Ik gebruik al tijdje spirulina chlorella, niet heel consequent, maar mijn huid blijft horrible
Chiron_
Geplaatst: 20-03-12 20:26
stille meelezer meld zich
ik zit nu al een tijdje aan de biergist pillen, kan je gewoon kopen bij een natuurwinkel maar moet er 3x per dag 5 innemen, en ik ben echt een drama met pillen innemen...
Maar moet wel zeggen dat het helpt, maar als ik t een paar dagen vergeet, zie ik het gelijk aan me huid.. denk dat ik het hiermee maar rustig af ga bouwen, zodat me hoofd niet in een keer ontploft
Ja dat is waar, sorry ik las er even overheen dat je moeite had met het slikken van ze. Denk niet dat er veel andere pillen zijn die goed werken, dat verschilt ookwel per persoon.. Van visolie hoor ik wel positieve dingen maar die werken maar 'tijdelijk' volgens mij, je lichaam went eraan..
Chiron_
Geplaatst: 21-03-12 08:12
Dat geeft niet hoor hihi
Oh ja, misschien dat maar is proberen, en als dat dan niet werkt kan ik altijd nog terug naar de biergistpillen. dankje!
Anoniem
Geplaatst: 21-03-12 12:00
Ik slik nu ook al een paar dagen 3x daags 3 biergistpillen. Ik ben dat gewend want ik moet ook visolie 3x p/d (of nouja die van de Hema, van Kruidvat maar 1x). Alleen vervelend dat je overal die potjes mee naartoe moet slepen, maarja, dat is niet anders
Die biergistpillen stinken wel naar snackbar trouwens
Mijn huid gaat redelijk, had alleen een pukkel bij m'n haargrens die pijn deed maar gelukkig zag je hem niet. Baal wel heel erg dat ik al die plekjes boven m'n mond heb gehad, ondanks dat ze nu wel weg aan het trekken zijn of al weg zijn heb ik er best veel littekentjes aan over gehouden..
grrrr dat plekje van vorige week is nog steeds niet genezen... zat gewoon nog een pukkel onder... Hopelijk gaat dat korstje er morgen af want het is zo echt geen gezicht...
Mijn huidje gaat alweer iiieetts beter, misschien dankzij de enorme hoeveelheid pillen die ik elke dag verorber Het is nu alleen nogal droog, maar ik durf er niks op te smeren..
Korstjes worden vaak inderdaad niet mooier erop met foundation maar ik heb het liever dan een pukkel.
En Anthea zo herkenbaar
ayo
Geplaatst: 22-03-12 18:47
Ja idd, maar je kunt ook niet geen foundation doen op het korstje en wel op de rest
Okay en nu ga ik proberen om er niet meer aan te zitten ook
Sterkte allemaal iig, gelukkig is het mooi weer
Katyatje
Geplaatst: 22-03-12 18:59
Korstje en foundation, I know the problem. Heb het een paar keer geprobeerd als er op m'n kin zaten, maar dat was geen succes. Ze vielen inderdaad pakken meer op met foundation. Dus nu probeer ik het zelfs niet meer. Enkel nog foundation in m'n hals.
Anthea en ayo Komt wel goed met die huidjes! En het is gelukkig mooi weer inderdaad! Daar fleur ik direct al een pak door op!
Mijn huidje gaat beter! Mijn hals is zo goed als pukkelvrij! Op mijn gezicht zitten nog wat bobbels/pukkels, maar daar kan ik mee leven.