Dat zijn veel ideeën ja, haha. Faraon is je paardje neem ik aan? Die bloemen zijn vaak wel erg mooi. Die chinese bloesems enzo. Hou je er wel rekening mee dat je zijkant wel veel pijn doet, hoor ik van mensen dan
Faraon
Geplaatst: 12-04-11 17:10
Ja Faraon is dat paard waar ik toen zo lang mee bezig ben geweest weet je nog die Andalusiër.
Ach tsja wie mooi wilt zijn moet pijn lijden toch .. *En ik ben ook nog eens bang voor naalden*
Hahahha. Ach, m'n voet deed wel pijn, en m'n pols had ik dan weer totaal geen last van. Verschilt natuurlijk ook per persoon en plek waar je het laat zetten. Je zal toch wel een keuze moeten maken en vanuit daar verder moeten kijken.
apincy
Geplaatst: 12-04-11 19:20
nou ik ben morgen aan de beurt ben benieuwd
Ine23
Geplaatst: 12-04-11 19:22
bo0tjeee schreef:
Nee dat snap ik. Ik zag bij iemand hier een heeeeeeel mooie vlinder langs komen. Weet niet precies meer bij wie. Misschien een idee om dingen in de vleugels te zetten???
Bij mij? haha, ik vind de mijne wel heel mooi, maar weet niet of zo'n dingen erin te verwerken vallen...
Anoniem
Geplaatst: 12-04-11 19:51
Ik wil ook weer ... maar ben er echt nog niet uit hoe ik het wil hebben ... wil de sterren niet helemaal los van elkaar, er moet iets tussendoor lopen dat het echt 1 geheel is. Maar ja wat ... en dan nog ... door wie ... ach eind van het jaar is nog ver weg
cheeky
Geplaatst: 12-04-11 20:06
@Ine,, ik zal even een foto maken zometeen en dan even plaatsen, hoop dat je het wel goed kan zien.. in de winer valt het giga op, loop nu al een tijdje met teenslippers en dan zie je het minder
Ik lees nu al ff mee, en ziet er mooi uit Yellow!!
Zit zelf ook te denken om een tattoo te nemen, al een tijdje maar ik moet er toch nog echt even goed over nadenken. Ook 1 van de redenen is dat ik bang ben