haha :P

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:11

Ja inderdaad.
Mannen met tongpiercing waren al zeldzaam =P
baalde er echt van dat ik er met geen gezoent had,
want heb er zelf 1 en wilde weten hoe het is haha maar helaas

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:15

Mijn vriend wilt er misschien 1.. Ben benieuwd hoe dat zoent, twee tongpiercings :P
Ken verder maar 1 jongen met tongpiercing

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:16

Eva_D schreef:
Mannen met tongpiercing waren al zeldzaam =P
baalde er echt van dat ik er met geen gezoent had,
want heb er zelf 1 en wilde weten hoe het is haha maar helaas

Mijn vriend heeft er 1 - en nee die leen ik niet uit :D - ik merk hem nagenoeg niet, ik heb 'm 1x gevoeld tijdens het zoenen. Hij is redelijk ver achterin geplaatst want hij wil er misschien nog 1tje voor. :)

Eva_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 19:19

Haha snap ik hoor :D
Maar mijn vriend voelt die van mij ook niet, of ik moet moeite doen.
Maar je zoent (als het goed is) toch alleen met het puntje van je tong

Edit: Denk dat die van mij wel over te halen is! Hij heeft al een tepelpiercing nu eigenlijk een beetje omdat ik dat zo leuk vond :P En tong vond ie ook een leuk idee... Maar dan voel ik me niet meer orgineel :+ maar dat ben ik al niet

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 21:02

2 tongpiercings, komt dat niet in de knoop?

Ex had een tong piercing en ik vond het een onding :o Zowel tijdens het zoenen als bij de andere eh contacten O:)
Nee mijn huidige vriend moet echt geen tongpiercing laten zetten van mij. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:15

Myryana schreef:
Eva_D schreef:
Wat voor persoon heeft die tongsplit eigenlijk gedaan?
Mag je dat uitvoeren met alleen een piercingopleiding?
Want een arts doet het niet neem ik aan...
En het lijkt me niet handig dat een "gewone' piercer dit mag doen.
Ookal zou je ongetwijfels mensen met ervaring hebben gekozen

Diegene die dat gedaan heeft is een bodymodification artist van Paradigm Bodyart. Hij is origineel piercer maar doet dus ook al jaren bodymodification :)

He wat tof! :D Ik ga vrijdag naar een feestje daar *\o/* Wie heeft jou daar geholpen? :D (is mijn vaste shop, kom er maandelijks want ga altijd met iedereen die ik ken mee piercings zetten :+)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:16

Jeff natuurlijk ;)
Ik vind hem erg tof :)

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:23

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:25

Cas is ook goed :D Die heeft mijn lieve (eigenlijk niet zo lieve) ashley gezet <3

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:27

Para is trouwens echt legend in de bodymod wereld geloof ik :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:30

Ayasha schreef:
2 tongpiercings, komt dat niet in de knoop?

Ex had een tong piercing en ik vond het een onding :o Zowel tijdens het zoenen als bij de andere eh contacten O:)
Nee mijn huidige vriend moet echt geen tongpiercing laten zetten van mij. :')

valt wel mee, alleen is het heel lastig met spraak... ik heb mijn voorste eruit gehaald, soms mis ik hem want het zag er zo stoer uit 8-)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-11 22:31

Horsii_mine schreef:
Cas is ook goed :D Die heeft mijn lieve (eigenlijk niet zo lieve) ashley gezet <3

Toen Cas nog apprentice was heeft hij mijn outer labia gezet. Dat was me toch een partij melig gelach toen xD

Taat_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:02

Mannen met tongpiercings zeldzaam? :')
Hier lopen er zat , haha!

Mijn vriend heeft er ook al 2 jaar eentje (en nog een kin en tepelpiercing, van die laatste ben k niet zo'n fan :+ ), en ik heb een maand geleden ongeveer ook een tongpiercing laten zetten. :D
je voelt er amper iets van tijdens zoenen, we hebben wel eens voor de grap geprobeerd om elkaar te laten raken (zie je t al voor je :') ) maar moet je nog best moeite voor doen haha.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 12:42

Ik denk dat het er maar net vanaf hangt hoe de persoon er mee omgaat of je een tong piercing een onding vind :))
Ik heb zelf er nog nog nooit iets over gehoord (ja op het begin toen ik 'm net had maar toen kon ik er ook niet mee om gaan :)) )

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:13

xTammyy schreef:
Mochten er hier ook mensen zijn met een tongpiercing en zich zorgen maken over je 1e bezoekje aan de tandarts, vandaag moest ik er voor t eerst mee naar de tandarts, en hij heeft er niks van gezegd! Dus het kan ook heel erg mee vallen :)

Je kan het beste twee weken wachten, je denkt misschien nu dat je tong niet dik is, maar als je over twee weken kijkt en het vergelijkt met nu (foto is dan handig) dan zie je toch dat je tong nu wss wel wat dikker is! ;) En die korte is dan opeens ook best wel kort!

bedankt voor je reactie, ik ben een beetje laat met reageren..
Ik heb gister een kortere gekregen. Er zit nu 12 mm in, best wel kort maar heb wel genoeg ruimte over. Mijn tong is echt bijna niet gezwollen geweest, heb idd foto's gemaakt.

Mijn nicht is tandarts en ik denk niet dat ik haar blij ga maken, maar goed.. Als ik met iedereen rekening moet houden kan je op een end niks meer doen wat je leuk vind! Moet je hem er eigenlijk uithalen? Is het niet irritant als ze met allemaal dingen in je mond gaan? En als je hem eruit haald zien ze het even goed wel denk, of valt t gaatje niet zo er op? (wat aanvragen weer :p )

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:26

Daar heb je ook gelijk in, je kan niet met iedereen rekening houden en wat je zelf leuk vind moet je ook lekker doen :P Ik heb m laten zitten tijdens mn tandarts bezoek, geen last van gehad dus het kan gewoon. Ze zien het denk ik wel hoor dat je er 1 hebt, als je m wel uit zou doen ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 13:29

Hij kan gewoon inblijven hoor :) mijn tandarts zei er niks van en het was ook geen probleem. Alleen voor de foto's heb ik 'm even uit gedaan.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 16:12

Mariettjj schreef:
bedankt voor je reactie, ik ben een beetje laat met reageren..
Ik heb gister een kortere gekregen. Er zit nu 12 mm in, best wel kort maar heb wel genoeg ruimte over. Mijn tong is echt bijna niet gezwollen geweest, heb idd foto's gemaakt.

Mijn nicht is tandarts en ik denk niet dat ik haar blij ga maken, maar goed.. Als ik met iedereen rekening moet houden kan je op een end niks meer doen wat je leuk vind! Moet je hem er eigenlijk uithalen? Is het niet irritant als ze met allemaal dingen in je mond gaan? En als je hem eruit haald zien ze het even goed wel denk, of valt t gaatje niet zo er op? (wat aanvragen weer :p )

Joh commentaar krijg je toch. Was laatst bij de dokter voor mijn rug en die ging ook op een k*t toontje commentaar geven op mijn MD's en dán kan ik er dus niet tegen. Om de toon dus, niet om het commentaar. ;)
Toen ik vroeg of zij er last van had zei ze 'nee maar...' waarop ik: 'waarom kijk je dan niet de andere kant uit, het is niet alsof ik je verplicht ze ook te nemen toch? Leven en laten leven.'

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:01

Waar heb je je MD's zitten? :)

YMJArabians

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-11 19:03

Stel dat ik ooit mijn ouders zover krijg voor een tongpiercing, dénk ik dat mijn tandarts ook wel commentaar geeft. Ben dr eigenlijk wel benieuwd naar :=

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 12:59

Sinds wanneer heeft een tandarts daar wat over te zeggen? hij mag best een opmerking hebben maar hij kan je tot niets verplichten, ik heb mijn tandarts pas een trauma bezorgd toen ik er 2 had :')

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-11 15:14

Nou de tandarts van een vriendin van me weigerde haar te behandelen zolang ze dat ding inhield.. :=