Haarextensions deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

shantal

Re: Haarextensions deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:17

Morfeo ;Ja dat is zeker balen dat het niet gelukt is,maar ja niks aan te doen en zo leer ik er ook weer van.
En kan jullie dan ook weer tips geven haha.
Ben wel benieuwd naar een foto ;) en wat heb je dan trouwens dun haar voor 100 stuks maar

Heb hier een afbeelding van borstel die ik zelf gebruik, ze zijn ook te koop bij de kruidvat voor 10 euro ofzo.
Afbeelding

Vonneke leuk dat je je extensions op mijn verjaardag laat zetten ;)
Tammy geen idee hoe je dat voor elkaar zou krijgen, is dat niet gewoon je structuur van je haar en dat je daar maar weinig aan kan doen?

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:19

Het is indian gold dus 100 is voldoende, die zijn wat dikker.
Ik zal snel een foto maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:19

morfeo, dat vraagt om een foto :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:21

Ok danku! Zal ik die dan maar gaan halen!
Kan niet aannemen dat die van 25 euro en merk zoveel beter zijn?

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:24

Nee waarschijnljik niet, maar die van mij was ook maar 7 euro.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:24

Ok ja heb zelf geen ervaring met het merk,maar is volgens mij wel super mooi.

Lesilla; nee denk het niet, je betaald vaak voor het merk extra.
Dus als ik jou was zou ik gewoon naar de kruidvat gaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 17:49

Ja ga ik ook doen! Zaterdag even naar de winkel dan kan ik ook ineens een spelt kopen! Alvast heel hard bedankt!

En dan nog naar de kapper voor goede shampoo en hitte verzorging en we zijn op weg :P

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 18:16

Lesilla, een extensionsborstel is om te borstelen door haar met waxextensions zodat je ze er nie uit kamt (zo heb ik t altijd begrepen). Voor clipin kun je dus een gewone gebruiken. Ik heb ook een gewone borstel en werkt prima haha.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:42

Dit is trouwens mijn eigen haar, met een beetje mouse erin (zonden mouse meer slag, met mouse krullen en ik stijl het ookweleens, genoeg keus dus. := ) ik denk dat ik dus geen stijle extensions moet kopen? :P
Maar ik zal ze voor namelijk in hebben als ik heb gestijld, en ik kan ze natuurlijk altijd krullen.. hmm..

Afbeelding

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:57

les@ bij de kapper betaal je wel een hoop meer, en als je toch naar de kruidvat gaat kan je denk ik beter kijken voor dit flesje;
Afbeelding
Dit is voor te stylen en föhnen.

Of als je het echt voor te stylen wil hebben, schijnt deze ook super te zijn van john frieda;
Afbeelding
Ik dacht zelfs dat er een paar meiden hier waren die het ook gebruiken?

En shampoo ik heb nooit andere shampoo ervoor gekocht dat het mooier of beter zou worden, dus denk dat je gewoon je eigen shampoo kan blijven behouden.In grote lijnen zit er in shampoo allemaal hetzelfde in je betaald alleen maar voor het merk.

Er was dacht ik ook ergens een filmpje over shampoos hier al gepost zal even zoeken.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:59

Hoe duur zijn ongeveer beide flesjes, weet je dat toevallig? :)

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 19:59

Nou ik ben morgen aan de beurt! Stiekem wel erg spannend hoor. Veel gelezen over hoe ik ze het beste kan verzorgen, hopelijk wordt het mooi!
Nog aanraders van shampoo? Heb al beetje in het topic gezocht. Niet die van SoCap en geen fruitzuren las ik zo? Is conditioner en serum nodig?
Eerst maar even knallen bij mn tentamen :+ en dan door naar Zoetermeer!

Oh hierboven wordt al antwoord gegeven zie ik! :)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:05

Ik gebruik ook gewoon mijn eigen shampoo, en regelmatig een haarmasker :j

Ik erger me echt groen geel en blauw aan die zwarte haren in de socap extensions :+ ik heb dan ook best wel een lichte kleur maar goed.

Ik heb ze nu bijna 2,5 maand.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:06

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:09

De Loreal kost dacht ik tussen de 10 a 15 euro,maar heb je niet veel voor nodig(let wel op met laminaat als het daar op valt word dat ook super glad spreekt uit ervaring lag soms bijna op de grond haha)

Die van john frieda weet ik niet,ik denk ietsjes duurder misschien of hetzelfde.

Marlies@ ja dat is wel zonde he, ik stoorde me er gelukkig niet zo aan want vond het contrast wel mooi maar het viel mij vorig jaar wel op ja.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:11

Dan ga ik dat ook maar een keertje halen :j aangezien ik mijn haar regelmatig fohn en stijl, en als het weer langer is ook weer wil gaan krullen, ook voor de extensions natuurlijk, maar dat duurt nog wel even O:)

Aster_ ben benieuwd! maak je een foto als ze erin zitten morgen? :)

Marlies94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:13

shantal schreef:
De Loreal kost dacht ik tussen de 10 a 15 euro,maar heb je niet veel voor nodig(let wel op met laminaat als het daar op valt word dat ook super glad spreekt uit ervaring lag soms bijna op de grond haha)

Die van john frieda weet ik niet,ik denk ietsjes duurder misschien of hetzelfde.

Marlies@ ja dat is wel zonde he, ik stoorde me er gelukkig niet zo aan want vond het contrast wel mooi maar het viel mij vorig jaar wel op ja.

Ja klopt maar ik had pas een klasgenootje die wel wist dat ik extensions had die zei ineens goh wat zitten er veel zwarte haren tussen dus als mensen echt op mijn haar gaan letten zie je het inderdaad wel goed vind ik zelf :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:17

goede test hihi

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:18

aylie@ ja is wel beter voor je haar,ik gebruikte het eerst ook niet maar nu toch maar wel want ik styl het nu iets meer dan eerst.
En vind het met loreal ook wel langer goed zitten,alleen nadeel vind ik dat mijn haar snel vet word, ik probeer het nu al 1x per week te wassen zodat ze misschien minder snel vet gaan worden.

Marlies@ ja idd, vooral als je eigen haar helemaal blond is en dan opeens verdeeld de zwarte haren ertussen zitten.

Von@ haha ja he, hij heeft er al eens eerder opgestaan

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 20:56

Ooh maar de shampoo was voor mijn eigen haar, weet niet wat het is winterdip misschien?
Maar het is inneens echt heel droog :(
Had door bokt yes to carrots geprobeerd en dat heeft het echt slecht gemaakt.

shantal

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:02

Ok ik dacht voor je extensions,misschien een lekker haar maskertje erin doen?

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:04

lesilla schreef:
Ooh maar de shampoo was voor mijn eigen haar, weet niet wat het is winterdip misschien?

Yes to maakt je haar niet slecht... Er zitten alleen geen siliconen in.. Dus de siliconenresten was je eruit, en normaal gaat er weer een nieuwe laag siliconen over (zitten in 99% van alle shampoo's) maar in Yes to zitten er geen... Dus je ziet nu je haar zoals het werkelijk is. Met siliconen laat je het weer glad en gezond lijken (let op: lijken :)) )

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:06

Focussed schreef:
lesilla schreef:

Yes to maakt je haar niet slecht... Er zitten alleen geen siliconen in.. Dus de siliconenresten was je eruit, en normaal gaat er weer een nieuwe laag siliconen over (zitten in 99% van alle shampoo's) maar in Yes to zitten er geen... Dus je ziet nu je haar zoals het werkelijk is. Met siliconen laat je het weer glad en gezond lijken (let op: lijken :)) )

Maar er zaten er geen in, of misschien wel andere slechte dingen. Word het dan weer beter of niet? Want mijn haar werkelijk zoals het is vind ik maar niks :D

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:07

Tammy_ schreef:
Ik kom me hier ook weer eens melden :wave: heb in het vorige topic meegekletst, maar toen een tijd extension-loos geweest. nu wil ik voor de winter weer lange lokken, kan ik eindelijk die 55cm 200 stuks remy extensions gebruiken die al maanden in mijn la liggen :')

Nou is het probleem: remy haar is ontzettend mooi zacht. Mijn haar is dun, snel pluizig, en ik heb chronisch vitamine B tekort dus mijn haar is ook niet erg dik, en ik heb snel gespleten punten.
Iemand tips om mijn haar wat zachter/mooier te krijgenvoordat mn extensions er in gaan? :') haarmasker gaat er weer wekelijks in, wassen doe ik om de dag/ 2 dagen en dan droogshampoo tussendoor, knippen doe ik sinds 2 jaar zelf wegens kapster die alles verklooid had :+

Proberen te deep conditionen 1 x per week. Is wel een werk, maar werkt wel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-11 21:08

Wat moet je daarvoor doen?