Vinden jullie het misschien leuk als we ook een HK topic openen voor de vast mensen onder ons? dat kunnen we dit topic houden voor de voeding en het afvallen, en het HK voor andere onderwerpen?
CarpeDiem_
Geplaatst: 04-02-11 17:16
SteffiiY schreef:
Vinden jullie het misschien leuk als we ook een HK topic openen voor de vast mensen onder ons? dat kunnen we dit topic houden voor de voeding en het afvallen, en het HK voor andere onderwerpen?
Nou nou.. Wat een wind zeg! als je normaal een half uur fietst met normalwe wind.. maar nu 3 kwartier er over doet met die wind, verband je dan ook meer= haha dat weet ik dus niet..
K had net gedoucht, strak stretch-shirtje aangetrokken, kom ik beneden om n boodschappenlijstje te maken.. zegt mn pa 'zoo, je wordt al echt slank weer he?'
Altijd leuk om te horen! Helemaal omdat mn pa niet echt oog voor dat soort dingen heeft!
Dan zit ik op de 1487 kcal, 14 gram verzadigd vet en 46 gram vet. Wat kan aanpassen? Ondanks dat ik vrij veel brood eet en veel water/thee drink blijf ik een hongerig gevoel houden..
O: bakje kwark met muesli (nooooit meer honing ) T: - L: 1 kapje met knakworstjes en 2 broodjes filet T: 2 crackers kaas en later nog een keer 2 met filet *oeps* nou ja, beter dan de gangmakers die hier ook lagen toch? A: rode kool of spinazie met aardappelkroketjes T: ik mag van mezelf een bakje chips bij sterren dansen op het ijs! B: uur(?) wezen wandelen en na de 3 uren van gisteren heb ik nu flink spierpijn
Ik moet ongesteld worden, dat verklaart misschien ook de 'vreetbui' van de crackers filet. En door het vocht dat ik vasthou is de weegschaal ook niet zo lief
Jaaa ! Alles smaakt echt veel beter. Dingen die ik 'vroeger' maar gewoontjes vond, daar kan ik nu echt van genieten. Ik eet ook langzamer, daarom mss ?
Hoe denken jullie trouwes over cola light? Ik weet al hoe ik aan dat honger gevoel kom. Vroeger was ik echt verslaafd aan cola dronk het de hele dag door, Nu drink ik nooit meer cola, misschien als ik soms glaasje coola light neem dat het hongergevoel minder word? Of is colalight slecht voor je?
pirouetje
Geplaatst: 04-02-11 20:09
Denk ook niet dat het zo heel goed is en je loopt het risico dat je zin krijgt in meer....
hmmm hmmm, zeg ik, die net een light energiedrankje opentrekt
Ik zou iets met eiwitten pakken (kwark, eitje etc), of handje noten ofzo. Cola light zijn loze suikers, stilt maar tijdelijk... je hebt ff een insuline stoot en daarna vraagt je lichaam weer naar eten, wil steeds dat hoge insuline behalen en dat haal je niet uit die producten. Als je cola drinkt, kan je bij mijn weten eerder cola zero nemen of uuhm pepsi max geloof ik. Niet dat het veel beter is, maar het is al een verschil
Hie prima dagje, zo lekker naar verjaardag, lekker aan het omkleden.
cola light en coca cola zero zit precies het zelfde in kijk maar
ik neem elke avond 1 glaasje, en als ik naar school ga(2 dagen) een flesje, omdat de reis anders zo lang is en ik het lastig vind alleen water te drinken